Przewody paliwowe

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mattai
Zafiromaniak
Posty: 786
Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: A20DT
Gender:

Przewody paliwowe

#1 Post autor: Mattai »

Witam. Wczoraj ruszając zośką z parkingu, zauważyłem że zostawiłem plamę pod silnikiem.
Okazało się że to olej napędowy , cieknie z okolicy łączenia przewodu paliwowego na złączu elastycznego i metalowego z przodu auta.
Padło na łączeniu czy sam przewód przerdzewiał.
Przewody nie są w najlepszym stanie...czas zrobił swoje. Ale może ktoś miał podobnie wyglądający i rozebrał całość i okazało się tylko "małe coś". Bo ja już za telefon chwyciłem...ale może to drobiazg...np zatrzask puścił.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)

Skasowany użytkownik 6483

#2 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Wskakuj w kanał i patrz co sie dzieje, może to drobnostka wiec do działa , szkoda ropy :piwo:

Awatar użytkownika
Mattai
Zafiromaniak
Posty: 786
Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: A20DT
Gender:

#3 Post autor: Mattai »

No byłem na kanale żeby to pomacać, ale przyznam że przed rozszczelnieniem, wolę się przygotować bo cokolwiek ruszę to jest strach że zostanę na tym kanale bez paliwa. A nie am własnego kanału.
Generalnie mam wątpliwości, bo mokra jest rurka od złącza, do ok 15cm od złącza w kierunku silnika...problem w tym że jest mokra pod górkę...paliwa raczej samo nie idzie do góry...przewód na ile sięgnąłem oczyściłem ale nie jestem pewien...
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)

Awatar użytkownika
Mattai
Zafiromaniak
Posty: 786
Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Auto: Zafira
Model: C
Oznaczenie silnika: A20DT
Gender:

#4 Post autor: Mattai »

Zakończenie pozytywne tematu.

Przewody okazały się tak skorodowane że nie można było rozłączyć ich w miejscu słupka "a".
Wyciek był na tyle poważny że uciekło całkowicie paliwo z układu.
W warsztacie odpowietrzali podciśnieniowo prawie 2h, nie mogli ruszyć słupka paliwa. Zrobili do słownie rozruch jak w fabryce

Wymiana przewodów paliwowych to koszmar jak jest silnik w komorze.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”