Zafira 1.7 cosmo Dębica
Moderator: Tunio999
Zafira 1.7 cosmo Dębica
Witam,
proszę o opinie nt poniższego samochdu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=55 ... 5f9801c5c3
Czy obawiać się przebiegu niemal 200 tys km czy ważniejsze że auto ma ledwo ponad 5 lat?
Numer VIN W0L0AHM75A2059164
Proszę zapoznać się z regulaminem działu
proszę o opinie nt poniższego samochdu:
http://allegro.pl/show_item.php?item=55 ... 5f9801c5c3
Czy obawiać się przebiegu niemal 200 tys km czy ważniejsze że auto ma ledwo ponad 5 lat?
Numer VIN W0L0AHM75A2059164
Proszę zapoznać się z regulaminem działu
Ostatnio zmieniony 21 lip 2015, 10:34 przez prawnuczek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
VIN: W0L0AHM75A2059164 Kod modelu: 0QP75 Kod opakowania: JE62 Adnotacje REG: Data produkcji: 26012010
Typ silnika: Z17DTJ
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
A:2010
2:Bochum
059164:SERIAL NUMBER
20S = LAKIER,SREBRNY STAR
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
5EA = PAKIET REDUKUJĄCY EMISJĘ CO2
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA,6-FUNKCYJNA OBSŁ. RĘCZNA
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AQ0 = ZAGŁÓWEK, TYLNE SIEDZENIE, POKRYCIE FOLIĄ, DWA, ZEWNĘTRZNE
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BLE = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, MATOWY CHROM
BLG = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., MATOWY CHROM
BSO = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CT1 = DLA BELGII
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 = OBUDOWA
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4R = PAKIET SPRZEDAŻNY WYPOSAŻENIA-COSMO
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FX4 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.35
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GBJ = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPV = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z17DTJ[LPV],A17DTJ[LPV]
MF3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OEZ
OFM
OHB
PXF = WYKOŃCZENIE,ALPHA/WINYL
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QQ0 = KOŁA 16X6.5, ALUMINIUM, 7 PODWÓJNYCH SZPRYCH
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
R2L = MAPA NA CD,EUROPA
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T6K = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,WINYLOWA
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9T = 'ECOFLEX'
TGV
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U3C
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAJ = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UCL = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,DVD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE
UD5
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
UWA = INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO,Z REGULACJĄ GŁOŚNOŚCI I BLUETOOTH
V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VVH = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY FORTEPIANOWY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
XK1 = DLA BELGII
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0D = DLA BELGII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
Typ silnika: Z17DTJ
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
A:2010
2:Bochum
059164:SERIAL NUMBER
20S = LAKIER,SREBRNY STAR
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
5EA = PAKIET REDUKUJĄCY EMISJĘ CO2
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA,6-FUNKCYJNA OBSŁ. RĘCZNA
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AQ0 = ZAGŁÓWEK, TYLNE SIEDZENIE, POKRYCIE FOLIĄ, DWA, ZEWNĘTRZNE
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BLE = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, MATOWY CHROM
BLG = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., MATOWY CHROM
BSO = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CT1 = DLA BELGII
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 = OBUDOWA
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4R = PAKIET SPRZEDAŻNY WYPOSAŻENIA-COSMO
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FX4 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.35
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
GBJ = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
JL9 = ABS
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
LPV = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z17DTJ[LPV],A17DTJ[LPV]
MF3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR)
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OEZ
OFM
OHB
PXF = WYKOŃCZENIE,ALPHA/WINYL
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H
QQ0 = KOŁA 16X6.5, ALUMINIUM, 7 PODWÓJNYCH SZPRYCH
QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
R2L = MAPA NA CD,EUROPA
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T6K = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,WINYLOWA
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9T = 'ECOFLEX'
TGV
TM7 = AKUMULATOR,60AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA
TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE
U3C
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAJ = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UCL = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,DVD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE
UD5
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
UWA = INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO,Z REGULACJĄ GŁOŚNOŚCI I BLUETOOTH
V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VGB = BAGAŻNIK DACHOWY,ANODYZOWANY
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VVH = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY FORTEPIANOWY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
XK1 = DLA BELGII
Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0D = DLA BELGII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
Ostatnio zmieniony 21 lip 2015, 16:53 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Auto ładnie wyposażone i po wyglądzie to wydaje się, że przebieg realny. Kolor ładny wręcz niespotykany Silnik 1.7 podobno nie jest tani w remoncie, ale za to trwały. Możesz spojrzeć na allegro ile kosztuje do niego dwumas, turbo, wtryski jednak jeśli przebieg realny a Ty będziesz jeździł z głową, to narazie pewnie aby dwumas czeka Cię do wymiany
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
I ja wczoraj dopatrzyłem ten przebieg.
