Wrażenia po zmianie oprogramowania w DTL 82 KM

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
mpendzik

Wrażenia po zmianie oprogramowania w DTL 82 KM

#1 Post autor: mpendzik »

Witam serdecznie
Od dwóch dni jestem po zmianie oprogramowania w moim Zefirze DI- nie wiem ile jest teraz koni bo nie byłem na hamowni, ale na pewno coś przybyło w porównaniu z poprzedni stanem - wg mechanika jest około 100 - 105KM
Chciałem poprosić o wrażenia pozostałych użytkowników, którzy przeprowadzali taki zabieg na swoich Zefirach. Jak to z czasem wygląda u Was i jak ze spalaniem.
Jeżeli chodzi o mnie, to wyraźnie poprawił się dół - auto ochoczo przyspiesza od około 1600 obr/min. Co do spalania to ponoć ma troszkę mniej palić - ale za wcześnie by o tym mówić.
Oprócz tego zauważyłem że rano poprawiło się odpalanie - na chwilę mruga sprężynka i Zafira odpala puszczając trochę białego dymu - z oszukiwaczem czujnika temp. odpala od tyknięcia i bez żadnego dymku... oże to wina świeczek...
Gość co mi mieszał w komputerze twierdzi że operacje wykonywał na zasadzie operowania ciśnieniem doładowania (bardzo nieznacznie - ok. 0,5ba) i kątem wtrysku...
Nie znam się na tym, ale kilka razy wyjmował komputer i podłączał go za pomocą jakiegoś kabelka pod laptopa - nic nie trzeba było lutować jak to niektórzy piszą...
Po każdej zmianie była próba i tak trzy razy coś ustawiał po czym kazał przetestować samemu... oczywiście zmianę było czuć od razu. Aha przed zabiegiem mechanik przejechał się samochodem z podpiętym kompem co by zobaczyć czy wszystko w porządku z samochodem.
Nie jest to może profesjonalny tuner w okolicy, ale ma bardzo dobrą renomę i poważnie podchodzi do sprawy... ogólnie jestem zadowolony a zobaczymy co kilometry pokażą.
Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi tych co ich podkusiło żeby dołożyć Zosience troszkę mocy.

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2248
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#2 Post autor: chabretti »

Witaj. Ile Cię ta przyjemność kosztowała :?:

Skasowany użytkownik 6483

#3 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

No ciekaw jestem jakie będziesz miał spalanie w Zośce :D .

mpendzik

#4 Post autor: mpendzik »

Witam - ta przyjemność kosztowała mnie 400zł w tym mam jeszcze miesiąc na ewentualne zmiany jakby mi coś nie pasowało... Ponoć można jeszcze wycisnąć co nie co, ale wole już nie ryzykować :-) chociaż wg. doświadczenia tego gościa co mi to robił, to ewentualnym minusem mocniejszego podkręcenia może być kopcenie... Mi wystarczy co jest :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Mihó

#5 Post autor: Mihó »

400PLN i brak hamowni - to świadczy raczej wbrew jego profesjonalizmowi

mpendzik

#6 Post autor: mpendzik »

Dobre... Widziałeś ile sobie życzą z hamownią ?? cena zaczyna się od 1200zł... To trochę za dużo jak na budżet przeciętnego użytkownika Zafiry. A gościu zna się na rzeczy, bo trzaska mapy i dla tych, którzy żyją z hamowni...
Ja jestem zadowolony i życzę tego wszystkim Zefirowcom.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”