Brał bym w takim razie nr.1 ... Nr. 6 też jest ciekawy .. Zośka może ciekawie się prezentować ...Maćku pisze:Steinmentz'e poszły
[A] - Maćku--> 1.8 Elegance, 115KM, 2000r, Irmscher
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Myślę, że 1 - tak na pierwszy rzut oka, ale zastanowiłbym się nad nr 2 i 6.
Kwestia gustu i wyglądu na aucie
Kwestia gustu i wyglądu na aucie
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Przecie żartowałem hehehe, widać, że stoją obok W przypadku tych butów faktycznie trzeba dystans z redukcją (no chyba, że lubisz debilny hardcore = śruby pływające, później napiszę więcej) i grubość ok. 15-20mm i będzie zacnie założysz i się pochwalisz hehehe, jeśli kupisz oczywiścieMaćku pisze:Rafał one tylko były dostawione do kół niebyły zakładane bo to 5x112 z A3 P8 z ET56 więc dystanse muszą wlecieć redukcyjne... :>
ps. debilny hardcore, dlaczego? Sytuacja z przed miesiąca - młody chłopaczek z mojej pracy (Passat B5) zakupił se felgi chyba z BMW 5x120 19 cali i zapytał czy da radę założyć śruby pływające do tego, przypomnę, że VW ma 5x110 lub 5x112
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Jak już od początku roku zacząłem inwestować w Zośkę to ona jakby na złość robi mi kolejne psikusy
Jak już wiecie Zośka jeździ od miesiąca na sportowym zawieszeniu kombinacji Koni i H&R do tego doleciały dodatki:
• Amortyzatory Koni
• Sprężyny H&R
• Odboje (bałwanki) Kamoka
• Komplet łożysk i poduszek amortyzatorów firmy Febi
• Komplet nowych nakrętek Febi
Ostatnio też zostały zakupione nowe hamulce tył Tarcze plus klocki dziś doszedł Komplet na przód więc zestawienie jest takowe:
• Przód tarcze i klocki Zimmermann
• Tył tarcze Zimmermann klocki Bosch
I tu Zośka sprawiła mi psikusa w postaci zepsutych zacisków jak tylko pojawią się fundusze pójdą do regeneracji wszystkie 4 zaciski przy okazji naleje się nowy płyn hamulcowy po tym wszystkim mam nadzieję że hamulce będą żylety i nie padnie mi nagle serwo
Także od 2 tygodni Zośka kula się na klubowych
Jak pewnie zauważycie mam osłony tarcz do wymiany na razie zostają takie jakie są wymiana przyjdzie jak będę robił z linkami ręcznego i czujnikami okładzin...
Jak to bywa w życiu to jeszcze nie koniec doprowadzania Zośki na tak zwany Tip-Top
Jak już wiecie Zośka jeździ od miesiąca na sportowym zawieszeniu kombinacji Koni i H&R do tego doleciały dodatki:
• Amortyzatory Koni
• Sprężyny H&R
• Odboje (bałwanki) Kamoka
• Komplet łożysk i poduszek amortyzatorów firmy Febi
• Komplet nowych nakrętek Febi
Ostatnio też zostały zakupione nowe hamulce tył Tarcze plus klocki dziś doszedł Komplet na przód więc zestawienie jest takowe:
• Przód tarcze i klocki Zimmermann
• Tył tarcze Zimmermann klocki Bosch
I tu Zośka sprawiła mi psikusa w postaci zepsutych zacisków jak tylko pojawią się fundusze pójdą do regeneracji wszystkie 4 zaciski przy okazji naleje się nowy płyn hamulcowy po tym wszystkim mam nadzieję że hamulce będą żylety i nie padnie mi nagle serwo
Także od 2 tygodni Zośka kula się na klubowych
Jak pewnie zauważycie mam osłony tarcz do wymiany na razie zostają takie jakie są wymiana przyjdzie jak będę robił z linkami ręcznego i czujnikami okładzin...
Jak to bywa w życiu to jeszcze nie koniec doprowadzania Zośki na tak zwany Tip-Top
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
zacny zawiasik - dużo padła w dół?
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Rozmawiałem wczoraj z miejscowym zakładem regeneracyjnym pneumatykę w sprawie zacisków powiedzieli mi max 200zł za jeden tylny zacisk wszystko na oryginalnych częściach przednie taniej koło 100zł... zakład ma bardzo dobre opinie więc jestem zdecydowany dać do nich tym bardziej że mam do nich 3 km drogi
Cena obejmuje wypiaskowanie zacisków i jarzm do tego elementy stalowe są ocynkowane a całość pomalowana... uważam, że to całkiem dobra cena na takie usługi
Mieliście już do czynienia z regeneracją zacisków?
Cena obejmuje wypiaskowanie zacisków i jarzm do tego elementy stalowe są ocynkowane a całość pomalowana... uważam, że to całkiem dobra cena na takie usługi
Mieliście już do czynienia z regeneracją zacisków?