ronin pisze:Niech kolega zrobi fotki z bliska bo z daleka to nawet moje LED-y fajnie wyglądają
LED-y są za szybką.
Chciałem zrobić kilka fotek jak montowałem LED-y ale tak lało że nie szło wyjść z garażu. To zdjęcie poniżej zrobiłem na ślepo, ale coś widać w razie czego piszcie to położę się pod auto i spróbuję zrobić lepsze zdjęcia.
Opis zdjęcia powyżej:
Zdjęcie zrobione centralnie z dołu. Średnica lampy jest idealna do średnicy tuby (nie znam fachowej nazwy... tak nazwałem, kawałem ściętej rury zakończony szybką, do której jest przymocowany oryginalny halogen )
Na czerwono oś otworu w tubie, na żółto oś otworu LED, jak widać nie schodzą się, a ramię z tuby jest za krótkie żeby wywiercić nową dziurę, więc zastosowałem paski ściągając. Na brązowo podkładki 2 lub 3 sztuki w zależności od potrzeby, żeby uszy od tuby nie schodziły się do środka. Na niebiesko ( niewielki garb) powierzchnia (ok 3mm) jaką trzeba pod szlifować ( zwyczajny pilnik wystarczy), wkładasz LED-a w tubę i ani nie drgnie, spasowane jak z fabryki GM a paski to po to żeby nie wypadły z tuby. A druga strona tak samo. Ja nie ściągałem zderzaka, lewarek przednie koło do góry, od środka wypchałem czarną osłonę halogenów, potem tuba...jest przykręcona na 2 śruby, ja odkręcałem grzechotką
działa ale bez przekaźnika się nie obyło