Awaria silnika - padła pompa i pasek rozrządu

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
regesz

#16 Post autor: regesz »

Witam
Dziś udało złożyć silnik, niestety auto ciężko pali i jest mułowate. Co może być tego powodem.

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4083
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#17 Post autor: janekW67 »

No nie podobno, żeby rozrząd był przestawiony o jeden ząbek.
Oczywiście!

regesz

#18 Post autor: regesz »

Ale to pewniak z tym rozrzadem. Ten jeden zabek zadnej szkody nie zrobi?

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#19 Post autor: Harry200 »

Czy po złożeniu mierzyłeś kompresję w silniku ? Myślę że od tego powinieneś zacząć..

regesz

#20 Post autor: regesz »

Nie sprawdzałem tego. Jak już odpali to silnik pracuje równo obroty około 700-800.

[ Dodano: Pon Sie 19, 2013 21:46 ]
Jak się okazało padł czujnik od położenia wału.

kulex
Debiutant
Posty: 49
Rejestracja: 25 maja 2009, 10:15
Lokalizacja: Jarocin
Model:

#21 Post autor: kulex »

rczpak pisze:Mi po 2 tyg od wymiany pękła śruba od rolki. Winnych oczywiście brak mechanik że dobrze zrobił producent pewnie nie uzna reklamacji i o tak to jest. Wszystkie zawory 16 szt wymienione uszczelniacze itp duperelki koszt naprawy 1200 zł za tą cenę można silnik kupić ale mechanik odradził bo nie wiadomo co można kupić.

kolego
jeżeli kupowałeś usługę wymiany rozrządu z towarem, to reklamujesz u mechanika i to on musi reklamować u producenta wadę rolki - nie można odpuszczać - i wszystko na piśmie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”