[A] Markon - Pojazd Markona 2.0DTI, 101KM, 2001
Jeżeli chodzi o godzinę/datę, duś mocno lewy przycisk, może się zakurzył i trzeba rozruszać. Prawym przyciskiem później zmieniasz do góry każdy nastaw. Co do temperatury to może czujka w zderzaku nie działa albo jej nie ma. Kosztuje niewiele ok. 30zł za oryginał GM - Sprawdź najpierw czy ją masz - na środku zderzaka w kratce, jak podniesiesz maskę popatrz między zderzak a chłodnicę, centralnie na środku.
Co do autka to ładna sztuka, białe zegary i fotele bardzo rzadkie (też mam takie fabryczne półsportowe z wyciąganym siedziskiem). Maćka nie słuchaj, bo on dopiero co takie kupił hehehe... prawda jest taka, że bardzo rzadko się je spotyka, a Maćkowe niebieskie to już rarytas
Dbaj o nią a ona się odwdzięczy
Co do autka to ładna sztuka, białe zegary i fotele bardzo rzadkie (też mam takie fabryczne półsportowe z wyciąganym siedziskiem). Maćka nie słuchaj, bo on dopiero co takie kupił hehehe... prawda jest taka, że bardzo rzadko się je spotyka, a Maćkowe niebieskie to już rarytas
Dbaj o nią a ona się odwdzięczy
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
Duś guzik mocno i chwilę trzymaj - na włączonym zapłonie, poza plamkami wszystko wygląda ok chociaż godzina powinna chyba się zmieniać nawet jak jest nie ustawiona - czas płynie.Markon pisze:Nic zero reakcji
Masz rzadko spotykany wyświetlacz, w mojej zośce jest taki sam i musiałem narawde mocno duśic żeby zmienić czas.
Wyjmij radio i zobacz może ktoś uciął wtyczkę od radia i jakieś kable idące do wyświetlacza są zwarte i wprowadzają zakłócenia
- Mat86radom
- Zafiromaniak
- Posty: 2502
- Rejestracja: 08 lut 2016, 16:16
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Radom
- Auto: Mazda 5 2.0 Diesel 143KM/360nm
- Model: MZRCD
- Oznaczenie silnika: CITD
- Gender:
- Kontakt: