Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Do osiągnięcia temperatury ok 50- 60*C a teraz dokładnie sprawdzałem. Samochód stał 5 godzin na dworze to do przełączenia gazu potrzebował przejechać nie całe 1.5 km
tomix pisze:akr Lublin
Z tego samego źródła to zakupiłem
Wojti pisze:Temp to podstawa
Podstawa do szybszego przełączenia na biedę
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 19:57 przez szary, łącznie zmieniany 1 raz.
W środę sprawdzę u siebie po ilu kilometrach przełącza się na gaz.
Auto będzie po nocnej drzemce.
Włącze stoper i skasuje licznik kilometrów.
Niech się dzieje
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
szary pisze:Sebu$, muszę nadmienić że mam ustawione 45*C do przełączenia na LPG
spoko, ja mam 39
to tylko rodzaj testu - ciekawość
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
1. Odpalcie auto i odczekajcie minutke.
2. Właczenie ogrzewania w samochodzie WYDŁUZA czas przelaczania na LPG
3. Jesli parownik jest zaraz przy grilu najlepiej dorobic osłone... ja zrobilem testowo z kartonu i pomoglo bardzo bardzo
pe.es.
Temperature mam ustawiona na 40st
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 20:50 przez Aliass, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś po całonocnym postoju na parkingu sprawdziłem jak jest z tym przełączaniem gazu.
Temperatura zewnętrzna 10 'C
Czas przejazdu 3 min.
Pokonany odcinek 1 km.
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
Ja mam temperature ustawioną na 30° (sam sobie zmieniałem) ........... ale zanim reduktor uzyska to 30°(sprawdzone na laptopie po podpięciu kabla do brc) ,to w obiegu czujnik temperatury pokazuje mi już ponad 40° (w test mode) ......... czyli wniosek taki,że temperatura płynu dużo wolniej przechodzi przez reduktor.................... co i tak nie zmienia faktu ze szybko się przełącza na LPG, wystarczy mi kilometr.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2015, 12:22 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
Sebu$ pisze:Temperatura zewnętrzna 10 'C
Czas przejazdu 3 min.
Pokonany odcinek 1 km.
Dzisiaj to ja nawet 1 km nie zrobiłem Zdążyłem tylko wyjechać z parkingu Ale też trzeba brać pod uwagę że nie każdy silnik grzeje się tak samo. A z tego co kojarzę to Twój może grzać się szybciej biorąc pod uwagę że nie zalecane jest w OPC montowanie osłony pod silnikiem ponieważ można szybko go zagrzać za wysoko.
To też jest zależne jak czujnik w reduktorze odczytuje temperaturę. Jak gazownik robił mi ustawianie to widziałem że czujnik na reduktorze pokazywał 76*C a na wskaźniku było prawie 90
Czy ma ktoś z Was pojęcie jak wyskalować wskaźnik temperatury silnika? Pytam bo pomimo zmiany licznika , kolejny zaniża mi wskazania o 0.25 skali. Dokładnie na komputerze pokazuje powiedzmy 90*C to na liczniku wskazuje na 80*C a jak załączą się wentylatory to wtedy wskaźnik pokazuje 90*C. Dzisiaj dokładnie sprawdzałem licznik poprzez gniazdo diagnostyczne i tabelkach
Temperatura cieczy: 90*C
Temperatura wskazywana (wyświetlana): 80*C
Czyli wydaje mi się że jakoś powinno się dać wyskalować wskaźniki. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.
szary pisze:Czy ma ktoś z Was pojęcie jak wyskalować wskaźnik temperatury silnika? Pytam bo pomimo zmiany licznika , kolejny zaniża mi wskazania o 0.25 skali. Dokładnie na komputerze pokazuje powiedzmy 90*C to na liczniku wskazuje na 80*C a jak załączą się wentylatory to wtedy wskaźnik pokazuje 90*C. Dzisiaj dokładnie sprawdzałem licznik poprzez gniazdo diagnostyczne i tabelkach
Temperatura cieczy: 90*C
Temperatura wskazywana (wyświetlana): 80*C
Czyli wydaje mi się że jakoś powinno się dać wyskalować wskaźniki. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.
Piotr mysle ze od tego sa tematy techniczne
Ten temat chyba nie powinien temu sluzyc
Ostatnio zmieniony 25 lis 2015, 19:46 przez SD72, łącznie zmieniany 1 raz.