LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B
Moderator: Mariusz
narazie to jest swieza instalacja auto robi dziennie 20km w jedna strone i z powrotem to za krotka trasa zeby powiedziec czy cos jest nie tak.
Ja sie przejechałem na pelnym bucie na kazdym biegu pod 6 tys ok 40km i bylo wporządku.
Zobaczymy, instalacja nie jest podpięta pod sonde z tego co widziałem.
Ja sie przejechałem na pelnym bucie na kazdym biegu pod 6 tys ok 40km i bylo wporządku.
Zobaczymy, instalacja nie jest podpięta pod sonde z tego co widziałem.
W sobotę zagazowałem swoją ZA i udało mi się przejechać jak do tej pory 190km. Mam w całości instalację firmy LOVATO - parownik daje radę do 200 koni.
Pierwsze wrażenia - na trasie rewelacja. Auto jest bardzo dynamiczne i nie ma problemów z manewrami. Jak pojeżdżę trochę dłużej to dam dokładniejsze wyniki ze spalania. Szacunkowe zużycie gazu na trasie przy Vśr ok. 100k/h i włączonej klimie to jakieś 6,5 do 7 l. gazu.
Pierwsze wrażenia - na trasie rewelacja. Auto jest bardzo dynamiczne i nie ma problemów z manewrami. Jak pojeżdżę trochę dłużej to dam dokładniejsze wyniki ze spalania. Szacunkowe zużycie gazu na trasie przy Vśr ok. 100k/h i włączonej klimie to jakieś 6,5 do 7 l. gazu.
Tez myślałem o BRC kiedyś, ale do Zosi A spokojnie wystarczy instalacja typu STAG -300, STAG 4; wydawanie 3k na gaz mija się raczej z celem - chyba że robisz duże przebiegi. W BRC będziesz miał lepsze wtryski ale i ich późniejsza ew. wymiana będzie droższa. U mnie (STAG 300, prawie 10kkm) póki co nic się nie dzieje - płaciłem 2300 w marcu
-
- Mieszkaniec
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Zegrze
- Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
- Gender:
Dzisiaj zaproponowano mi dwie instalacje STAG200 za 1900 i STAG 300 za dwie stówki więcej - jaka jest między nimi różnica - czytaj którą lepiej założyć ?
Przy okazji czy reguła jest że wtryski w tych instalacjach wytrzymują tylko 20tys
Przy okazji czy reguła jest że wtryski w tych instalacjach wytrzymują tylko 20tys
-
- Mieszkaniec
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Zegrze
- Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
- Gender:
Ktoś ma jeszcze jakieś wtryski godne polecenia ? - nie chcę wyjść na ignoranta
[ Dodano: Czw Wrz 22, 2011 14:15 ]
Różnice między >>>> valtek34 - magic jet - hana. Z praktyki proszę - czy warto dać 100zł. więcej za magica i 400 więcej za hanę w porównaniu do valteka ?
[ Dodano: Czw Wrz 22, 2011 14:31 ]
Aha i komputer lepszy jest zenit czy Stag ?
[ Dodano: Pią Wrz 23, 2011 15:54 ]
ODNOSZĘ NIEODPARTE WRAŻENIE ŻE NIKT NIE JEŹDZI NA GAZIE - taki nawał postów że hoho.
[ Dodano: Czw Wrz 22, 2011 14:15 ]
Różnice między >>>> valtek34 - magic jet - hana. Z praktyki proszę - czy warto dać 100zł. więcej za magica i 400 więcej za hanę w porównaniu do valteka ?
[ Dodano: Czw Wrz 22, 2011 14:31 ]
Aha i komputer lepszy jest zenit czy Stag ?
[ Dodano: Pią Wrz 23, 2011 15:54 ]
ODNOSZĘ NIEODPARTE WRAŻENIE ŻE NIKT NIE JEŹDZI NA GAZIE - taki nawał postów że hoho.
Witam - kupiłem Zafcię 2,2 z zamiarem zagazowania sekwencją, podzielcie się jakie macie instalacje w swoich autkach zamontowane, we wcześniejszym aucie miałem sekwencje BRC i działała OK, rozważam czy warto założyć coś tańszego czy jednak nie. Dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 10:04 przez bamber8, łącznie zmieniany 1 raz.
Może ktoś polecić sprawdzony warsztat montujący instalacje LPG. Zdecydowałem się na BRC, sporo pochlebnych opini wyczytałem na temat tej instalacji.
ja mam w zafce BRC seq24 z lubryfikacją i żadnych problemów - więc taką polecam
w tym temacie masz sporo na temat LPG
pozdrawiam
w tym temacie masz sporo na temat LPG
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lis 2017, 11:04 przez Rybka, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj
Ja mam u siebie założoną instalację STAG-4 zrobiłem już na niej 50 tyś km i przyznam szczerze że 2 razy wymieniałem filtry a powinienem co 10 tyś km. Ale mimo wszystko nic się jeszcze nie stało, żadnych problemów. Wcześniej miałem BRC FLY 24 czy jakoś tak, ale niestety uległa uszkodzeniu, niopłacalna naprawa, w dużo nizszych kosztach niż naprawa załozyłem owego STAG'a-4 z 2-letnia gwarancją i śmigam aż miło.
Ja mam u siebie założoną instalację STAG-4 zrobiłem już na niej 50 tyś km i przyznam szczerze że 2 razy wymieniałem filtry a powinienem co 10 tyś km. Ale mimo wszystko nic się jeszcze nie stało, żadnych problemów. Wcześniej miałem BRC FLY 24 czy jakoś tak, ale niestety uległa uszkodzeniu, niopłacalna naprawa, w dużo nizszych kosztach niż naprawa załozyłem owego STAG'a-4 z 2-letnia gwarancją i śmigam aż miło.