[A] - kacza1982 - 1,8 Selection, 125 KM, 2001
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Rafał , no barwy w kolorze blue ... No ale najważniejsze ,że auto nabrało klubowego wyglądu Żoną się nie przejmuj, bo moja ukochana non stop mówi ,że już nie przystoi , ale czasami trzeba być niemożliwym Ja jej zawsze mówię , widziały gały co brały A jakaś odskocznia od tego zwariowanego świata musi być
Ps. Rodzina najważniejsza , a w garażu kiedyś znajdzie się w tak zwanym miedzyczasie na małe udoskonalenia
Doskonale rozumiem Cię z radyjkiem, też bym sam wolał naprawić i cieszyć się z dobrodziejstw jakości dźwięku oraz dostępności panela i pilota ...
Ps. Rodzina najważniejsza , a w garażu kiedyś znajdzie się w tak zwanym miedzyczasie na małe udoskonalenia
Doskonale rozumiem Cię z radyjkiem, też bym sam wolał naprawić i cieszyć się z dobrodziejstw jakości dźwięku oraz dostępności panela i pilota ...
Dzięki Wojtek, staram się jak każdy z nas aby Zośka godnie reprezentowała mnie i nasze ZKP ...Wojti pisze:Grzesiu u Ciebie zawsze miło poczytać posty i popatrzeć na postępujące prace
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 06:27 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
Po długiej przerwie wracam co nie co poskrobać, ale niewiele się zmieniło.
Na początek poszły żarówki kierunkowskazów, Osram Diadem Chrome
Od razu to jakoś lepiej wygląda, pomarańcz nie rzuca się tak w oczy. Żarówki świecą bardzo ładnie, dają takie jakby "matowe" światło, ale pomarańczowe, nawet bardziej niż zwykłe żarówki pomarańczowe "no name". Koszt to prawie 70zł za 2 komplety, ale warto
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale w przednim świetle pojawiła się jakaś inna postojówka... przerabiałem już ledowe żarówki, w jednej wypaliła się jedna dioda i wymontowałem, założyłem Philips White Vision, która jest bielsza i ładnie komponuje się z żarówką halogenową, ale słabość do ledów wróciła i teraz świeci to tak:
Zdjęcie po części oddaje jasność, jest naprawdę jasna, ma tylko jedną diodę, ale świeci dość szeroko i co ważne - jest firmowa, w razie kontroli pokazuję opakowanie i jest inna rozmowa (czy ma homologacje czy nie ). Żarówki to Osram Ledriving W5W Cool White, niestety są bardzo drogie, bo prawie 60zł...
Takie to skromne modziki doszły, ale wierzcie mi, w mojej aktualnej sytuacji osobistej nie cieszą... (wtajemniczeni wiedzą dlaczego).
Z nowinek i planów - jutro oddaję auto na kolejną już naprawę tylnych hamulców (brak ręcznego, twardy hamulec czasami, nie zawsze zaciski odbijają...), do tego przegląd tylnego zawieszenia, bo coś mi się zdaje, że coś puka i chyba sprężyna prawa coś nie teges... oczywiście za jednym zamachem od razu przedni zawias do przeglądu, więc co trzeba to się wymieni przy okazji. Dalsze plany - może już na przyszły tydzień tudzież 2-3 tygodnie - Zosia idzie do makijażysty jak przyjdzie co do czego to się wszyscy dowiedzą.
Powoli wracam do was moi drodzy i będę znowu bardziej aktywnie tutaj... zeszły tydzień miałem super zaje...iście ciężki
Na początek poszły żarówki kierunkowskazów, Osram Diadem Chrome
Od razu to jakoś lepiej wygląda, pomarańcz nie rzuca się tak w oczy. Żarówki świecą bardzo ładnie, dają takie jakby "matowe" światło, ale pomarańczowe, nawet bardziej niż zwykłe żarówki pomarańczowe "no name". Koszt to prawie 70zł za 2 komplety, ale warto
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale w przednim świetle pojawiła się jakaś inna postojówka... przerabiałem już ledowe żarówki, w jednej wypaliła się jedna dioda i wymontowałem, założyłem Philips White Vision, która jest bielsza i ładnie komponuje się z żarówką halogenową, ale słabość do ledów wróciła i teraz świeci to tak:
Zdjęcie po części oddaje jasność, jest naprawdę jasna, ma tylko jedną diodę, ale świeci dość szeroko i co ważne - jest firmowa, w razie kontroli pokazuję opakowanie i jest inna rozmowa (czy ma homologacje czy nie ). Żarówki to Osram Ledriving W5W Cool White, niestety są bardzo drogie, bo prawie 60zł...
Takie to skromne modziki doszły, ale wierzcie mi, w mojej aktualnej sytuacji osobistej nie cieszą... (wtajemniczeni wiedzą dlaczego).
Z nowinek i planów - jutro oddaję auto na kolejną już naprawę tylnych hamulców (brak ręcznego, twardy hamulec czasami, nie zawsze zaciski odbijają...), do tego przegląd tylnego zawieszenia, bo coś mi się zdaje, że coś puka i chyba sprężyna prawa coś nie teges... oczywiście za jednym zamachem od razu przedni zawias do przeglądu, więc co trzeba to się wymieni przy okazji. Dalsze plany - może już na przyszły tydzień tudzież 2-3 tygodnie - Zosia idzie do makijażysty jak przyjdzie co do czego to się wszyscy dowiedzą.
