Brak mocy - 2.0 DTI - 2,2 DTI - diagnoza usterek, błędów
Moderator: Sebu$
[quote="Grzegorz6424"]P0400-5 Przepływ recyrkulacji spalin Wykryto niewystarczające.
No i właśnie problem rozwiązany . Naprowadził mnie opis błędu . Więc odkryłem kanał wszedłem pod zośkę no i stało się jasne , ktoś zanim trafiła do mnie pozbawił ją katalizatora została tylko pusta puszka. Ograniczając jej wydech o 3/4 błąd przestał występować.
No i właśnie problem rozwiązany . Naprowadził mnie opis błędu . Więc odkryłem kanał wszedłem pod zośkę no i stało się jasne , ktoś zanim trafiła do mnie pozbawił ją katalizatora została tylko pusta puszka. Ograniczając jej wydech o 3/4 błąd przestał występować.
[/colorBastion pisze:Mialem identycznie, Zafirka sama wchodzila wtryb awaryjny(utrata mocy i zapalona kontrolka) a nastepnie sama w czasie jazdy odzyskiwala wigor.
W koncu sie wkurzylem posadzilem zone za kierownica i przy zapalonym silniku i zapalonej kontrolce zaczalem ruszac wszystkimi mozliwymi kablami pod maska.
No i bingo, trafilem na wtyczke, ktorej poruszenie powodowalo zapalenie/gasniecie kontrolki. Okazalo sie ze zasiedziala wtyczka od czujnika powietrza dolotowego na EGR-ze.
Wystarczylo to psiknac sprajem "kontakt" do czyszczenia stykow.
Od 1,5 roku blogi spokuj:)
Jak auto wejdzie w tryb awaryjny to zatrzymaj sie gdzies na poboczu posadz dziecko albo zone za kierownica i sprawdz czy kontrolka nie zgasnie jak bedziesz ruszal wtyczkami na EGR i na przeplywomierzu.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Zapewne świeca żarowa któraś uszkodzona. Łatwo można to sprawdzić zwykłą żarówką lub
Jeśli jesteś z tej Rokietnicy koło Jarosławia to mogę ci za free podpiąć kompa i zobaczymy co ci wyświetla.
Reszta do ugadania na PW
Jeśli jesteś z tej Rokietnicy koło Jarosławia to mogę ci za free podpiąć kompa i zobaczymy co ci wyświetla.
Reszta do ugadania na PW
Jest podpiete wtyczka jest w połowie silnika jak patrzy sia na zbiornik płynu hamulcowego to wzrok w dol i na samym narożniku kabelek 3 piny długi około 30 cm.
Wychodzi z grubej wiązki tylko ze wiązka leci dalej a to przypiete na narożniku wygląda na oryginał.
Wychodzi z grubej wiązki tylko ze wiązka leci dalej a to przypiete na narożniku wygląda na oryginał.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2015, 20:42 przez adam1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle mam problem z obrotami..
Nagrałem film: https://www.youtube.com/watch?v=cuPWwQmtPj0
Akurat stanąłem gdy tak się działo, żeby nagrać, ale podczas jazdy czasem agresywniej szarpnie samochodem, na niskim biegu potrafi gasnąc i szarpie jak elkowiczem na plasu manewrowym... Denerwujące to jest, a nawet niebezpieczne, auto gaśnie, szapie..
Co sprawdzić, co naprawiać? Jedyne co wyczytałem to że może to być EGR, ale jak i czy w ogóle można samemu to sprawdzić?
Nagrałem film: https://www.youtube.com/watch?v=cuPWwQmtPj0
Akurat stanąłem gdy tak się działo, żeby nagrać, ale podczas jazdy czasem agresywniej szarpnie samochodem, na niskim biegu potrafi gasnąc i szarpie jak elkowiczem na plasu manewrowym... Denerwujące to jest, a nawet niebezpieczne, auto gaśnie, szapie..
Co sprawdzić, co naprawiać? Jedyne co wyczytałem to że może to być EGR, ale jak i czy w ogóle można samemu to sprawdzić?