Koło zmiennych fz rozrzadu wymiana.
I to moze byc rowniez przyczyna wypadania zaplonu tak?
U mnie jest jakas dziwna sytuacja bo przejechalem 700km na nowej cewce (DELPHI) wszystko bylo ok samochod postal jedna noc na dworze w deszczu) i rano juz nie palil jak nalezy po odpaleniu slychac ze pracuje nie rowno jak chce ruszczyc to musze mu wciskac gaz i to dosc mocno. Zgasilem z ciekawosci czy nie ma bledu i wypedalowalem wlasnie tamten.
A chce rozwiazac ten prblemw miare sprawnie zeby znowu nie zalatwic sobie katalizatora przez to wypadanie zaplonu.
U mnie jest jakas dziwna sytuacja bo przejechalem 700km na nowej cewce (DELPHI) wszystko bylo ok samochod postal jedna noc na dworze w deszczu) i rano juz nie palil jak nalezy po odpaleniu slychac ze pracuje nie rowno jak chce ruszczyc to musze mu wciskac gaz i to dosc mocno. Zgasilem z ciekawosci czy nie ma bledu i wypedalowalem wlasnie tamten.
A chce rozwiazac ten prblemw miare sprawnie zeby znowu nie zalatwic sobie katalizatora przez to wypadanie zaplonu.
Swiece tez sa nowe ;-))
Dzisiaj juz nie wytrzymalem nerwowo i zabralem sie za rozwazanie tego problemu "z nozem". W koncu skoro problem nad ranem przy odpalaniu gdy auto stoi w nocy na wilgotnym dworze, postanowilem rozkopac troche elektryki i sprawdzic organoleptycznie co i jak.
Zaczalem izolowac po kolei wtyczki kable w ktorych bylo widac przewody. I przyszedl czas na wiazke ktora wchodzi do cewki rozkopalem ta wiazke nozem i okazalo sie ze moze trafilem na rozwiazanie problemu, dwa przewody byly polutowane (predzej przeciete i wstawiony byl odcinek 5 cm dlaczego sam nie wiem ale lutowanie bardziej bylo posmarkane jak polutowane) dodatkowo izolacja nie byla w dobrym stanie. Zregenerowalem wszystko i zobaczymy auto dzis nocuje na dworze ;-)) dam znac czy problem sie rozwiazal
Dzisiaj juz nie wytrzymalem nerwowo i zabralem sie za rozwazanie tego problemu "z nozem". W koncu skoro problem nad ranem przy odpalaniu gdy auto stoi w nocy na wilgotnym dworze, postanowilem rozkopac troche elektryki i sprawdzic organoleptycznie co i jak.
Zaczalem izolowac po kolei wtyczki kable w ktorych bylo widac przewody. I przyszedl czas na wiazke ktora wchodzi do cewki rozkopalem ta wiazke nozem i okazalo sie ze moze trafilem na rozwiazanie problemu, dwa przewody byly polutowane (predzej przeciete i wstawiony byl odcinek 5 cm dlaczego sam nie wiem ale lutowanie bardziej bylo posmarkane jak polutowane) dodatkowo izolacja nie byla w dobrym stanie. Zregenerowalem wszystko i zobaczymy auto dzis nocuje na dworze ;-)) dam znac czy problem sie rozwiazal
Witam!
Mam pytanie do tych co są już po wymianie kół ZFR. U mnie tez rano występuje efekt diesela przez około 2-3 sekundy (błędów jeszcze nie wyrzuca, koła już są w domu) ale nurtuje mnie dodatkowo jeszcze jedna sprawa. Czy po osiągnięciu przez motor optymalnej temperatury pracy słychać było u Was miarowe, cykliczne, metaliczne stukanie gdzieś z okolic góry silnika ale tylko na biegu jałowym? Przy lekkim dodaniu gazu stukot zanika, ale po parunastu sekundach znów powraca. Stukot przypomina zawór bądź panewkę ale to na pewno nie to, bo zostało w 100% sprawdzone. Czy za ten stukot mogą być odpowiedzialne koła ZFR?
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
Przy okazji może macie namiar na jakiegoś fajnego mechanika w Łodzi który by mi te koła wymienił?
Mam pytanie do tych co są już po wymianie kół ZFR. U mnie tez rano występuje efekt diesela przez około 2-3 sekundy (błędów jeszcze nie wyrzuca, koła już są w domu) ale nurtuje mnie dodatkowo jeszcze jedna sprawa. Czy po osiągnięciu przez motor optymalnej temperatury pracy słychać było u Was miarowe, cykliczne, metaliczne stukanie gdzieś z okolic góry silnika ale tylko na biegu jałowym? Przy lekkim dodaniu gazu stukot zanika, ale po parunastu sekundach znów powraca. Stukot przypomina zawór bądź panewkę ale to na pewno nie to, bo zostało w 100% sprawdzone. Czy za ten stukot mogą być odpowiedzialne koła ZFR?
Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
Przy okazji może macie namiar na jakiegoś fajnego mechanika w Łodzi który by mi te koła wymienił?
Pozdrawiam
Witam wszystkich serdecznie, mam problem, auto z rana pracuje jak diesel odgłosy wydobywają się z kół zmiennych raz rozrządu ( koła były wymienione)?
Ale ad 2 dni wariują mi obroty dziś pojechałem podłączyć komputer i wskazał takie błędy od czego mam zacząć naprawę
P0615 - przełącznik rozrusznika (za słabe napięcie)
P0335 Obwód czujnika wału korbowego
P0075 nie znalazłem
Bardzo proszę o pomoc
Ale ad 2 dni wariują mi obroty dziś pojechałem podłączyć komputer i wskazał takie błędy od czego mam zacząć naprawę
P0615 - przełącznik rozrusznika (za słabe napięcie)
P0335 Obwód czujnika wału korbowego
P0075 nie znalazłem
Bardzo proszę o pomoc
- Tunio999
- Zafiromaniak
- Posty: 5256
- Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: ex ZB 1.8 SPORT
- Model: 2008
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
Lekturka do poczytania http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php? ... sc&start=0mkwg pisze:Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2015, 20:14 przez Tunio999, łącznie zmieniany 1 raz.
- Albert Einstein