Opel Zafira MBcars Opel Zafira 2.0 turbo OPC bezwypadkowy
Moderator: Tunio999
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 lut 2016, 13:29
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Opel Zafira MBcars Opel Zafira 2.0 turbo OPC bezwypadkowy
Witam,
Usilnie rozglądam się za Zafirą A OPC.
Wszystkie pochodzące od Handlarzy z Radomia szeroko omijam...
Jedyny komis, który wzbudza moje zaufanie i ma dobre opinie to ten z ogłoszenia poniżej.
Jest to tym samym najdroższa oferta na allegro.
http://otomoto.pl/oferta/opel-zafira-mb ... yjRFf.html
Co o tym myslicie?
Ma ktoś możliwość rozkodowania VIN ?
Gdzie najlepiej sprawdzić Historię ?
Do Warszawy mam 300 km - może ktoś mógłby pomóc ?
Z góry dzięki i Pozdrowionka
Usilnie rozglądam się za Zafirą A OPC.
Wszystkie pochodzące od Handlarzy z Radomia szeroko omijam...
Jedyny komis, który wzbudza moje zaufanie i ma dobre opinie to ten z ogłoszenia poniżej.
Jest to tym samym najdroższa oferta na allegro.
http://otomoto.pl/oferta/opel-zafira-mb ... yjRFf.html
Co o tym myslicie?
Ma ktoś możliwość rozkodowania VIN ?
Gdzie najlepiej sprawdzić Historię ?
Do Warszawy mam 300 km - może ktoś mógłby pomóc ?
Z góry dzięki i Pozdrowionka
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 15:12 przez PiotreKarol, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
VIN: W0L0TGF7542165733 Kod modelu: 0QO75 Kod opakowania: MY51 Adnotacje REG: H-HR1953 Data produkcji: 03042004
Typ silnika: Z20LET
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
165733:SERIAL NUMBER
12U = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
24F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH
2F4 = RADIO,CDR 500
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
AY6 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DV6 = PRZYRZĄDY,BIAŁY,SZARY,CZERWONA WSKAZÓWKA
FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L70 = SILNIK BENZYNOWY 20
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG7 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
OHB
P2V = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAO = WYKOŃCZENIE,SKÓRA MONDIAL
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9N = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VQ9 = ODEJMOWALNY SPRZĘG PRZYCZEPY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5B = OPC / VXR
W7X = SILNIK,ZWIĘKSZONE OSIĄGI
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
Typ silnika: Z20LET
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
165733:SERIAL NUMBER
12U = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
24F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH
2F4 = RADIO,CDR 500
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
AY6 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DV6 = PRZYRZĄDY,BIAŁY,SZARY,CZERWONA WSKAZÓWKA
FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K09 = ALTERNATOR,120A
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L70 = SILNIK BENZYNOWY 20
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG7 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
OHB
P2V = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PAO = WYKOŃCZENIE,SKÓRA MONDIAL
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9N = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VQ9 = ODEJMOWALNY SPRZĘG PRZYCZEPY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5B = OPC / VXR
W7X = SILNIK,ZWIĘKSZONE OSIĄGI
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Ogólnie auto baaaardzo ładne i wypicowane, ale ten komis chyba wszystkie auta picuje. Z jednej strony to dobrze, bo ja wychodzę z założenia, że jak wywalam kupę kasy na auto to by było miło jakby chociaż w środku było czyściutkie
Dobrze, że pod maską został zachowany "dziewiczy bród" i widać, że chyba auto nie miało myte silnika. Mnie jedynie ciekawi skąd się wziął taki specyficzny bród, który zaznaczyłem czerwonym mazakiem
Dobrze, że pod maską został zachowany "dziewiczy bród" i widać, że chyba auto nie miało myte silnika. Mnie jedynie ciekawi skąd się wziął taki specyficzny bród, który zaznaczyłem czerwonym mazakiem
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
organista15, przy zamku to taki standardowy raczej, psikany zamek był czymś a to coś z czasem brudem i kurzem zarosło. Biały nalot to nie wiem, na bezpiecznikach tak jakby standardowy "kurz" użytkowania. Ten nalot może również pochodzić po jakiejś polerce samochodu... Po zdjęciu ciężko określić konsystencję z czego to pochodzi.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 19:40 przez rafant4011, łącznie zmieniany 1 raz.
- gRZENIU
- Zafiromaniak
- Posty: 2136
- Rejestracja: 17 maja 2015, 03:30
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Błonie
- Auto: Signum
- Model: Polift
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Jak bym był w domu to podjechał bym i spojrzał chłodnym okiem krytyka Oczywiście poprosił bym znajomego lakiernika i mechanika aby zweryfikować jej stan... Niestety nie ma mnie obecnie nawet w pobliżu ...
