[B] - Rafoooo - 2.0 Turbo, Sport 200KM, 2006 Lpg BRC
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
No regenerowałem. Ale co tam gościu mógł spindolić? To było regenerowane z 10 miesięcy temu .... jutro rano posprawdzam jeszcze te rzeczy które wymieniłem wyżej w poście i jak to nie da skutku to wtedy będę się martwił
.... jeszcze chciałem sprawdzić opkiem to ciśnienie doładowania. , ale w blokach pomiarowych nie ma "żądanego ciśnienia", ale jest zakładka aktualnego ciśnienia, która pokazuje na wolnych obrotach 95 kPa, a jadąc i wciskając but ... rośnie do 150kPa ..... ale co to znaczy i jak to odczytywać to ja już się na tym nie znam .... dlatego chciałem zapisać logi żeby je tu wrzucić i ewentualnie usłyszeć na ten temat jakieś sugestie
.... ale nie wiem jak
.... jeszcze chciałem sprawdzić opkiem to ciśnienie doładowania. , ale w blokach pomiarowych nie ma "żądanego ciśnienia", ale jest zakładka aktualnego ciśnienia, która pokazuje na wolnych obrotach 95 kPa, a jadąc i wciskając but ... rośnie do 150kPa ..... ale co to znaczy i jak to odczytywać to ja już się na tym nie znam .... dlatego chciałem zapisać logi żeby je tu wrzucić i ewentualnie usłyszeć na ten temat jakieś sugestie
.... ale nie wiem jak
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2016, 23:03 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
W blokach pomiarowych w OC masz 2 wartości z czujnika ciśnienia. Jedna podaje jako napięcie a druga jako ciśnienie w układzie. Interesuje Cię ta w kPa.
Na postoju pokazuje ok 98kPa czyli ciśnienie atmosferyczne. musiałbyś się przejechać z kompem i sprawdzić jakie ciśnienie jest pod obciążeniem. Powinno być coś ok. 180kPa
Na postoju pokazuje ok 98kPa czyli ciśnienie atmosferyczne. musiałbyś się przejechać z kompem i sprawdzić jakie ciśnienie jest pod obciążeniem. Powinno być coś ok. 180kPa
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
A czemu nie ma wartości ciśnienia jakie powinno być w danym momencie, oraz drugiej wartości cisnienia jaką aktualnie generuje turbina? Wtedy można by porównać czy jest ok.
Błąd P1243-58 usunięty .... problemem okazał się wężyk podcisnienia , który się wypiął z trójnika za silnikiem. Po skasowaniu już się nie pokazuję.
Błąd P1243-58 usunięty .... problemem okazał się wężyk podcisnienia , który się wypiął z trójnika za silnikiem. Po skasowaniu już się nie pokazuję.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Mały popołudniowy wypadzik na pstrąga
Ostatnio zmieniony 03 maja 2016, 21:16 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 5 razy.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Jeszcze nie gotowe, został tylny błotnik do zrobienia, ale na to jestem umówiony za około miesiąc. Przy okazji pójdą do poprawki lewe drzwi bo je troszkę dołem bierze, oraz klapa tylna, uderzona prawdopodobnie przyczepką przy zasprzęglaniu jej na hak, ale z takim uszkodzeniem ją kupiłem. Oraz chyba wyrzucę dolne uszczelki na progach i zetnę wszystkie bolce po listwie(oczywiście obróbka lakiernicza, tak żeby nie było śladu po bolcach) . Stwierdzam że nie jest to w ogóle potrzebne, a woda non stop w tym siedzi i atakuje ogniskami korozji.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Wymiana filtra kabinowego i użycie jakiegoś preparatu do odświeżenia nawiewów
Ostatnio zmieniony 30 maja 2016, 11:32 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 2 razy.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Nie używałbym żadnego preparatu. A broń Borze jakiś pianek, które rozpyla się do kratek lub do dolotu dmuchawy. Takie coś osiada na kanałach powietrznych, a potem do tego klei się kurz i pyłki. Stąd potem dziwne zapachy w aucie. Jak już czyścić kanały powietrzne to tylko ozonowanie. Ozon zabija wszystko co "żyje w aucie".
Ja tak kiedyś załatwiłem sobie auto. Musiałem potem ściągać deskę i wszystko czyścić.
Ja tak kiedyś załatwiłem sobie auto. Musiałem potem ściągać deskę i wszystko czyścić.