Powoli wracam do was moi drodzy i będę znowu bardziej aktywnie tutaj... zeszły tydzień miałem super zaje...iście ciężki
Jak się któraś spali to zapewne się "pochwalę"Wojti pisze:Jak zwykle wszystko na Ciekawe jak będzie z żywotnością
Dziś taki mały spocik się trafił:
Dwie Zosie pod "Stonką" nie mogłem sobie odpuścić, aby postawić Zochę obok siostry, od razu fotka i mms do właściciela Pogadanka na zakupach oczywiście musiała być i w sumie to było pierwsze spotkanie z kolegą Dariuszpigu i jego rodzinką hehehe, bardzo przyjemna rodzinka
Później już nie było tak wesoło... pojechałem do mechanika, niestety wróciłem autem do domu z powrotem, umówiony na sobotę za 1,5 tygodnia, bo nie dojechałyby części, dopiero na piątek, więc już za późno i dla mnie i dla mechanika...
Diagnoza niestety kiepska:
1. Zacisk lewy tylny do wymiany, mechanior nie polecił regeneracji/regenerowanych tym bardziej, że moje już były robione po zakupie auta i po roku znowu nie było ręcznego na tym kole i po 2 miesiącach od poprawienia jest jeszcze gorzej, więc decyzja padła na zakup nowego (ok. 250zł)
2. Mocowanie górne prawego tylnego amora wyrąbane na tulejce, do tego rozwalone osłony amorów obydwu = nowy komplet na tył (szybkie rozeznanie i Sachs za 170zł/szt. ale to jakoś dziwnie drogo, trzeba podjechać na konsultacje)
3. Do tego drobnostki czyli płyn hamulcowy, zaworek zwrotny podciśnienia do pompy i co tam jeszcze wyskoczy, bo być może i klocki od razu wymienić trzeba będzie - są TRW, ale podczas ostatniego poprawiania zacisków okazało się, że są lekko ze skosa zebrane
Uprzedzając pytania i naśmiewania - nie ubolewam z powodu tych kosztów, bo Zosia ma być zdrowa, w zdrowym ciele zdrowy duch
ps. uśmiałem się jak w Stonce moje Kochanie kupiło gąbki do mycia naczyń made in "Zosia Samosia"... kurde cała seria produktów jest z tego hehehe
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt:
Trochę wydatków się szykuje, ale czego się nie robi dla ukochanego auta
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
I tak trzymaćkacza1982 pisze:Zosia ma być zdrowa, w zdrowym ciele zdrowy duch
Normalnie jak by jeszcze wypuścili serię do samochodów , to moja nie jeden z nas wyposażył by Zośkę w całą serię ...kacza1982 pisze:gąbki do mycia naczyń made in "Zosia Samosia"... kurde cała seria produktów jest z tego
Ostatnio zmieniony 24 mar 2016, 05:22 przez gRZENIU, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2451
- Rejestracja: 09 wrz 2014, 16:00
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Międzyrzecze G.[SBI]
- Auto: seria 3
- Model: e46
- Oznaczenie silnika: M47,M54
Teraz masz Boscha zaciski?kacza1982 pisze:1. Zacisk lewy tylny do wymiany, mechanior nie polecił regeneracji/regenerowanych tym bardziej, że moje już były robione po zakupie auta i po roku znowu nie było ręcznego na tym kole i po 2 miesiącach od poprawienia jest jeszcze gorzej, więc decyzja padła na zakup nowego (ok. 250zł)
Ja wymieniałem cały nowy komplet za 668zł z Lucasa tez się nie bawiłem w regenerację
Zośka Cię ostatnio sporo kosztuje widzę taki jakiś ciężki ten początek roku nam Zośki zgotowały
Myślę że Zosia się odwdzięczy za włożony wkład finansowy i sercowy
Szczerze - nie ma pojęcia, ale dziś mam zamiar podjechać do rodziców na garaż, aby trochę poczyścić alumki na lato, więc zdejmę koła i zobaczę co tam siedzi, bo też się zastanawiam nad tą opcją (pod warunkiem, że jest felerny Bosch).Maćku pisze:Teraz masz Boscha zaciski?
Ja wymieniałem cały nowy komplet za 668zł z Lucasa tez się nie bawiłem w regenerację
Zośka Cię ostatnio sporo kosztuje widzę taki jakiś ciężki ten początek roku nam Zośki zgotowały
Myślę że Zosia się odwdzięczy za włożony wkład finansowy i sercowy
Co do kosztów, ja tego akurat nie liczę jako jakieś awarie czy coś w tym rodzaju, to są rzeczy, które się zużywają prędzej czy później.
Druga sprawa, chcesz jeździć to jeździj dalej, a chcesz jeździć wygodnie to wymień i jeździj komfortowo i bezpiecznie
- the_starsailor
- Bywalec
- Posty: 195
- Rejestracja: 27 lip 2012, 20:34
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Lulinek / Poznań
- Auto: Renault
- Model: GS3
- Oznaczenie silnika: R9M
Osobiście wszystkie żarówki na przodzie mam właśnie z serii White Vision i chwalę sobie Porównanie mam szczególnie na mokrej nawierzchni - na no name'ach w ogóle nie widziałem że mam włączone światła...kacza1982 pisze:Nie wiem czy ktoś zauważył, ale w przednim świetle pojawiła się jakaś inna postojówka... przerabiałem już ledowe żarówki, w jednej wypaliła się jedna dioda i wymontowałem, założyłem Philips White Vision, która jest bielsza i ładnie komponuje się z żarówką halogenową, ale słabość do ledów wróciła i teraz świeci to tak