Podłączenie wskaźnika doładowania z20let

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
ja37

Podłączenie wskaźnika doładowania z20let

#1 Post autor: ja37 »

Witam.
Gdzie wpiąć wężyk do zegara doładowania?
Domyślam się, że musi być za przepustnicą, czyli zostaje wężyk od regulatora ciśnienia paliwa.
Dobrze kombinuję?

ja37

#2 Post autor: ja37 »

Podłączyłem się w ten wężyk, ale chyba coś jest nie tak.
Na jałowym pokazuje podciśnienie, 0,6 bara.
Przy spokojnej jeździe bez buta, pokazuje -0,4/-0,2.
Przy bucie pokazuje +0,5.
Wskaźnik uszkodzony, czy źle wpiąłem?

Jeszcze temperatura spalin mnie interesuje, oscyluje w granicach 400-500*C, myślałem, że bedzie jakoś z 800-900.
Dobre wskazania są?

Janus
Zafiromaniak
Posty: 1162
Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
Imię: Janusz
Lokalizacja: Pruszków
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:

#3 Post autor: Janus »

ja37 pisze:Podłączyłem się w ten wężyk, ale chyba coś jest nie tak.
Na jałowym pokazuje podciśnienie, 0,6 bara.
Przy spokojnej jeździe bez buta, pokazuje -0,4/-0,2.
Przy bucie pokazuje +0,5.
Wskaźnik uszkodzony, czy źle wpiąłem?
Wskazania jak najbardziej ok ;) ostatnio bawiłem się DET3 w Vectrze C20LET kumpla. Tak w tym turbo jest. Na jałowym masz podciśnienie. Po wzroście obrotów dobiero jak turbina "wstanie" masz doładowanie :)
Janusz

ja37

#4 Post autor: ja37 »

WŁaśnie konsultowałem z kumplem i tez tak powiedział.
A , że pokazuje 0,5 ładowania to tez moja wina, bo spojrzałem na zegar przy chyba 3000 obrotów, później już nie było gdzie deptać - korki.

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1982
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#5 Post autor: ryba1 »

ja37 pisze:Na jałowym pokazuje podciśnienie, 0,6 bara.
na zdrowym turbo jest nawet 0.8 bara
ja37 pisze:Przy bucie pokazuje +0,5.
na zdrowym turbo 0,7-0,8 bara
ja37 pisze:Jeszcze temperatura spalin mnie interesuje, oscyluje w granicach 400-500*C, myślałem, że bedzie jakoś z 800-900.
na postoju okolice 350-400*C na bucie powinno być max 950*C bezpiecznie.

wężyk do zegara wpinasz(zaznaczone strzałką)

Obrazek

ja37

#6 Post autor: ja37 »

Dziękuję, dokładnie tu sie wpiąłem ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”