Zafira 2.0 DI 82KM PROBLEM Z KONTROLKĄ SILNIKA
Moderator: Sebu$
Wracam do pytania ponieważ muszę wymienić ten wężyk. Od strony pompy jest dobre dojście i nie powinno być problemu.nelah pisze:Wiecie może jak założony jest wąż podciśnienia przy serwo? Jest szybkozłączka jak na pompie vacum czy zaciśnięty na gorąco jak na zaworku zwrotnym?
Jak to wygląda od strony serwa?
na serwo jest wciskany
Ja mam podobny problem z tym że zależy jaką mam zamontowaną przepływkę a dokładniej :
Na starej przepływce mam mało mocy ale niema żadnych błędów
ale jak już założę nową oryginał bosch samochodzik odzyskuje moc ale przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na "luzie" wyskakuje p0400 i tryb awaryjny a przy dojeździe na "biegu jest spoko"
Ja mam podobny problem z tym że zależy jaką mam zamontowaną przepływkę a dokładniej :
Na starej przepływce mam mało mocy ale niema żadnych błędów
ale jak już założę nową oryginał bosch samochodzik odzyskuje moc ale przy dojeżdżaniu do skrzyżowania na "luzie" wyskakuje p0400 i tryb awaryjny a przy dojeździe na "biegu jest spoko"
Witam. Wrzucilem filmik na youtube z zachowaniem sie mojej kontolki check. Dodam ze jak sie zapali to auto traci moc i obroty maksymale to 3.5 tys obrotow.
https://www.youtube.com/watch?v=IVOQYDD ... e=youtu.be
Wymienilem egr na nowy
wyczyscilem klapy zawirowan i caly ten syf
sprawdzilem pompe vacum daje 0.9
sprawdzilem wszyskie wezyki od podcisnien
nie wiem co dalej
https://www.youtube.com/watch?v=IVOQYDD ... e=youtu.be
Wymienilem egr na nowy
wyczyscilem klapy zawirowan i caly ten syf
sprawdzilem pompe vacum daje 0.9
sprawdzilem wszyskie wezyki od podcisnien
nie wiem co dalej
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 21:46 przez mateuszjarosz7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Jak się zapali check to jest tryb awaryjny i auto traci moc czyli prawidłowo.
Teraz trza znaleść przyczyne checku mało info podałeś silnik ciepły czy zimny rozumiem że podczas jazdy bo piszesz 3,5 tyś obr sprawdziłeś wężyki ale czy nie wypadł któryś lub źle podłączony układ podciśnienia.
Ja by powiedział jest check jest błąd podpiąć pod komputer i będzie jasno gdzie co i jak a bez komputera możemy ci połowe auta wymienić a problem pozostaje.
Teraz trza znaleść przyczyne checku mało info podałeś silnik ciepły czy zimny rozumiem że podczas jazdy bo piszesz 3,5 tyś obr sprawdziłeś wężyki ale czy nie wypadł któryś lub źle podłączony układ podciśnienia.
Ja by powiedział jest check jest błąd podpiąć pod komputer i będzie jasno gdzie co i jak a bez komputera możemy ci połowe auta wymienić a problem pozostaje.
W najbliższym czasie nie mam mozliwosci podpiecie pod kompa ale jak sie uda dam znac co i jak. Jestem z okolic Malborka i ciezko o dobrego mechanika w temacie Opla w Dieslu
Edit
Uklad podlaczony dobrze (tak mi sie wydaje) szara wtyczke kolo akumulaora steruje kalpami a czarna EGR i zostaje jeszcze turbo VAC wezyk z pompy vacum i OUT wezyk do turbo
Dodam jeszcze ze jak wcisne pedal sprzegla i obroty spadaja do chcek gasnie
Posty pisane w krótkim odstępie czasu proszę scalać - Rybka
Edit
Uklad podlaczony dobrze (tak mi sie wydaje) szara wtyczke kolo akumulaora steruje kalpami a czarna EGR i zostaje jeszcze turbo VAC wezyk z pompy vacum i OUT wezyk do turbo
Dodam jeszcze ze jak wcisne pedal sprzegla i obroty spadaja do chcek gasnie
Posty pisane w krótkim odstępie czasu proszę scalać - Rybka
Ostatnio zmieniony 26 mar 2016, 22:26 przez mateuszjarosz7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Podmień ez od turbo z ez od klapek miejscami i sprawdź, jak będzie ok to wyczyść ez ten od turbo i znowu sprawdź jak dalej będzie błąd to tylko wymiana ez od turbo.mateuszjarosz7 pisze:Dodam jeszcze ze jak wcisne pedal sprzegla i obroty spadaja do chcek gasnie
Takie znikające błędy robią się na styku (granicy) pracy przepływomierz, egr i czujnik doładowania.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2016, 11:34 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 3 razy.