[B] Problemy z użytkowaniem filtra cząstek stałych (DPF)
Małe sprostowanie,nie jestem za usuwaniem tylko,za nie kupowaniem auta z DPF do miasta.
Też planuje powiększenie stada,padnie filtr będziemy myśleli o usunięciu,takie są moje poglądy na ten temat.
Odnośnie spalania,sam mam styczność z dieslami na systemie wtryskowym vp37 i te diesle palą niewiarygodnie mało,common rail jest oszczędny tylko i wyłącznie jeżeli jeździmy stałymi obrotami itp.
Popracuj nad stylem,może urwiesz litr na spalaniu.
Pozdrawiam
Też planuje powiększenie stada,padnie filtr będziemy myśleli o usunięciu,takie są moje poglądy na ten temat.
Odnośnie spalania,sam mam styczność z dieslami na systemie wtryskowym vp37 i te diesle palą niewiarygodnie mało,common rail jest oszczędny tylko i wyłącznie jeżeli jeździmy stałymi obrotami itp.
Popracuj nad stylem,może urwiesz litr na spalaniu.
Pozdrawiam
To sporo litr, a wyświetliła się jakaś kontrolka, że za dużo oleju było? Kiedy wymieniałeś?jacek171177 pisze: Wczoraj oddesałem 1 litr oleju bo go bylo za dużo.
A jaki silnik i model tylko miasto?jacek171177 pisze: skode i palila średnio 5,5 l
Jeżeli na krótkie trasy po mieście to trzeba liczyć, że będzie zatykanie DPF w tempie 2% na 10km, czyli już nawet po 300-400km może się wypalać, oczywiście muszą być spełnione warunki 100km/h, nagrzany silnik ponad 80 stopni przez min. 2 minuty.
mam problem z wypaleniem dpf-a nasycenie jest 100% auto inicjuje proces wypalania a dpf nie wypala się aktualnie mam 120% nasycenia miga kontrolka świec żarowych i przybyło oleju jutro jadę do aso odkryłem jeszcze niapodłączony kabel z wtyczką koło filtra paliwa ale nie mogę znależdż dla niego gniada CZY TAK POWINNO BYĆ
-
- Zafiromaniak
- Posty: 2370
- Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
- Imię: Grisza
- Lokalizacja: KR/WF
- Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
- Model: ZBZAAF
- Oznaczenie silnika: Z22yh20LET
Błagam o ORTY i GRAMTYKE, Używaj Firefoxa który podkreśla błędy na czerwono.
Permanentnie nie stosujesz sie do uwag jakie dajemy. Na razie
No i na miłość boską : DPF (diesel partikel filter) a nie system ładowania plików czyli pdf
Wszystko jest generalnie już na forum i wystarczy minimalnie poszukać, temat nawet podwieszony jest
Nie moge połączyć tych tematów. Ten zamykam
Kontynuować jak coś proszę w tym http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1867
Permanentnie nie stosujesz sie do uwag jakie dajemy. Na razie
No i na miłość boską : DPF (diesel partikel filter) a nie system ładowania plików czyli pdf
Wszystko jest generalnie już na forum i wystarczy minimalnie poszukać, temat nawet podwieszony jest
Nie moge połączyć tych tematów. Ten zamykam
Kontynuować jak coś proszę w tym http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1867
A nie pojawil sie, jakis blad przy wypalaniu, bo przewaznie to jest przyczyna przerwania, moze walniety czujnik cisnienia od dpf (z tego co kojarze musi byc wartosc rozna od 0).jacekk44 pisze:mam problem z wypaleniem dpf-a nasycenie jest 100% auto inicjuje proces wypalania a dpf nie wypala się aktualnie mam 120% nasycenia miga kontrolka świec żarowych i przybyło oleju jutro jadę do aso
Jakbys wkleil jakies zdjecie byloby latwiej, ale tam wlasnie jest ten czujnik cisnienia dochodzący od dpf.jacekk44 pisze:odkryłem jeszcze niapodłączony kabel z wtyczką koło filtra paliwa ale nie mogę znależdż dla niego gniada CZY TAK POWINNO BYĆ
Pytanko. Dlaczego w momencie wrzucenia na luz, kiedy samochód toczy się z pewną prędkością (np. przy dojeżdżaniu do świateł, itp.) komputer wskazuje zużycie 5-7 l/h. W momencie zatrzymania się zużycie wskakuje na normalne wartości (0.8-1 l/h)?
Dziękuję z górę za odpowiedź.
Dziękuję z górę za odpowiedź.
dzieki za dowartosciowanie, bp bez tego czulem sie nikim...kubaroth pisze:Nastepny który jest najmądrzejszy..
jakbys dokladnie sprecyzowal pytanie to bym wiedzial o co chodzi...
moja odpowiedz jest jak najbardziej w ramach mojej "przeogromnej" wiedzy zgodna z twoim pytaniem...
druga mozliwoscia to kwestia zmiany wskazan z l/100km na l/h przy okreslonych obrotach (ale nie na wolnych obrotach).
przy 750obr/min na luzie spala do 1 l/h
ale przy toczeniu sie na biegu jest wiecej...
inna mozliwosc to podwyzszone obroty wolne gdy auto sie toczy, ale u siebie nie zaobserwowalem podwyzszonego spalania wtedy...
Z tym że nie bardzo rozumiem co miałoby powodować, że kiedy toczy się "na luzie" zużycie jest 7x razy większe niż kiedy stoi "na luzie". Przecież w obu przypadkach obroty są na tym samym poziomie.
---------------------Scalanie-----------------------
Piszę o zużyciu liczonym w l/h.
Co do Twojej wiedzy nie mam podstaw by jej nie doceniać..to był tzw. sarkazm za sarkazm.
Bez urazy mam nadzieję.
---------------------Scalanie-----------------------
Piszę o zużyciu liczonym w l/h.
Co do Twojej wiedzy nie mam podstaw by jej nie doceniać..to był tzw. sarkazm za sarkazm.
Bez urazy mam nadzieję.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 22:48 przez kubaroth, łącznie zmieniany 1 raz.