Cofa paliwo od filtra do zbiornika

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
podbiel

#31 Post autor: podbiel »

Tak jak obiecywałem stwierdzam że wymiana pokrywy filtra paliwa wyeliminowała całkowicie problem z odpalaniem. Założyłeś stary filtr ale jak jest nieszczelny to tylko te zawory ci trzymają. Ja po założeniu nowej pokrywki wywaliłem zawór zwrotny i wszystko jest ok.

mpendzik

#32 Post autor: mpendzik »

No tak - tylko że wcześniej założony miałem inny filtr paliwa na próbę z przeźroczystymi wężykami i problem też występował bez zaworków...
Jutro rano odstawiam auto - no i po niedzieli będzie wiadomo co i jak :-)
Dzięki i pozdrawiam.

podbiel

#33 Post autor: podbiel »

Tak z ciekawości zapytam = doszedłeś co było nie tak?

mpendzik

#34 Post autor: mpendzik »

Niestety....
Teraz zauważyłem taką przypadłość
Autko jak stoi , to może stać 5 dni i pali od kopa - jeżeli robię krótkie odcinki, to zapowietrza się gdzieś po 3-4 dniach - natomiast przedwczoraj jechałem 630 km nad morze i samochód nie odpalił po 4 godzinach postoju. Musiałem odpowietrzyć i później bez problemu wróciłem do domu :-) Rano znów nie odpalił.
Nie wiem gdzie szukać... Wczoraj wymieniłem ponownie przewody na filtrze paliwa (filtr nowy założony ponownie od VW) - te które miałem to były fi8 a teraz mam fi7... wymieniłem też trójniczki i przewody przelewowe na nowe - ciaśniejsze gumowe bez oplotu...
Dziś rano odpalił pięknie - to samo po 8 godz. postoju jak byłem w pracy - też od strzała odpalił... Nie wiem już co robić :-)
Dam znać jutro jak odpali rano :-)
Pozdrawiam.

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#35 Post autor: Harry200 »

Czy paliwa nie masz lekko zabarwionego na czarno. :?: .

mpendzik

#36 Post autor: mpendzik »

Nie nie mam - trawersy już były robione....

P.S>
Dziś nie odpalił :cry:
Poddaje się i w poniedziałek chyba trza będzie zrzucać pompę....

pexa1

#37 Post autor: pexa1 »

Witam,
mpendzik jeżeli rozwiązałeś ten problem to poproszę o wskazówki bo mam identyczne objawy jak u Ciebie były. Z góry dzięki i pozdrawiam

monomer

#38 Post autor: monomer »

I ja podobnie, proźba o dokończenie tematu. Zaczeło sie od walniętego przelewu, a teraz co postoi to nie odpala. I prosze o patent na szybkie odpowietrzanie poza warsztatem.

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#39 Post autor: Rybka »

monomer pisze:I ja podobnie, proźba o dokończenie tematu.
Poczytaj temat od początku a dowiesz się jak wyeliminować "cofanie się paliwa do baku"

TUTAJ też temat związany z zapowietrzaniem.

mpendzik

#40 Post autor: mpendzik »

Niestety Sprzedałem już Zosię, ale wtedy przyczyna tkwiła w uszczelce między pompą a sterownikiem pompy... uszczelka kosztowała jakieś 220zł bosha + robota - w sumie 300zł zapłaciłem i do końca było okej.
A ja odpowietrzałem pompką ręczną do pompownia oleju lub paliwa (taka z allegro pomarańczowa) - tylko miałem zamontowany zaworek zwrotny, co by podciśnienie nie uciekało.... Wystarczyło machnąć z 5-10 razy i zośka paliła od strzała....
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”