Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam.
Szukałem wiele i nie wiele znalazłem w tej sprawie.
Każdy pisze że biały dym to płyn chłodzący, uszczelka itp...
Natomiast ja mam taki problem że na rozgrzanym silniku po mocniejszym depnięciu (jak muszę na trasie wyprzedzić) zostawiam za sobą białą chmurę.
Podobnie jest jak ruszam ze świateł bardziej dynamicznie.
Płynu nie ubywa, oleju też nie, ropkę leję na BP lub ORLEN.
Proszę o pomoc bo nieraz jest tak że mgłę mam za sobą.
Silnik ogólnie oszczędzam żeby nie zwalić za szybko dwumasówki.
Autko kupiłem w marcu.
Przebieg 125000
Odpala bardzo ładnie.
Czasem trzeba zakręcić 1s dłużej ale tak to odpala za 1 razem i szybko.
Propo zapowietrzania układu to czytałem że jak się zapowietrzy przez np wymianę filtra lub wypali sie całe paliwko to są wielkie problemy z odpowietrzeniem i trzeba do ASO bo inaczej nie odpali.
To prawda?
Co do problemu zapowietrzania to fakt jest z tym problem w Zafirze, ale nie jest to aż tak ciężkie żeby odrazu do ASO jechać - każdy mechanik sobie z tym poradzi, a na wet zwykła ale w miare ogranięta osoba