Problem TURBO Z20let

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
michaslipknot
Debiutant
Posty: 28
Rejestracja: 02 lip 2015, 16:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Kielce
Auto: Opel Zafira OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20let

#31 Post autor: michaslipknot »

ja37 pisze:Ok.
Mogę poprosić jakiś namiar na te tańsze turbo?

Nawiasem mówiąc u chińczyków też da się kupić nowe rozpiętość cenowa 140-800 dolarów.
Ciekawe, czy własnie te wasze nie są z chin?
Wpisz nr. seryjny turbo w google, na pewno coś znajdziesz. Ja kiedyś znalazłem, była kkk w cenie coś ok.2500zł nowa z serwisu, chyba z Radomia. Zobacz też np. tu: http://turbo.sklep.pl/opel_astra.html?category=1

ja37

#32 Post autor: ja37 »

Tu może być kłopot.
Bo mam 3 turbiny i nie pamietam, która była seryjnie z tym silnikiem.
Chyba, ze to bez róznicy?

Awatar użytkownika
michaslipknot
Debiutant
Posty: 28
Rejestracja: 02 lip 2015, 16:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Kielce
Auto: Opel Zafira OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20let

#33 Post autor: michaslipknot »

Pod leta szła inna, ler i leh też ma inną. Z tego co pamiętam to nr. 90423508

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#34 Post autor: ryba1 »

ja37 pisze:Ok.
Mogę poprosić jakiś namiar na te tańsze turbo?
w UK masz za około 2 tysie
michaslipknot pisze:Pod leta szła inna, ler i leh też ma inną
LET/LEL/LER jest taka sama.LEH ma większy wirnik na zimnej stronie i kolektor jest inny wewnątrz

ja37

#35 Post autor: ja37 »

No właśnie ta moja turbina "regeneracyjna" miała dany zimny wirnik większy, jak mówili od K05, pewnie źle coś zrobili i dlatego są jaja.

Kurde, żeby turbo było droższe od całego auta.....

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#36 Post autor: ryba1 »

ja37 pisze: miała dany zimny wirnik większy
każda większa turbina wymaga strojenia

ja37

#37 Post autor: ja37 »

ryba1 pisze: każda większa turbina wymaga strojenia
To wiem, nie rób ze mnie idioty., po to było robione.
Ale parowóz?
Szkoda, że nie nagrałem...

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#38 Post autor: ryba1 »

ja37 pisze:nie rób ze mnie idioty.,
skoro tak twierdzisz to radź sobie sam

ja37

#39 Post autor: ja37 »

Spoko, forum nie pomoże, poradzę sobie sam.

Ile lat masz zafirę?
Ja na bank dłużej modzę silniki 2,0.
A turbo to nowość dla mnie,.
Boli, jsk 150-konną corsą objeżdżam 240-konną toyotę 4x4?

rybeńko, zejdź na mój pułap cenowy, proszę

Awatar użytkownika
michaslipknot
Debiutant
Posty: 28
Rejestracja: 02 lip 2015, 16:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Kielce
Auto: Opel Zafira OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20let

#40 Post autor: michaslipknot »

Chłopaki, nie ma co się kłócić :) każdy się denerwuje jak coś nie działa i robią się zgrzyty ;) Rozmawiałem kiedyś z Krzyśkiem i mówił, że do zwykłego leta "większe" turbo nie ma sensu, robią się problemy.... Kto jak kto, ale Krzysiek zna się na tych rzeczach, więc jak ktoś ma Ci pomóc, to tylko on :piwo: opisz co robiłeś przy aucie po wymianie turbiny, wiesz, ciężko coś doradzić jeśli nie zna się tematu....

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#41 Post autor: ryba1 »

ja37 pisze: poradzę sobie sam.
jak tak będziesz podchodził do tematu to będziesz musiał.nie masz laika przed sobą.nie wierzysz luknij w profil
ja37 pisze:Ile lat masz zafirę?
nawet dnia.zabronisz mi udzielania jak inny forumowicz?
ja37 pisze:Ja na bank dłużej modzę silniki 2,0.
być może.
ja37 pisze:A turbo to nowość dla mnie,.
a dla mnie nie
ja37 pisze:Boli, jsk 150-konną corsą objeżdżam 240-konną toyotę 4x4?
a co mnie to obchodzi.
ja37 pisze:rybeńko, zejdź na mój pułap cenowy, proszę
pytasz to doradzam.po za tym jak wkładasz LET-a do corsy to myślę że pułap jest jak najbardziej na topie

ja37

#42 Post autor: ja37 »

Nie chcę robić dalej z siebie idioty, ani z rybki :)
Widać, że rybka jest jedynym gościem kumającym turbo, spróbuję poradzić sobie dalej sam, już nie raz tak bywało.
Niepotrzebne mi łapanie za słówka.

Cóż, jak sobie pomogę, to napiszę, oki?

Awatar użytkownika
Wojti
Zafiromaniak
Posty: 6240
Rejestracja: 15 kwie 2013, 19:02
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 400ps/502nm
Model: OPC
Oznaczenie silnika: z20leh
Gender:
Kontakt:

#43 Post autor: Wojti »

W Oleśnicy chyba jest dobra firma zajmująca się regeneracja turbo :piwo:
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he

Awatar użytkownika
ryba1
Zafiromaniak
Posty: 1981
Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: CGD/SB
Auto: Zafira B 381KM/507NM
Model: OPC
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Gender:
Kontakt:

#44 Post autor: ryba1 »

ja37, nikt z Ciebie idioty nie robi.napisalem jak ma byc a nie robić z kogoś idiotę.pól forum z Z20LEx dzwoni z poradą i mam ich uważać za idiotów bo się nie znają???

możemy dalej kontynuować albo i nie.zrobisz jak uważasz

Awatar użytkownika
michaslipknot
Debiutant
Posty: 28
Rejestracja: 02 lip 2015, 16:40
Imię: Michał
Lokalizacja: Kielce
Auto: Opel Zafira OPC
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z20let

#45 Post autor: michaslipknot »

ja37 pisze:Nie chcę robić dalej z siebie idioty, ani z rybki :)
Widać, że rybka jest jedynym gościem kumającym turbo, spróbuję poradzić sobie dalej sam, już nie raz tak bywało.
Niepotrzebne mi łapanie za słówka.

Cóż, jak sobie pomogę, to napiszę, oki?
No pewnie, że napisz :) ale lepiej, żebyś pisał, zawsze ktoś się odezwie i może pomoże... Ale ja na Twoim miejscu zaczął bym od początku, co od kiedy nie działa, czy przed regeneracją, czy po.... Możesz mieć pierdołe od źle podłączonych wężyków i itp po sama zabawe w strojenie ustawiawianie i itp, zresztą sam wiesz o co chodzi... Ale wydaję mi się, że jak masz kilka turbin i na każdej jest to samo, to nie musi być turbo, ale mogę się mylić, to tylko domysły... Dużo osób się nie zna, jedni wiedzą więcej inni mniej, forum jest po to, żeby sobie pomagać. Napisz do ryby na pw, myślę że lepiej pogadać przez tel niż pisać, wtedy nie będzie nieporozumień...
Ostatnio zmieniony 17 lip 2016, 13:24 przez michaslipknot, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”