Twarda praca przy jezdzie
Moderator: Sebu$
Twarda praca przy jezdzie
Jakis czas temu mialem problemy z trzesieniem samochodem w trakcie przyspieszania.Okazalo sie byly uszkodzone przeguby wewnetrzne.Teraz po zrobieniu 30 tys.odczuwam twarda praca ukladu przeniesienia napedu, nie wiem czy to pochodzi od opon czy jest to zwiazane z tarciem jakims, lub te przeguby sie wybily znowu.Odczuwam to przy jezdzie przy przyspieszaniu na kierownicy.Mam zafire z 2004r po liftingu
Nie sądzę ze się one tak szybko wybiły aczkolwiek musisz je ponownie sprawdzić a jeśli nie one to szukać dalej..milosz219 pisze:Teraz po zrobieniu 30 tys.odczuwam twarda praca ukladu przeniesienia napedu, nie wiem czy to pochodzi od opon czy jest to zwiazane z tarciem jakims, lub te przeguby sie wybily
podawaj co sprawdziłeś i objawy, będziemy się starali pomóc
pozdrawiam
Witam,jakiś czas temu kupiłem zafirę i miałem problemy z szarpaniem powyżej 2000 obrotów.Sprawa się wyjaśniła padła pompa vp44.Oddałem do reperacji,koszty 2500 z założeniem i ustawieniem.Od tamtej pory auto przyśpiesza i śmiga niesamowicie ale teraz ma taki twardy niemiły dla ucha odgłos.przy obrotach 2200 jakby wibracje przenosiły się na nadwozie. Na postoju przy obrotach około 2000 jakby czasami kulał jeden z wtrysków. Po podłączeniu pokazał się komunikat uszkodzony czujnik temperatury płynu,czy to moze rzutować na pracęsilnika,dodam że przed remontem pompy pracował mięko,mozna powiedzieć że aksamitnie
Dzięki wielkie za sugestie,wymienie czujnik i zobaczę jakie będa efekty.A może ktoś się orietuje jak przestawia się wyprzedzenie wtrysku,czy trzeba wyjmować pompę,czy jakimś programem można to załatwić.Muszę jeszcze sprawdzić parametry pompyauto ma ponad 200tyś przejechane,moze zaczynają się kończyć wtryski