Check i bład P400

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Janus
Zafiromaniak
Posty: 1162
Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
Imię: Janusz
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:

#16 Post autor: Janus »

Marcin1769 pisze:Mam 1,0 na serwo a na elektrozawor jest 0,7/0,8 po wcisnieciu hamulca wariuje lata vacuometr od 0,2/0,4 do tego w vacu jest olej albo jakiś plyn czarny brudny nie wiem czy tak ma być.
Pewnie że nie tak ma być - wyjścia z pompy vacuum mają być czyste i suche. Pompa przepuszcza olej i tyle.
Janusz

Marcin1769

#17 Post autor: Marcin1769 »

Janus pisze:
Marcin1769 pisze:Mam 1,0 na serwo a na elektrozawor jest 0,7/0,8 po wcisnieciu hamulca wariuje lata vacuometr od 0,2/0,4 do tego w vacu jest olej albo jakiś plyn czarny brudny nie wiem czy tak ma być.
Pewnie że nie tak ma być - wyjścia z pompy vacuum mają być czyste i suche. Pompa przepuszcza olej i tyle.
Czyli co pompa vacum czym serwo?

Janus
Zafiromaniak
Posty: 1162
Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
Imię: Janusz
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:

#18 Post autor: Janus »

Marcin1769 pisze: Czyli co pompa vacum czym serwo?
Zawór zwrotny na rurce do serwa albo padająca pompa vacuum. Ewentualnie gdzieś nieszczelności w układzie.
Janusz

Marcin1769

#19 Post autor: Marcin1769 »

Witam, dziękuje za wszelką pomoc i wskazówki zwłaszcza użytkownikowi :piwo: Rybka :piwo: okazało się że silnik 2,0DTI jest mądrzejszy niż zakładaliśmy po mimo że EGR jest mechaniczny jego odłączenie spowodowało błąd w całym układzie przez elektrozawór, dodatkowo 2 z 3 elektrozaworów pracowały nie poprawnie w rezultacie czego elektrozawór turbo wysypał się całkowicie. Mogę uznać że słynna kontrolka "klucza z samochodzikiem" już nie świeci, ale żeby nudno nie było padło wspomaganie :P Zamykam na tą chwile swój temat błędu p400 w razie problemów służe pomoca.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”