Brak mocy - 2.0 DTI - 2,2 DTI - diagnoza usterek, błędów

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Skasowany użytkownik 14551

#556 Post autor: Skasowany użytkownik 14551 »

[quote="Grzegorz6424"]P0400-5 Przepływ recyrkulacji spalin Wykryto niewystarczające.
No i właśnie problem rozwiązany . Naprowadził mnie opis błędu . Więc odkryłem kanał wszedłem pod zośkę no i stało się jasne , ktoś zanim trafiła do mnie pozbawił ją katalizatora została tylko pusta puszka. Ograniczając jej wydech o 3/4 błąd przestał występować. :lol:

małgorzata

#557 Post autor: małgorzata »

Bastion pisze:Mialem identycznie, Zafirka sama wchodzila wtryb awaryjny(utrata mocy i zapalona kontrolka) a nastepnie sama w czasie jazdy odzyskiwala wigor.
W koncu sie wkurzylem posadzilem zone za kierownica i przy zapalonym silniku i zapalonej kontrolce zaczalem ruszac wszystkimi mozliwymi kablami pod maska.
No i bingo, trafilem na wtyczke, ktorej poruszenie powodowalo zapalenie/gasniecie kontrolki. Okazalo sie ze zasiedziala wtyczka od czujnika powietrza dolotowego na EGR-ze.
Wystarczylo to psiknac sprajem "kontakt" do czyszczenia stykow.

Od 1,5 roku blogi spokuj:)
Jak auto wejdzie w tryb awaryjny to zatrzymaj sie gdzies na poboczu posadz dziecko albo zone za kierownica i sprawdz czy kontrolka nie zgasnie jak bedziesz ruszal wtyczkami na EGR i na przeplywomierzu.
[/color

małgorzata

#558 Post autor: małgorzata »

mam ten sam problem i chciała bym sie dowiedziec gdzie ta wtyczka sie znajduje byłam u mechanika i powiedział mi ze pompa siada bende wdzieczna za odpowiedz :-o

adam1981

#559 Post autor: adam1981 »

Po odpaleniu auta zapala się po chwili autko z kluczykiem i wyświetla się tak długo puki nie przygazuje do 2000-2500 obrotow.potem znika i juz się nie zapala.najlepiej podpiać pod komputer ale skoro sam gaśnie to znaczy ze chyba nic poważnego.

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#560 Post autor: Rybka »

Zapewne świeca żarowa któraś uszkodzona. Łatwo można to sprawdzić zwykłą żarówką lub
Jeśli jesteś z tej Rokietnicy koło Jarosławia to mogę ci za free podpiąć kompa i zobaczymy co ci wyświetla.
Reszta do ugadania na PW

adam1981

#561 Post autor: adam1981 »

No jestem z tej 30km od poznania.czyli mam ładny kawałek.ale dzięki za chęć.
Jak żarówka sprawdzić świece bo kiedyś sprawdzalem w Mercedesie jeden kabelek do plusa akumulatora drugi do świecy zarowej jak świeciła kontrolka to świeca ok jeśli dobrze pamiętam.

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#562 Post autor: Rybka »

Zgadza się.
Sprawdzasz tak jak napisałeś.

adam1981

#563 Post autor: adam1981 »

Jak odpalalem dziś 1 raz to spiralna od świec świeciła i zgasla auto odpalilo na strzala po 3 min wylaczylem jak chciałem odpalić powtornia spiralna juz się nie zapalila i auto odpalilo lecz dłużej krecilem.ci to może byc

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#564 Post autor: Rybka »


adam1981

#565 Post autor: adam1981 »

Przeczytałem od deski do deski jakiejs klarownej ODP brak każdemu pimaga cos innego.może jaj się zrobi zimniej to będzie lepiej.

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#566 Post autor: Rybka »

Możesz zrobić oszukiwacz. Możesz zwièkszyć dawkę rozruchową . Možna softa zmienić.
Każda propozycja poprawi odpalanie.

adam1981

#567 Post autor: adam1981 »

Może to przez wtyczkę która znalazłem a nie jest nigdzie podpieta

Awatar użytkownika
Rybka
Zafiromaniak
Posty: 2733
Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
Imię: ROBERT
Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
Auto: ZAFIRA B
Model: CDTI
Oznaczenie silnika: Z19DTL
Gender:

#568 Post autor: Rybka »

A podgrzewcz na filtrze masz podpięty?

adam1981

#569 Post autor: adam1981 »

Jest podpiete wtyczka jest w połowie silnika jak patrzy sia na zbiornik płynu hamulcowego to wzrok w dol i na samym narożniku kabelek 3 piny długi około 30 cm.
Wychodzi z grubej wiązki tylko ze wiązka leci dalej a to przypiete na narożniku wygląda na oryginał.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2015, 20:42 przez adam1981, łącznie zmieniany 1 raz.

adash0

#570 Post autor: adash0 »

Ciągle mam problem z obrotami..

Nagrałem film: https://www.youtube.com/watch?v=cuPWwQmtPj0

Akurat stanąłem gdy tak się działo, żeby nagrać, ale podczas jazdy czasem agresywniej szarpnie samochodem, na niskim biegu potrafi gasnąc i szarpie jak elkowiczem na plasu manewrowym... Denerwujące to jest, a nawet niebezpieczne, auto gaśnie, szapie..

Co sprawdzić, co naprawiać? Jedyne co wyczytałem to że może to być EGR, ale jak i czy w ogóle można samemu to sprawdzić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”