LPG - polecane instalacje gazowe do Zafiry A_B
Moderator: Mariusz
Poczytałem trochę i wiem, że BRC daje radę. Liczyłem raczej na informacje dotyczące zakładów montujacych takie instalacje w okolicy Jarocin - Poznań, najlepiej sprawdzonych. Ponawiam więc pytanie głównie do forumowiczów z Wielkopolski.
[ Dodano: Czw Paź 13, 2011 22:21 ]
Może rozwiejecie jeszcze kilka moich wątpliwości dotyczącej LPG. Zdecydowałęm się na BRC sequent 24. Znalazłem nawet w okolicy autoryzowanego "gazownika" (polecany na oficjalenej stronie www.lpg-brc.pl ). Zakład co prawda nie zrobił na mnie dobrego wrażenia (brak parkingu, plac ledwie na 2-3 auta a na kanale URSUS- to był niemal szok!!! hehe). Właściciel wydawał się wiedzieć o czym mówi. Od razu polecił wspomnianą instalację BRC sequent 24 za 2700zł ze zbiornikiem w koło i zaworem do tankowania pod klapką wlewu paliwa albo tańszą wersję tej instalacji z jakąś polską listwą wtryskową za 2200zł uprzedzając jednak, że te wtryski są mniej precyzyjne i żywotne. Lubryfikację zbagatelizował, co mnie trochę zdziwiło. Zaskoczył mnie też pytaniem o unikatowy kod mojego silnika, twierdząc, że Opel wypuścił serię silnika 1.8 16v podatnym na wypalanie zaworów przez pracę na LPG, nawet mimo zamontowania lubryfikacji. Mam sie jednak tym nie zrażać bo ewentualna naprawa głowicy to koszt 400zł. Co sądzicie o takim warsztacie i informacjach, które gość mi udzielił??? Przyznam, że szukam już innego miejsca na montaż ale wątpliwości pozostały...
[ Dodano: Nie Paź 16, 2011 21:46 ]
Potwiedzi ktoś chociaż informacje odnośnie serii silnika 1.8 16v podatnego na wypalanie gniazd zaworowych?? Może to jednak jakiś mit?
[ Dodano: Czw Paź 13, 2011 22:21 ]
Może rozwiejecie jeszcze kilka moich wątpliwości dotyczącej LPG. Zdecydowałęm się na BRC sequent 24. Znalazłem nawet w okolicy autoryzowanego "gazownika" (polecany na oficjalenej stronie www.lpg-brc.pl ). Zakład co prawda nie zrobił na mnie dobrego wrażenia (brak parkingu, plac ledwie na 2-3 auta a na kanale URSUS- to był niemal szok!!! hehe). Właściciel wydawał się wiedzieć o czym mówi. Od razu polecił wspomnianą instalację BRC sequent 24 za 2700zł ze zbiornikiem w koło i zaworem do tankowania pod klapką wlewu paliwa albo tańszą wersję tej instalacji z jakąś polską listwą wtryskową za 2200zł uprzedzając jednak, że te wtryski są mniej precyzyjne i żywotne. Lubryfikację zbagatelizował, co mnie trochę zdziwiło. Zaskoczył mnie też pytaniem o unikatowy kod mojego silnika, twierdząc, że Opel wypuścił serię silnika 1.8 16v podatnym na wypalanie zaworów przez pracę na LPG, nawet mimo zamontowania lubryfikacji. Mam sie jednak tym nie zrażać bo ewentualna naprawa głowicy to koszt 400zł. Co sądzicie o takim warsztacie i informacjach, które gość mi udzielił??? Przyznam, że szukam już innego miejsca na montaż ale wątpliwości pozostały...
[ Dodano: Nie Paź 16, 2011 21:46 ]
Potwiedzi ktoś chociaż informacje odnośnie serii silnika 1.8 16v podatnego na wypalanie gniazd zaworowych?? Może to jednak jakiś mit?
Założyłem gazociąg BRC seqw24. Obecnie spalanie w fazie testowania ale widzie że nie wieźnmie dużo więcej niż PB. Butla 47 litrów w kole zapasowym. Nie ma wielkiej różnicy w jeździe na LPG, moment przełączenia na gaz praktycznie niezauważalny, można powiedzieć że jest lekko słabszy podczas gwałtownego przyśpieszania. Koszt 2650 PLN
-
- Mieszkaniec
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Zegrze
- Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
- Gender:
Ciekawe rozwiązanie elementów mocowań - kto to zakładał ?
Sterowniki przeszkadzają w zdjęciu pokrywy.
Przełacznik do gazu na klapce od bezpieczników ? Zrobiony na sterowanie radiowe ?
A na stacji pracownik będzie klął jak szewc żeby podłączyć końcówkę
Sterowniki przeszkadzają w zdjęciu pokrywy.
Przełacznik do gazu na klapce od bezpieczników ? Zrobiony na sterowanie radiowe ?
A na stacji pracownik będzie klął jak szewc żeby podłączyć końcówkę
Szuwarek pisze:Przełacznik do gazu na klapce od bezpieczników
dla mnie estetycznie również jakoś dziwnie wygląda
i to bardzoSzuwarek pisze:A na stacji pracownik będzie klął jak szewc żeby podłączyć końcówkę
dlatego uważam że najlepszym rozwiązaniem jest wyprowadzenie pod klapką tuż obok wlewu paliwa
Instalacja zakładana w firmie CZAKRAM w Tarnowie. Przełącznik do gazu na klapce bezpieczników zamontowany jest tam na moje własne życzenie ( z tyłu jest zapas przewodów tak że można smiało klapkę zdjąć a nawet odpiąć bo jest tam złączka). Wolałem takie rozwiąznaie niż robienie dziurki w konsoli. Wlew gazu jest schowany pod zdeżakiem ale na tyle że nie powoduje trudności w tankowaniu.
-
- Mieszkaniec
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 maja 2011, 09:40
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Zegrze
- Auto: ASTRA-G + ZAFIRA-A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z22SE
- Gender:
Mi też gazownik założył przy haku , czyli praktycznie na wierzchu - ale uwierz mi - gość na stacji musi się nieźle nakombinować - a u Ciebie wręcz przyklęknąć coby dobrze zapiąćAGENT pisze:Wlew gazu jest schowany pod zdeżakiem ale na tyle że nie powoduje trudności w tankowaniu.
Mój zestaw - Stag 300 Isa + (z tym że Isa nie wykorzystana - ustawione ręczenie -dokładniej) wtryski Hana 2000 zielone + reduktor AC R01 v3 + butla 48 ltr . Na razie chodzi bez żadnej różnicy z PB oby tak dalej). Instalator - Multiservice Niwiska - zakład partnerski staga - polecam: czysto przewody w peszlach , wszystko zrobione estetycznie i pochowane - butla zamontowana zgodnie z kierunkiem jazdy, kolektor ściągany do wiercenia wtrysków - montaż trwał 2,5 dnia (czas oczekiwania na montaż 5 tygodni - średnia w okolicach Rzeszowa 2 dni- do chłopaków są kolejki) ale efekt końcowy bardzo dobry. 2 lata gwarancji bez limitu km - mam nadzieje że pojeżdżę na tej instalce bez obsługowo. Do zakładu trafiłem po przestudiowaniu forum Lpg. Dodam zdjęcia w najbliższym czasie