Ile wam palą 2,0 DTI 101 KM
Moderator: Sebu$
a jestes pewien ze odbija ci pistolet dokladnie w tym samym miejscu?micaddo pisze:tak jak pisałem do pierwszego odbicia pistoletu nie dolewjąc do pełna.
nawet jesli to ten sam pistolet?
nie rozumiesz mie - wyjezdzic trzeba prawie caly bak... a nie 100km...DANET pisze:tego nie jestem pewien bo ja tak zrobiłem do pustego baku nalałem do pełna, zrobiłem 100km po mieście i wyszło mi 12,30 litra/100km to coś nie tak?.
moge wiedziec dlaczego zakladasz ze ja nie jestem kompetenty?DANET pisze: Pod wpływem nalewania ropy tworzą się gazy i troszkę ropa się pieni podejrzewam że to było przyczyną mojego tak wielkiego spalania, ale nie jestem expertem. Dobrze było bu aby ktoś kompetentny wypowiedział się na ten temat.
zawsze tak sie dzieje...nawet wystarczy ze troche inaczej wlozysz pistolet to w innym miejscu odbije... inne cisnienie paliwa... itd...
-
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
Litrów może i tak , ale w połączeniu z LPG , w ogólnym rozrachunku , wychodzi taniej. Dużo taniej.twardypt91 pisze:Ano taki, że benzyniak o podobnej mocy paliłby znacznie więcej litrów na setkę.
Nie wspomnę o kosztach napraw , które są niższe w benzynie...
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
-
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
Tak , ale ekonomia ( na chwile obecną) przemawia za PB/LPG.twardypt91 pisze:Tylko, że charakterystyka mechaniczna "gaźnika" wygląda gorzej, niż charakterystyka mechaniczna diesla
Neste z dziś :
PB 95 - 5,15
0N - 5,25
LPG gdzieś tam - 2,80
Jeżdżąc pół na pół i bez żadnych oszczędności , przejeżdżam na gazie i zbiorniku o pojemności 34 litrów ok. 270 - 280 km. Nie jest źle.
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Wielkiej różnicy z Zofią B nie ma - trasa 6,2, miasto 9.adrianzwp pisze:U mnie srednie spalanie w okolicach 7 ltr , na trasie w okolicach 6 a na miescie to 8-9 ltr.
Tyle, że silnik 120 kucy.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
Dużo zależy jeszcze od przeznaczenia auta. U mnie czasem Zocha pracuje (za ciężarówkę robi) więc teoretycznie gaźnik się chowa.jacek76 pisze:Tak , ale ekonomia ( na chwile obecną) przemawia za PB/LPG.twardypt91 pisze:Tylko, że charakterystyka mechaniczna "gaźnika" wygląda gorzej, niż charakterystyka mechaniczna diesla
Neste z dziś :
PB 95 - 5,15
0N - 5,25
LPG gdzieś tam - 2,80
Jeżdżąc pół na pół i bez żadnych oszczędności , przejeżdżam na gazie i zbiorniku o pojemności 34 litrów ok. 270 - 280 km. Nie jest źle.
Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto
Nie wiem w czym masz problem.olo018 pisze:Ale nie po to kupiłem auto żeby w bagażniku wozić koło zapasowe,gdzie często rozkładam siedzenia dodatkowe,ale jak kto woli!!.
Nie ma obowiązku wozenia kola , więc go nie wożę
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
Nie krzycz na mnie bo się zacznę jąkać.olo018 pisze:Ja nie wożę koło z obowiązku ,tylko z potrzeby i praktyki,jak ktoś robi rocznie ok 35tyś to koło jest przydatne!,a po drugie załaduj auto,dopnij przyczepę z 700kg i zobaczysz jak będziesz męczył silnik i ile spalisz paliwa!.
A tak uczciwie , to ile razy przydało Ci sie to koło? Ani razu?
I skąd wiesz ile ja rocznie jeżdżę i czy nie ciągam przyczepy???
I co , może ciągnąc siedmiuset kilogramową przyczepę też spali Ci ~ 5 w trasie , ~ 7 w mieście?
x18XE1 nie ma silnika krokowego wolnych obrotów
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia
X18XE1 nie ma kabli wysokiego napięcia