Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vertal pisze:Witam rano jak odpalam pali można powiedzieć na dotyk i super ale jedno ale-- w trakcje zapalenia zatrzęsie siedzeniami(budą) i puści obłok jasnego dymu -czy też tak macie 2,0 DTI nalot 150tyś urodzona w 2004 roku
witam tak miałem przed regeneracją pompy po regeneracji biała chmurka znikła a trzesienie
znikło po wymianie poduszek może nie do końca ale jest dużo mniejsze.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2012, 17:19 przez wesolys, łącznie zmieniany 1 raz.
alsecco pisze:witam
mam problem z odpalaniem nie chce odpalic bez dodawania gazu
przeczyscilem przepustnice i jest jeszcze gorzej (kanaliki wszystkie czyste)po dodaniu gazu odpala po momencie i potem wszystko jest ok. chodzi normalnie na wolnych ssanie dziala jezdzi ok .jaka moze byc przyczyna?
Wyskakują ci jakieś błędy?
Ostatnio zmieniony 24 cze 2014, 18:18 przez ojciec polak, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdzilem teraz i juz nic nie rozumiem bledy:P 0351,P0352,P0353,P0354 ale cheek czasami sie swieci a czasami sam gasnie i nie swieci a zafira jak juz zapali to dziala calkowicie poprawnie ,trzyma wolne obroty okolo 850 nie odczuwam zadnych nieprawidlowosci w czasie jazdy
Witam, jetem nowy na tym forum.
Mam spory problem z niedawno zakupioną zafirą 1.6 16v
Silnik długo kręci zanim odpali, głównie po postoju conajmniej kilkugodzinnym, choć zdarza się
to również na ciepło.
Samochód był już sprawdzany pod kątem tej usterki, zostało wykluczone kilka elementów:
-przekaźnik pompy paliwa
-sama pompa również (choć nie była w sumie wyciągana, poprostu poprzedni właściciel ją wymieniał, chcąc wyeliminować usterkę, ale okazało się że to nie to...)
-czujnik cieczy chłodzącej (jest jeden, tak??)
-czyszczony egr i przepustnica
-filtr paliwa nowy
-czujnik położenia wału korbowego podmieniany
-ciśnienie na cylindrach 15/14/14/13
-błedów na kompie brak
Ciśnienie na listwie niby jest, no ale właśnie nie odrazu po pierwszym obrocie kluczyka...
Są podejrzenia właśnie na cofające się paliwo, ale przecież pompa prawie nowa??
Myślałem również o regulatorze ciśnienia paliwa, ale czy on może maczać w tym palce??
Jetem ciekaw Waszych sugestii i podpowiedzi, zanim autko znowu trafi na warsztat, chciałbym wiedzieć co mogę sprawdzić??Usterka nie utrudnia jazdy, ale irytuje..Pomóżcie Bracia :-)
Jeśli pominąłem jakąś istotną dla sprawy rzecz to pytajcie
witam podepnę sie do tematu z następującym myślę nietypowym problemem'
Posiadam Zafirę 1.6 z 2001 roku od dłuższego czasu borykam sie z problemem:
po przekręceniu kluczyka na rozruch brak reakcji rozrusznik nie kręci, występuje błod P0230 sterownik po regeneracji!! błędu nie da sie usunąć, autko na popych zapala bez problemu i jeździ, taka sytuacja z paleniem raz jest a czasami pali normalnie przez tydzień.
Z tego co zauważyłem jak nie chce palić i przekręcam kluczykiem na rozruch to przygasa wentylator nawiewu .
Dalej jak zapalę na popych w sytuacji kiedy sam nie zapali, przy próbie rozruchu rozrusznikiem oczywiście na zapalonym silniku nie słychać zgrzytu rozrusznika, co słychać gdy uda sie go odpalić tradycyjnie
czy ktoś miał kiedyś do czynienia z takim przypadkiem Pomocy
Wiem co oznacza błąd p0230 pytanie czy może mieć coś wspólnego z objawami jakie wymieniłem ?? Jeśli nie spróbuje najpierw wymienić kostkę stacyjki. Dziś paliłem na popych zgasiłem i zapalił normalnie z kluczyka nie ma reguły.