Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Marcinie pracy jest ale taka praca to przyjemnosc Problem jest bo chlodnica klimy zgnita i zastanawiam sie czy niewymienic tez chlodnicy wody jedna robota a wyglada tez ze moze latem zawiesc
Ja tak postąpiłem. Miałem uszkodzoną chłodnicę klimy i od razu wymieniłem chłodnicę cieczy. Co do klimy to polecam z Nissensa bo jest dodatkowo polakierowana specjalnym lakierem co ją chroni przed utlenianiem. Co do chłodnicy cieczy to nie jest taki łatwy temat. Chłodnica do OPC nie występuje w zamienniku (nie wiem jak do zwykłego 2.0T). Jedyne co można zrobić to jechać do ASO i wydać ponad 1200 zł. ALE !!!
Po przeglądnięciu katalogu producenta chłodnic okazało się że prawie taka sama chłodnica siedzi w 1,9 CDTi z automatem. Jedyne co trzeba zrobić to zaślepić otworki od chłodniczki oleju skrzyni biegów zamontowanej we wnętrzu chłodnicy cieczy. I po kłopocie. Cena o połowę niższa
Chlodnice Nissensa juz wisza Troszke lepiej to wyglada Sumik z ciekawosci zapytalem w moim ulubionym sklepie o chlodnice wody do Ciebie i maja Nissensa 890zeta i NRFa 600zeta
Ładna Zafirka. Myślę, że u mnie też tak będzie wyglądać chłodnica i za niedługo też muszę klimę zrobić. Znajomy mi kiedyś mówił, że szuka jakiejś drobniejszej siateczki (np. aluminiowej) żeby osłonić chłodnicę w dolnej części przed kamyczkami itp. (to tak nawiasem). Pozdrawiam