Tym bródem to bym się nie przejmował zbytnio , Zosia ma bardzo dużą szczelinę miedzy chłodnicami a pasem przednim i błoto z solą dostają się do komory silnika poprzez grill w zimowym czasie... Ja u siebie zasłaniam tą szczelinę na zimę, co by całego silnika nie uświndolić ... Na pasie przednim to jakieś WD40 albo silikon w spreyu do by ciszej się maska otwierała (bynajmniej tak mi się wydaje)...
Auto z wierzchu ma dobrą prezencję jak i w środku , kierownica i mieszki wydają się odzwierciedlać przebieg, hak napewno dokładany w późniejszym terminie, trzeba zapytać czy ma zaślepkę od niego do zderzaka
Najważniejsze przy doborze OPC trzeba zwracać szczególną uwagę na kondycję silnika. Najlepiej patrzeć czy na zimnym silniku nie puszcza dymka z rury wydechowej oraz na rozgrzanym silniku . Bo wtedy można określić czy pierścienie i uszczelniacze są ok.
Tym bródem to bym się nie przejmował zbytnio , Zosia ma bardzo dużą szczelinę miedzy chłodnicami a pasem przednim i błoto z solą dostają się do komory silnika poprzez grill w zimowym czasie... Ja u siebie zasłaniam tą szczelinę na zimę, co by całego silnika nie uświndolić ... Na pasie przednim to jakieś WD40 albo silikon w spreyu do by ciszej się maska otwierała (bynajmniej tak mi się wydaje)...
Auto z wierzchu ma dobrą prezencję jak i w środku , kierownica i mieszki wydają się odzwierciedlać przebieg, hak napewno dokładany w późniejszym terminie, trzeba zapytać czy ma zaślepkę od niego do zderzaka
Najważniejsze przy doborze OPC trzeba zwracać szczególną uwagę na kondycję silnika. Najlepiej patrzeć czy na zimnym silniku nie puszcza dymka z rury wydechowej oraz na rozgrzanym silniku . Bo wtedy można określić czy pierścienie i uszczelniacze są ok.
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 lut 2016, 13:29
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Czyli na pierwszy rzut oka nie macie większych zastrzeżeń ?
Autko mi się podoba, zleciłem znajomemu rzeczoznawcy wizytę w tym komisie.
Zastanawiam jak dokładnie sprawdzić stan silnika, w tym wypadku to już chyba tylko hamownia i sprawdzenie składu spalin ? Są jeszcze jakieś inne metody ? Z rozkodowanego numer VIN wynika, że Hak jest w nim zapisany - czyli jest od początku. Obstawiam, że zaślepki nie ma - auto komisowe. Zastanawia mnie brak czarnej listwy w tylnym zderzaku. Tak jak by został cały zalakierowany. Czy w każdej OPC była na czarna listwa ?
Pozdrawiam
Autko mi się podoba, zleciłem znajomemu rzeczoznawcy wizytę w tym komisie.
Zastanawiam jak dokładnie sprawdzić stan silnika, w tym wypadku to już chyba tylko hamownia i sprawdzenie składu spalin ? Są jeszcze jakieś inne metody ? Z rozkodowanego numer VIN wynika, że Hak jest w nim zapisany - czyli jest od początku. Obstawiam, że zaślepki nie ma - auto komisowe. Zastanawia mnie brak czarnej listwy w tylnym zderzaku. Tak jak by został cały zalakierowany. Czy w każdej OPC była na czarna listwa ?
Pozdrawiam
-
- Świeżak
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 lut 2016, 13:29
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Witam,
Wysłałem rzeczoznawce by obejrzał samochód.
...Niestety moje oczekiwania co do komisu z dobrymi opiniami okazały się zbyt wysokie.
Komis otwarto o 10,30 mimo, że z rzeczoznawcą wizyta umówiona była na 10.
Po otwarciu okazało się, że samochodu nie było na miejscu.
Natomiast przyjechał nim sobie pracownik po pewnym czasie.
Samochód brudny - nie przygotowany do oględzin.
Brak możliwości powrotu legalnie na kołach - lewe tablice.
Sam samochód dużo gorszy niż na zdjęciach.
Popekany lewy tylny narożnik , wycieki z silnika.
Na pewno jest jest wart swojej ceny.
Dla potomnych - odradzam
Wysłałem rzeczoznawce by obejrzał samochód.
...Niestety moje oczekiwania co do komisu z dobrymi opiniami okazały się zbyt wysokie.
Komis otwarto o 10,30 mimo, że z rzeczoznawcą wizyta umówiona była na 10.
Po otwarciu okazało się, że samochodu nie było na miejscu.
Natomiast przyjechał nim sobie pracownik po pewnym czasie.
Samochód brudny - nie przygotowany do oględzin.
Brak możliwości powrotu legalnie na kołach - lewe tablice.
Sam samochód dużo gorszy niż na zdjęciach.
Popekany lewy tylny narożnik , wycieki z silnika.
Na pewno jest jest wart swojej ceny.
Dla potomnych - odradzam