Jeśli miałbyś pewne auto to korekta sprzedażowa jaką wprowadzają handlarze do "akceptowalnej" przez Polaków zaledwie o 70 tys nie powinna przekreślać Ci samochodu.
Przewały na licznikach są o wiele wiele większe.
Jeśli auto jest nie bite to jedź nim na sprawdzenie do Aso. Dadzą Ci od razu historie co bedzie podstawą do negocjacji ceny zakupu auta.
Jeśli miałbyś pewne auto to korekta sprzedażowa jaką wprowadzają handlarze do "akceptowalnej" przez Polaków zaledwie o 70 tys nie powinna przekreślać Ci samochodu.
Przewały na licznikach są o wiele wiele większe.
Jeśli auto jest nie bite to jedź nim na sprawdzenie do Aso. Dadzą Ci od razu historie co bedzie podstawą do negocjacji ceny zakupu auta.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Poprawkę sądzę, że zrobił dopiero po zrobieniu zdjęć. Nie zdziwiłbym się jakby teraz zrobił nowe zdjęcie z licznikiem już skorygowanym.
Piotrek szukanie ideału jest możliwe wg mnie jedynie w teorii. Chyba, że ktoś z forum by chciał w ramach fanaberii przesiadać się ze swojej Zośki B na Zośkę C jak np Bodek, to wtedy miałbyś szansę wyłapać auto zadbane i z dobrą, normalną historią auta.
Ale "takie rzeczy to tylko w erze" na Twoim miejscu nie szukałbym extra wiarygodnego handlarza z super autem w przyzwoitej cenie.
Taka korekta dla Zafiry to nie korekta.
Dla samego siebie jak bedzie Cie to bolało po zakupie ktoś z nas może Ci ustawić prawidłowy licznik.
Ja na Twoim miejscu jeśli jesteś poważniej zainteresowany tym autem, po prostu pojechałbym je obejrzeć na żywo.
Piotrek szukanie ideału jest możliwe wg mnie jedynie w teorii. Chyba, że ktoś z forum by chciał w ramach fanaberii przesiadać się ze swojej Zośki B na Zośkę C jak np Bodek, to wtedy miałbyś szansę wyłapać auto zadbane i z dobrą, normalną historią auta.
Ale "takie rzeczy to tylko w erze" na Twoim miejscu nie szukałbym extra wiarygodnego handlarza z super autem w przyzwoitej cenie.
Taka korekta dla Zafiry to nie korekta.
Dla samego siebie jak bedzie Cie to bolało po zakupie ktoś z nas może Ci ustawić prawidłowy licznik.
Ja na Twoim miejscu jeśli jesteś poważniej zainteresowany tym autem, po prostu pojechałbym je obejrzeć na żywo.
Marcin powiem Ci to tak - nie miałem nigdy samochodu z silnikiem wysokoprężnym i dlatego nie bardzo się na nich znam. Dla mnie przebieg powyżej 250 tys oznacza raczej więcej problemów niż pozytywów nawet gdy auto ma 4-5 lat, choć być może się mylę? Szukam już długo ale pewnie dlatego że mam czym jeździć, gdybym był pod murem kupiłbym już dawno.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 750
- Rejestracja: 14 gru 2011, 12:33
- Imię: Mar
- Lokalizacja: Lublin
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z18XE
Lepszy realny 250 000 km, niż 90 000 km na liczniku a realny 490 000 km....
250 000 km to było dużo dla FSO 125p, Poloneza albo Fiata 126p.
Aczkolwiek widziałem na Youtubie filmik jak facet Daewoo-FSO Polonezem Caro 1.6 GSi zrobił ponad 400 000 km bez remontu (dobry olej + jazda głównie na autostradach).
Swego czasu kierowałem Audi 80 B2 co miał 700 000 km przebiegu (diesel) i nie normalnie się jeździło, nawet nic specjalnie nie trzeszczało itp.
250 000 km to było dużo dla FSO 125p, Poloneza albo Fiata 126p.
Aczkolwiek widziałem na Youtubie filmik jak facet Daewoo-FSO Polonezem Caro 1.6 GSi zrobił ponad 400 000 km bez remontu (dobry olej + jazda głównie na autostradach).
Swego czasu kierowałem Audi 80 B2 co miał 700 000 km przebiegu (diesel) i nie normalnie się jeździło, nawet nic specjalnie nie trzeszczało itp.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2015, 12:02 przez MARCEL!, łącznie zmieniany 2 razy.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Te diesle wychodzą dopiero z pieluch po 200 tys.
400 robią bez wkładania do nich rączek do środka.
Z zasłyszanych opinii dobrze prowadzone to istne woły robocze
400 robią bez wkładania do nich rączek do środka.
Z zasłyszanych opinii dobrze prowadzone to istne woły robocze