Błąd 2452 58
@Przemcio, bład poprawiony, odnośnie tego wężyka, z tego postu co kolega Marki podał to jest to wężyk do 120C. Ale mówią ze powinien wystarczyć
Byłem przed chwilą w aucie, skasowałem bład opcomem no i nie pojawia sie wiecej. Zrobiłem tez test cisnien i oto co wyszło : .
I jak to według Was wygląda ??OPCOM
Byłem przed chwilą w aucie, skasowałem bład opcomem no i nie pojawia sie wiecej. Zrobiłem tez test cisnien i oto co wyszło : .
I jak to według Was wygląda ??OPCOM
Po skasowaniu błedu zrobiłem wczoraj jakieś 200km. Wczoraj było ok, dziś rano znów ikonka samochodu z kluczykiem i ten sam błąd . Byłem na kanale, przewód od DPF ( gumowy weżyk) jest cały. Rurka wychodząca z czujnika przy filtrze paliwa tez cała. Myslicie ze to czujnik ?? Zamówilem dzis nowy, ale moze tego można jakos wyczyscic ??
IMHO powinieneś zatkać jeden koniec przewodu a w drugi dmuchnąć solidnie paszczą to by od razu wyszło czy jest nieszczelność. Najczęściej dziura jest na łaczeniu przewodu na dole ściany grodziowej silnika.
Można próbować pomierzyć wartości napięcia ale skoro masz zamówiony drugi czujnik to nie ma to wiekszego sensu. Po zamianie sie dowiesz czy był zepsuty.
Można próbować pomierzyć wartości napięcia ale skoro masz zamówiony drugi czujnik to nie ma to wiekszego sensu. Po zamianie sie dowiesz czy był zepsuty.
Ale masz na mysli ten elastyczny przewód, w komorze silnika?zbigor pisze:IMHO powinieneś zatkać jeden koniec przewodu a w drugi dmuchnąć solidnie paszczą to by od razu wyszło czy jest nieszczelność. Najczęściej dziura jest na łaczeniu przewodu na dole ściany grodziowej silnika.
Można próbować pomierzyć wartości napięcia ale skoro masz zamówiony drugi czujnik to nie ma to wiekszego sensu. Po zamianie sie dowiesz czy był zepsuty.
Problem rozwiązany, mam nadzieje...
Natknałem się na ten wątek LINK . (Koleżanka Jagódka, pomogła uprzejmie przetłumaczyć --- dziękuję ).
No i postąpiłem tak jak w linku, skasowałem błąd, wymusiłem wypalanie, no i błędu nie ma.
Tak czy inaczej DPF chyba powiem papa, i to jeszcze w tym miesiącu, tylko musze znalezc jakąs dobra firmę w okolicach Szczecina.
Natknałem się na ten wątek LINK . (Koleżanka Jagódka, pomogła uprzejmie przetłumaczyć --- dziękuję ).
No i postąpiłem tak jak w linku, skasowałem błąd, wymusiłem wypalanie, no i błędu nie ma.
Tak czy inaczej DPF chyba powiem papa, i to jeszcze w tym miesiącu, tylko musze znalezc jakąs dobra firmę w okolicach Szczecina.
No i wyrwałem chwasta , narazie bez chiptuningu ale i tak po samym usunieciu autko o wiele lepiej sie zbiera . Usunięcie programowe, wszystkie elemety DPF ( prócz jego zawartosci ) sa na swoim miejscu. Jedyna róznica to taka ze nie bedzie dotrysku paliwa --- i oto chodziło
Aha i najfajniesze jest to ze nie puszcza dymka, oto obawialem sie najbardziej, ale jest git
Aha i najfajniesze jest to ze nie puszcza dymka, oto obawialem sie najbardziej, ale jest git
Nie, filtr został przewierocny na wylot w 4 miejscach wiertłem o duzej srednicy, dało to w sumie przekrój wiekszy anlizeli sama rura która idzie za DPFem. Fachowcy swterdzili ze nie bedzie pudła rezonansowego, no i tak faktycznie jestcruyf pisze:Zostawiłeś sobie chwasta "na pamiątkę"? :>adnim pisze:No i wyrwałem chwasta , narazie bez chiptuningu ale i tak po samym usunieciu autko o wiele lepiej sie zbiera . Usunięcie programowe, wszystkie elemety DPF ( prócz jego zawartosci ) sa na swoim miejscu. Jedyna róznica to taka ze nie bedzie dotrysku paliwa --- i oto chodziło
Aha i najfajniesze jest to ze nie puszcza dymka, oto obawialem sie najbardziej, ale jest git
[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 16:53 ]
Ano znalazłem ogłoszenie na allegro, Przyjechał gosciu szczytal program, zmodyfikował go, potem udaliśmy się to tłumikarza na wyciecie DPF no i nowy program i juz