[A] warzo - 1,8 16v nJoy, 125 KM, 2004
[A] warzo - 1,8 16v nJoy, 125 KM, 2004
Info o pojeździe (wg AutoDNA):
VIN: W0L0TGF7552006393
Model: Astra-g + zafira-a
Rok modelowy: 2005
Układ kierowniczy: Lewostronny
Data produkcji: 26/08/2004
Kod silnika: Z18XE
Silnik: 1.8 16V
Pojemność silnika [cm3]: 1800
Moc silnika: 90÷92kW (122÷125HP)
Typ paliwa: Benzyna
Aktualnie stoi już u mechanika - robi się pierwszy serwis. Auto zanim zostało kupione przeszło gruntowną diagnostykę zarówno pod kątem mechanicznym (kanał, szarpaki, komputer) jak i lakierniczym. Wydaje się być egzemplarzem wartym zakupu, choć nie jest może super wyposażona. Zadaniem Zafirki jest bezpiecznie wozić mnie wraz z rodziną i innymi pasażerami od miejsca A do miejsca B. Jeśli dobrze pójdzie to już w weekend przetestuję ją na trasie w okolice Wrocławia - sprawdzę spalanie i zadecyduję, czy warto inwestować w LPG.
VIN: W0L0TGF7552006393
Model: Astra-g + zafira-a
Rok modelowy: 2005
Układ kierowniczy: Lewostronny
Data produkcji: 26/08/2004
Kod silnika: Z18XE
Silnik: 1.8 16V
Pojemność silnika [cm3]: 1800
Moc silnika: 90÷92kW (122÷125HP)
Typ paliwa: Benzyna
Aktualnie stoi już u mechanika - robi się pierwszy serwis. Auto zanim zostało kupione przeszło gruntowną diagnostykę zarówno pod kątem mechanicznym (kanał, szarpaki, komputer) jak i lakierniczym. Wydaje się być egzemplarzem wartym zakupu, choć nie jest może super wyposażona. Zadaniem Zafirki jest bezpiecznie wozić mnie wraz z rodziną i innymi pasażerami od miejsca A do miejsca B. Jeśli dobrze pójdzie to już w weekend przetestuję ją na trasie w okolice Wrocławia - sprawdzę spalanie i zadecyduję, czy warto inwestować w LPG.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2015, 13:46 przez warzo, łącznie zmieniany 1 raz.
- norris_85
- Zafiromaniak
- Posty: 1211
- Rejestracja: 16 maja 2014, 21:07
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lublin, LU
- Auto: ZA OPC 290KM/428Nm
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Kontakt:
jakoś nie ufam komisowym autom ale z tego co piszesz przeszło gruntowne testy co jednoznacznie świadczy o twojej świadomości motoryzacyjnej przebieg sporo niższy od magicznych 200k więc może i realny, w ok 15 miesięcy nakulane 19k co może ten przebieg potwierdzać. Jak zadbasz (a widać, że tak będzie) to i pojeździsz
zadowolenia i bezawaryjności
zadowolenia i bezawaryjności
norris_85, to nie jest moje pierwsze auto i niestety doświadczenie w "używkach" już nabyłem. Drogie to było ;-)
Autem zajmuje się mechanik pracujący niegdyś w ASO Opel - specjalizuje się w tej marce. Mam do niego zaufanie bo serwisował mi już inne auta (choć innych marek). Nie zakładałem,że kiedykolwiek kupię Opla, ale Zafira urzekła mnie swoim stanem - po części widać to na zdjęciach. Poszukiwałem Vana z opcją 7-osobową, w ostatnim miesiącu sprawdziłem ich kilkanaście - skłonny już byłem kupić Renault Grand Scenic lub Citroena C4 Grand Picasso, ale żadne z nich nie spełniało moich oczekiwań. Zafirka spełniła
Autem zajmuje się mechanik pracujący niegdyś w ASO Opel - specjalizuje się w tej marce. Mam do niego zaufanie bo serwisował mi już inne auta (choć innych marek). Nie zakładałem,że kiedykolwiek kupię Opla, ale Zafira urzekła mnie swoim stanem - po części widać to na zdjęciach. Poszukiwałem Vana z opcją 7-osobową, w ostatnim miesiącu sprawdziłem ich kilkanaście - skłonny już byłem kupić Renault Grand Scenic lub Citroena C4 Grand Picasso, ale żadne z nich nie spełniało moich oczekiwań. Zafirka spełniła
Ostatnio zmieniony 25 mar 2015, 21:54 przez warzo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mogąc się doczekać wieści z warsztatu postanowiłem się do niego udać. I jak to zazwyczaj bywa, skoro już tam byłem do zabrałem się ochoczo do pracy - efekt kontroli wygląda tak:
- rozrząd jest prawie nowiutki oryginalny,
- wszystkie filtry, opaski, końcówki drążków, świece, podzespoły, osprzęt, etc. są oryginalne lub wymienione na nowe z logo GM,
- olej miał przejechane około 5000 km i faktycznie nie wyglądał źle - już wymieniony na oryginalny GM 5w30,
- do wymiany poszedł jeden skorodowany wąż hamulcowy przedni - nie wytrzymał próby czasu ;-),
- do wymiany pójdzie jutro tłumik środkowy bo zaczęła go brać korozja - oczywiście będzie oryginalny.
Inny słowy, cytując mojego mechanika: "K...a to w zasadzie nie będę miał co przy nim robić" :-)
Poniżej kilka fotek z dzisiejszych prac przy Zafirce:
Lubię pracować przy aucie, choć ciężko z czasem. Obawiam się, że ten będę musiał tylko upiększać ;-)
Czas zmienić podejście do komisowych aut?
- rozrząd jest prawie nowiutki oryginalny,
- wszystkie filtry, opaski, końcówki drążków, świece, podzespoły, osprzęt, etc. są oryginalne lub wymienione na nowe z logo GM,
- olej miał przejechane około 5000 km i faktycznie nie wyglądał źle - już wymieniony na oryginalny GM 5w30,
- do wymiany poszedł jeden skorodowany wąż hamulcowy przedni - nie wytrzymał próby czasu ;-),
- do wymiany pójdzie jutro tłumik środkowy bo zaczęła go brać korozja - oczywiście będzie oryginalny.
Inny słowy, cytując mojego mechanika: "K...a to w zasadzie nie będę miał co przy nim robić" :-)
Poniżej kilka fotek z dzisiejszych prac przy Zafirce:
Lubię pracować przy aucie, choć ciężko z czasem. Obawiam się, że ten będę musiał tylko upiększać ;-)
Czas zmienić podejście do komisowych aut?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2015, 23:27 przez warzo, łącznie zmieniany 1 raz.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Nie uogólniałbym tego stwierdzenia do komisowych aut.
Stwierdzenie o zmianie podejścia potraktuj wyłącznie do swojej Zośki.
Auta są dobre i w miarę bezawaryjne bo proste.
Twoj mechanik wie co mówi, że nie bedzie miał co przy niej robić
Tobie zostaje upiekszanie i dbanie o jej zdrowie
Powodzenia!!!
Stwierdzenie o zmianie podejścia potraktuj wyłącznie do swojej Zośki.
Auta są dobre i w miarę bezawaryjne bo proste.
Twoj mechanik wie co mówi, że nie bedzie miał co przy niej robić
Tobie zostaje upiekszanie i dbanie o jej zdrowie
Powodzenia!!!