nie zapala na benzynie/zapala na gazie

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
tomem

#16 Post autor: tomem »

sprawa się rozwiązała - to faktycznie wysłużona pompa paliwa, która stopniowo dogorywała. wymieniłem w ja-ro z Krakowa - ja na razie, odpukać Panowie są profesjonalni (polecam przy okazji). raz jeszcze dzięki wszystkim za sugestie! :piwo:

jurek 1771

#17 Post autor: jurek 1771 »

witam ,panowie mogłby ktos wrzucic fotki filtra i pompy , jak to samemu wymienic ...filtr wiadomo ale sa 2 pompy /? jedna w baku a druga za filtrem ? ..bo u mnie tez chyba pompa ,tak dziwnie chodzi po przekreceniu klucza a raz zdarzylo sie ze zimny silnik /wilgotny / nie zapalil , zaraz gasł dopiero po ktoryms tam razie podczas pedalowania :pedałem" zapalil ,pozniej juz bylo ok przejechal norm.ok 1000 km i nadal normalnie pali jezdzi ....

benz/gaz

Posty pisane w krótkich odstępach czasu edytujemy i scalamy - Bodek
Ostatnio zmieniony 11 lis 2014, 11:09 przez jurek 1771, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Piasek
Zafiromaniak
Posty: 1133
Rejestracja: 12 cze 2014, 15:03
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Model:

#18 Post autor: Piasek »

Kumpel wczoraj miał podobny objaw: ZA 1.8 125KM nie wiem jakie oznaczenie kodowe silnika. Zapaliła niby ale mówił że tak jakby nie na wszystkie gary, przerywała itp wywaliła od razu CHECK ENGINE na pulpicie która świeci cały czas. Po chwilach męczarni jakoś silnik zaczął pracować równo na wszystkie 4 gary (po rozgrzaniu). Na pierwszy ogień wywnioskowałem że przyczyną mogą być kable wysokiego napięcia lub cewki bo z tego co piszecie objaw padającej pompy to całkowity brak chęci do odpalania...
Od czego zacząć ?

Edit:
nowe info bo właśnie dzwonił: rano jak zapalił to przerywała i tak cały czas przerywa, tak jakby na wszystkie gary nie chodziła. Musiał jechać w trasę, zrobił 55km i cały czas to samo.

Awatar użytkownika
rziemianski
Świeżak
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2014, 12:22
Lokalizacja: okolice Brzeska
Model:

#19 Post autor: rziemianski »

To, że zapala to nie znaczy że pompa pracuje poprawnie. Miałem identyczny przypadek, do poczytania http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?p=218126
Silnik chodził jakby na nie wszystkich garach, a to przez zbyt słabe ciśnienie jakie dawała pompa. Niech kumpel zmierzy ciśnienie na listwie, u mechanika to 5 minut roboty. Ja miałem założoną nową pompę i nie podejrzewałem, że przez nią mogą być problemy, ale okazało się, że nowa dawała od samego początku za małe ciśnienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”