Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mam podobny problem - kodowanie starcza na kilka otwarć (zupełnie losowa ilość), czasem pomaga najpierw przyciśnięcie guzika zamykania (przy zamkniętym aucie) i dopiero po tym jego otwarcie - zupełnie nie wiem od czego to zależy
fabidan pisze:mam podobny problem - kodowanie starcza na kilka otwarć (zupełnie losowa ilość), czasem pomaga najpierw przyciśnięcie guzika zamykania (przy zamkniętym aucie) i dopiero po tym jego otwarcie - zupełnie nie wiem od czego to zależy
Masz w pilocie zimny lut najprawdopodobnie zasilanie wtedy traci kody.Przelutuj pilota trzy punkty bateri.
User @janu40 z naszego forum też miał zimne luty z resztą w tym temacie pisał o tym.
narazie podłożyłem papierek aby dociskał baterie i narazie działa bez zarzutu. w trakcie urlopu "to już za tydzień" przelutuję obydwa kluczyki.
P.S.
ostatnio przez przypadek nacisnąłem drugi raz zamykanie z pilota i usłyszałem odgłos jakby domykania centralnego. to normalne ?
qba1970 pisze:a za pierwszym razem to one się ie rygluja?
Nie. Za pierwszym razem zamyka drzwi a za drugim rygluje.
Na czym to polega ?? Wejdź do samochodu i naciśnij 2 razy i spróbuj wyjąć ten bolec od otwierania drzwi. Jak Ci się uda to masz krzepę chłopie
Ryglowanie drzwi dodatkowo zabezpiecza samochód przed złodziejem, po wybiciu szyby nie da rady otworzyć drzwi. Taka mała niedogodność dla złodzieja amatora cudzej własności.
Zdenek2007 pisze:Ryglowanie drzwi dodatkowo zabezpiecza samochód przed złodziejem, po wybiciu szyby nie da rady otworzyć drzwi. Taka mała niedogodność dla złodzieja amatora cudzej własności.
Tutaj masz rację ale w takim wypadku ryglować by się mogły po pierwszym naciśnięciu, a my próbujemy dojść dlaczego konstruktorzy zrobili to za drugim.
Zdenek2007 pisze:Ryglowanie drzwi dodatkowo zabezpiecza samochód przed złodziejem, po wybiciu szyby nie da rady otworzyć drzwi. Taka mała niedogodność dla złodzieja amatora cudzej własności.
Tutaj masz rację ale w takim wypadku ryglować by się mogły po pierwszym naciśnięciu, a my próbujemy dojść dlaczego konstruktorzy zrobili to za drugim.
Ano taka konstrukcja jest wymagana bo wyobraź sobie, po zamknięciu i zaryglowaniu drzwi od środka doszło by do wypadku! Wtedy służbom ratowniczym utrudniło by to otwarcie takich drzwi.
MieHor pisze:Akurat służby ratunkowe tym się bardzo nie przejmują - łom, brecha lub nożyce i otwarte, a zniszczenia nieodwracalne
A załóżmy że jako pierwsza podjedzie karetka bo strażaki gdzieś utknęli i przez brak wyobraźni konstruktora tego ryglowania lekarz musi czekać? A tak wystarczy wybić szybę, otworzyć drzwi od środka i można ratować nieprzytomnego kierowcę.