Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Moderator: Sebu$
gwizdenson
#16
Post
autor: gwizdenson » 12 kwie 2010, 12:10
Z tego co wiem o łańcuchach w dieslach to umiera razem z silnikiem.Znajomy walnął zafą 900 tyś. Robił różne rzeczy ale łańcuszka nigdy.
mfef
#17
Post
autor: mfef » 13 kwie 2010, 10:34
AndrzejS
#18
Post
autor: AndrzejS » 13 kwie 2010, 19:41
Wymieniłem dzisiaj w ASO, razem z kołem zębatym. Koszt 1050 zł. Ale akurat na tym, uważam że nie ma co oszczędzać. Bo jak chcesz mieć zrobione dobrze to albo zrobisz sam albo niestety słono zapłacisz.
in4matik
Świeżak
Posty: 21 Rejestracja: 11 kwie 2010, 11:27
Imię: Piotr
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira A 1.8 116KM
Model: ZA
Oznaczenie silnika: X18XE1
Gender:
#19
Post
autor: in4matik » 17 kwie 2010, 16:35
Warszawa ASO Nivette
wymiana:
pasek
pompa wodna
czujnik walka rozrządu
1 531 zł
po wymianie paska mam problemy z silnikiem, wcześniej wszystko działało jak trzeba
coraz mniej ufam ASO
Jacko
#20
Post
autor: Jacko » 17 kwie 2010, 19:15
U mnie wyszło 550 pln.
Tomaj33
#21
Post
autor: Tomaj33 » 18 wrz 2010, 11:38
Witam
Jakiej firmie można zaufać po za oryginałem, mam na myśli komplet, czyli z pompą wody?
Jeśli znacie jakiegoś mechanika z Poznania to proszę o namiary.
Anony Mous
#22
Post
autor: Anony Mous » 18 wrz 2010, 12:39
Pompa - SKF
Pasek - Gates
Rolki - Ina
Czarny1010
#23
Post
autor: Czarny1010 » 19 wrz 2010, 02:44
Witam
Pompa SKF
Rolki SKF lub INA ten sam producent (canada)
Pasek zdecydowanie GATES (dwa razy trafił mi sie felerny contitech)
Tomaj33
#24
Post
autor: Tomaj33 » 19 wrz 2010, 08:47
Dzięki Panowie
Anony Mous
#25
Post
autor: Anony Mous » 19 wrz 2010, 20:27
mi już mechanik kazał kupić gates a nie conti., że niby lepiej się układa na rolkach, itd.
Skasowany użytkownik 323
#26
Post
autor: Skasowany użytkownik 323 » 20 wrz 2010, 07:59
Ja mam Wsio SKF i pasek Gates. za***isty ZESTAW.
buli
#27
Post
autor: buli » 12 gru 2010, 08:39
Witam koledzy ma ktoś dokładny schemat ustawienia rozrzadu w silniku 2.0 DTI. Prosze o jakis link.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 21:12 przez buli , łącznie zmieniany 1 raz.
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531 Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:
#28
Post
autor: Harry200 » 13 gru 2010, 12:01
Witam,chodzi Ci o to jak ma być założony łańcuszek rozrządu czy o fazy w jakich maja być ustawione koła zębate pompy,wału i wałka...
buli
#29
Post
autor: buli » 13 gru 2010, 18:36
Tak kolego jak maja byc ustawine koła i jak je blokować?
Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531 Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:
#30
Post
autor: Harry200 » 14 gru 2010, 08:09
Witam,kiedyś ściągnąłem z internetu krótki opis,podaj mi swój adres e-mail na PW to Ci prześlę..