Dodatki czyszczące układ paliwowy a normy wtryskiwaczy CDTI

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Senator

#106 Post autor: Senator »

Witam Olsen, na wstępie przyznaje ci rację, ja też przeszedłem ciężką drogę z swoją zośką odwiedzając kilka warsztatów naprawczych zanim trafiłem do serwisu ASO, który przekierowało zośkę do normalnego fachowca, ale po drodze miałem nie lada ciekawostki: od propozycji lania jakiegoś g... wyżej proponowanego na forach. Co ASO mnie oświeciło pokazując mi silnik rozebrany po stosowaniu wyżej wymienianych wynalazków, które działają na chwile, tylko ta chwila jest potem bardzo kosztowna, wypalona dziura w tłoku, popękane pierścienie, zatarte tłok,i a tak było dobrze jak było wlane. Facet z ASO mnie wyprostował - oni takich wynalazków nie stosują ogólnie dostępnych. Ale stosują za to produkty, które są sprawdzone przez producenta. Wracając do warsztatów też jest ciekawie, jedni radzili niech pan wleje do zbiornika, to się polepszy drudzy jak mierzyli ciśnienie, to ciśnienie sprężania mylili ze stopniem sprężania i mówili, że mam dobre ciśnienie, a jeszcze inni by wymieniali wszystko na maxa na ile portfel wytrzyma, a jak nie wyjdzie to trudno, pana ryzyko, pana pieniądze, my nie wiemy, jedź pan do ASO bo oni są od śrubek wykręcania wraz z portfelem, ASO na pewno pomorze. I tak to wygląda życie Zafiromaniaka
Ostatnio zmieniony 01 paź 2011, 21:10 przez Senator, łącznie zmieniany 1 raz.

Orbit

#107 Post autor: Orbit »

Senator pisze:Facet z ASO mnie wyprostował - oni takich wynalazków nie stosują ogólnie dostępnych. Ale stosują za to produkty, które są sprawdzone przez producenta.
dobrze wiecie czym jeździcie to jest niestety tylko OPEL ... ktory jak dozyje 200.000 km to jest sukces ...
Moj sąsiad ma 13-sto letniego Renault Clio 270.000 km .. zmienia olej i tankuje paliwo ,oczywiście wymienia to co sie zużywa , jak mu opowiadam czasami co sie pisze na forach Opla... facet się za głowę bierze .

To jakie to sa te produkty w ASO ?

Zdenek2007
Zafiromaniak
Posty: 853
Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
Lokalizacja: śląskie[SGL]
Model:

#108 Post autor: Zdenek2007 »

Orbit pisze:dobrze wiecie czym jeździcie to jest niestety tylko OPEL ... ktory jak dozyje 200.000 km to jest sukces ...
Moj sąsiad ma 13-sto letniego Renault Clio 270.000 km ..
Poczekaj aż sąsiad przesiądzie się na jakiś nowszy model Renault :lol:
A tak swoją drogą te 270 000 to wcale nie tak dużo (na diesla), ja w poprzedniej 14 letniej Astrze 1 miałem nawinięte aż 250 000 i jedyne co remontowałem to głowica :piwo: , dodam że tam był silnik benzynowy 1,4 16v 90 koników.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#109 Post autor: Harry200 »

Nie jest żle z Oplami i ich przebiegami,ja w Omedze zrobiłem ponad 300tys z czego 200tys na gazie i oprócz przepływki nic nie robiłem..Za to Ford Escort to było jedno wielkie nieszczęscie..

kicaj

#110 Post autor: kicaj »

H,Łajszczak pisze:Za to Ford Escort to było jedno wielkie nieszczęscie..
oj tak, zwlaszcza w wersji silnikowej na hiszpanie ;)

norbert_p

#111 Post autor: norbert_p »

kicaj pisze:
H,Łajszczak pisze:Za to Ford Escort to było jedno wielkie nieszczęscie..
oj tak, zwlaszcza w wersji silnikowej na hiszpanie ;)
Koledzy nie schodźcie z tematu.
Czy produkty Liqui Moly FAKTYCZNIE są dobre i przywracają np wtryski czy układ paliwowy "do zdrowia"? Czy to tylko kolejny produkt na półce?

Orbit

#112 Post autor: Orbit »

H,Łajszczak pisze:Nie jest żle z Oplami i ich przebiegami,ja w Omedze zrobiłem ponad 300tys z czego 200tys na gazie i oprócz przepływki nic nie robiłem..Za to Ford Escort to było jedno wielkie nieszczęscie..
Panowie, oczywiście starsze modele Opli zachowywały się całkiem normalnie ... moja wina ,,, po prostu zapomniałem dopisać iz mam na myśli np, Astrę G i H .. oraz druga Zafirę .. słyszałem od wielu użytkowników iż zwłaszcza Astra H ..to kompletne nieporozumienie , najbardziej awaryjne Auto wyprodukowane przez Opla

[ Dodano: Nie Paź 02, 2011 20:54 ]
Koledzy nie schodźcie z tematu.
Czy produkty Liqui Moly FAKTYCZNIE są dobre i przywracają np wtryski czy układ paliwowy "do zdrowia"? Czy to tylko kolejny produkt na półce?

do zdrowia ? hehehe
ja wlewam profilaktycznie co kilka Tys. Km ... nawet teraz mam zalane Diesel Supling , ... wlewam całe opakowanie na 1/3 baku
Ostatnio zmieniony 03 paź 2011, 11:57 przez Orbit, łącznie zmieniany 1 raz.

