Błąd P0300 - Wadliwe działanie obwodu wysokiego ciśnienia
Moderator: Sebu$
Błąd P0300 - Wadliwe działanie obwodu wysokiego ciśnienia
Witam dziś po połączeniu komp wyskoczył błąd< P0300 wykryto przypadkowe wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach> czy ktoś miał taki przypadek lub ktoś może mi coś więcej na ten temat powiedzieć
Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 17:15 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Przyjrzyj sie jeszcze układowi wydechu,i jeszcze jedno czy masz takie objawy np:KALI pisze:Dzięki Dziadek 13 może być coś z filtrem paliwa zbliża mi się czas wymiany oleju i filtrów paliwowy wymienię szybciej
Kod: Zaznacz cały
Po zapaleniu pedał w podłogę i obroty idą ładnie do 5tys, ładnie się zachowuje przy zejściu z obrotów. Jednak drugi raz gaz w podłodze i już tylko 3 tys ledwo, czasem trochę więcej, ale czuć że przebiera. Po zejściu z obrotów nie przepala, telepie silnikiem, chodzi tak kulawo 5-15 sek. po czym ok. Ale kolejne "przegazówki" kończą się losowo różnie. Podczas jazdy wszystko ładnie, przyspieszenie dobre,lub nawet zgaśnie.
Sterownik łapie czasem błędy:
P0300, P0400
Wydatek paliwa do prędkości jazdy, i powietrza nieprawidłowy
Pali na dotyk. Jak się rozgrzeje to właściwie jest już dobrze czasem tylko zgłupieje, ale można powiedzieć że jest ok. Najgorzej gdy zimna.
wczoraj wyjezdzalem w trase i po 5 km zaczelo "szarpac" silnikiem, spadla moc, zapalila sie kontrolka silnika. podjechalem do mechanika ktory po podlaczeniu do kompa wykryl wlasnie blad P0300. Skasowal go i juz dzis nie mialem problemu z w/w usterka. mechanik nie potrafil jednak okreslic powodu wyskakiwania tego bledu. paliwa pól zbiornika, wymienione wszystkie filtry.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
No żeby zaczeło szarpać silnikiem diesla to musi nastąpić brak paliwa na wtryskach.powód zapowietrzająca sie pompa,zacina sie zawór regulacji dawki.zaśniedziały wtyk na pompie traci sie kontakt.Bo tylko z tych objawów może szarpać silnikiem pisze o dieslu nie o P0300 bo co do tego błędu to mogą być różne przyczyny np p0300 to bardzo prawdopodobne jest zacieranie się popychaczy zaworów a inne nie koniecznie związane z silnikiem,a tak nawiasem napisz w profilu jaki posiadasz silnik będzie łatwiej pisać a nie domyślać sie.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
To teraz jesteśmy w domu na nic nasze pisanie od razu było tak to i tak info będzie dobre do @KALI.
A u ciebie przyczyn może być więcej np http://opel.auto.com.pl/viewtopic.php?t=33175 post tadeo31
A u ciebie przyczyn może być więcej np http://opel.auto.com.pl/viewtopic.php?t=33175 post tadeo31
Witam, mam Zafire 2.0 DTI.
Mój problem polega na tym, że na pierwszym i drugim biegu przerywa. Trzeba dać jej w gaz bo inaczej szarpie i nierówno chodzi, gdy chce ją utrzymać na niskich obrotach. Dodatkowo czasem potrafi nieźle zakopcić. Naprawdę nieźle. Nie ma to znaczenia czy silnik zimny czy rozgrzany. Kopci na siwo-niebiesko tak jakby olej brała.
Jest jeszcze jeden mankament, na zimnym silniku, gdy nie jest rozgrzany ma mało mocy. Gaz w podłogę i czekam, czekam, aż się zbierze. Mam wtedy problem ze startem i wyprzedzaniem. Gdy się rozgrzeje to już jest super.
Czy ma to związek z tym błędem P0300 Diagnostyka układu wysokiego ciśnienia?
Mój problem polega na tym, że na pierwszym i drugim biegu przerywa. Trzeba dać jej w gaz bo inaczej szarpie i nierówno chodzi, gdy chce ją utrzymać na niskich obrotach. Dodatkowo czasem potrafi nieźle zakopcić. Naprawdę nieźle. Nie ma to znaczenia czy silnik zimny czy rozgrzany. Kopci na siwo-niebiesko tak jakby olej brała.
Jest jeszcze jeden mankament, na zimnym silniku, gdy nie jest rozgrzany ma mało mocy. Gaz w podłogę i czekam, czekam, aż się zbierze. Mam wtedy problem ze startem i wyprzedzaniem. Gdy się rozgrzeje to już jest super.
Czy ma to związek z tym błędem P0300 Diagnostyka układu wysokiego ciśnienia?