Przemcio

#113 Post autor: Przemcio »

Zdenek2007 pisze:Poczekaj aż sąsiad przesiądzie się na jakiś nowszy model Renault
To poczytaj TU
Poza tym koledzy :ot:

norbert_p

#114 Post autor: norbert_p »

Orbit pisze:do zdrowia ? hehehe
ja wlewam profilaktycznie co kilka Tys. Km ... nawet teraz mam zalane Diesel Supling , ... wlewam całe opakowanie na 1/3 baku
Może źle się określiłem :oops: Chodziło mi generalnie o jak najwięcej opinii na temat produktów tej firmy.
Są może jakieś statystyki na temat tego typu środków różnych firm? Które mogą naprawdę coś oczyścić, a które to tylko kasa wydana w błoto?

losos11

#115 Post autor: losos11 »

Polecam KLEEN FLO nr. 993 na stronie http://www.kleenflo.pl/dodatki-do-paliw-i-olejow
daje dobre rezultaty oprócz tego należy wymieniać olej silnikowy 5w-30 long low
nisko popiołowy. Wymiana oleju co minimum raz na rok lub 15000 km.

Orbit

#116 Post autor: Orbit »

Tak się prawidłowo czyści I REGENERUJE wtryski



zobacz tutaj

pawto

#117 Post autor: pawto »

czy ktoś wie co zrobić z dużymi odchyleniami dawek korekcyjnych na poszczególnych cylindrach w silniku 1,9DT
1 cylinder -3,98
2 cylinder -1,83
3 cylinder 2,89
4 cylinder 2,91
Co z tym zrobić czy regenerować czy kupić nowe, jak tak czy można zastosować od fiata bo słyszałem że to jest to samo tylko sporo tańsze

norbert_p

#118 Post autor: norbert_p »

pawto pisze:czy ktoś wie co zrobić z dużymi odchyleniami dawek korekcyjnych na poszczególnych cylindrach w silniku 1,9DT
1 cylinder -3,98
2 cylinder -1,83
3 cylinder 2,89
4 cylinder 2,91
Co z tym zrobić czy regenerować czy kupić nowe, jak tak czy można zastosować od fiata bo słyszałem że to jest to samo tylko sporo tańsze
1. Masz dpf? (Jeśli nie to czy mocno Ci dymi przy mocniejszym depnięciu)?
2. Masz problemy z rozruchem na ciepłym silniku? Jeśli tak to wtryski Ci leją i należałoby je zregenerować.
3. Spróbuj zastosować jakiś środek na wtryski (na forum polecają liqui moly - środek do czyszczenia wtrysków i potem do nasmarowania: dwa różne środki).
4. Co z pompą wtryskową?

pawto

#119 Post autor: pawto »

mam dpf raczej z nim nie mam kłopotów bo sporo jeżdżę po autostradach i raczej poza terenem zabudowanym. Samochód nie kopci w ogóle i nie ma na ciepłym silniku problemów z rozruchem ale zauważyłem od 3 dni jak się zimno zrobiło że ma problemy rano zapala na 2 razy dzięki za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam

norbert_p

#120 Post autor: norbert_p »

pawto pisze:mam dpf raczej z nim nie mam kłopotów bo sporo jeżdżę po autostradach i raczej poza terenem zabudowanym. Samochód nie kopci w ogóle i nie ma na ciepłym silniku problemów z rozruchem ale zauważyłem od 3 dni jak się zimno zrobiło że ma problemy rano zapala na 2 razy dzięki za zainteresowanie się tematem i pozdrawiam
Skoro dpf jest ok i auto nie kopci to może winę za problemy z rozruchem auta na zimnym silniku ponosi akumulator lub alternator. Jakie masz wartości na wyłączonym silniku oraz na włączonym w test mode? (wciśnij i trzymaj przycisk "SETTINGS", a po sygnale naciśnij "BC" i znajdź zakładkę z wartościami akumulatora (1-wsza od góry na chyba 3-ej lub 4-ej zakładce).
Jeśli akumulator i altek są sprawne na 100% to spróbuj z tymi środkami na wtryski (1 butelka to za mało. spróbuj zalać minimun dwie (nie od razu)). Na pewno nie zaszkodzi, a może trochę przeczyści wtryski.
Podepnij auto pod OpComa lub techa i sprawdź ewentualne błedy (od tego należałoby zacząć cokolwiek) lub "wypedałuj" je (chyba, że masz automat).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”