Problemy związane z centralnym zamkiem
Moderator: Sebu$
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Panowie/panie mam pytanie.
Zamykając u was auto od šrodka pilotem na 1 raz lub "dzyndzlem" da rade od środka otworzyć drzwi klamką?
Wiadomo jeśli zaryglujemy (czyli pilotem 2 razy) to nie ma szans otworzyć klamką od środka.
Ale jak jest u was po zamknięciu na raz?
Bo u mnie czy zamykam na raz czy rygluje to i tak klamką nie otworze.
Tak ma być czy mam coś nie teges
Zamykając u was auto od šrodka pilotem na 1 raz lub "dzyndzlem" da rade od środka otworzyć drzwi klamką?
Wiadomo jeśli zaryglujemy (czyli pilotem 2 razy) to nie ma szans otworzyć klamką od środka.
Ale jak jest u was po zamknięciu na raz?
Bo u mnie czy zamykam na raz czy rygluje to i tak klamką nie otworze.
Tak ma być czy mam coś nie teges
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Skoro ryglowanie mamy już po 1 kliknięciu to co daje 2 kliknięcie?
W innych autach spotkałem się że po 1 kliknięciu dało się radę otworzyç drzwi klamką od środka, a po 2 kliknięciach już zaryglowało i drzwi nie dało się otworzyć.
Co daje w oplu 2 kliknięcie
W innych autach spotkałem się że po 1 kliknięciu dało się radę otworzyç drzwi klamką od środka, a po 2 kliknięciach już zaryglowało i drzwi nie dało się otworzyć.
Co daje w oplu 2 kliknięcie
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Ja u Siebie w Astrze G mam tak ze 2 klikniecia blokuja rygle I klamki od srodkaRybka pisze:Skoro ryglowanie mamy już po 1 kliknięciu to co daje 2 kliknięcie?
W innych autach spotkałem się że po 1 kliknięciu dało się radę otworzyç drzwi klamką od środka, a po 2 kliknięciach już zaryglowało i drzwi nie dało się otworzyć.
Co daje w oplu 2 kliknięcie
czesc umnie znowu siedząc w środku nie moge zamknąć z pilota Natomiast stojąc na zewnątrz jak klikniesz raz to zośka sie zamknie, ale osoba zamknięta w środku może podnieść rygiel i otworzy samochód od środka ( tak samo zrobisz jak zostawisz otwarte szyby).
A klikając dwa razy ryglujesz samochód całkowicie że nie otworzysz go z zewnątrz ani od środka.
Ja osobiście mam pod drugie kliknięcie podłonczone domykanie szyb.
Tak samo mam w ZA i było w poprzedniku Vectra B
A klikając dwa razy ryglujesz samochód całkowicie że nie otworzysz go z zewnątrz ani od środka.
Ja osobiście mam pod drugie kliknięcie podłonczone domykanie szyb.
Tak samo mam w ZA i było w poprzedniku Vectra B
Witam wszystkich, mam taki problem z centralnym, że od jakiegoś czasu przestał działać z pilota, z kluczyka działa normalnie na wszystkie drzwi. Piloty sprawdzone u elektronika- sprawne, programowanie ze stacyjki nie pomaga (wcześniej robiłem to kilka razy i działało). Dostałem się do sterownika i zauważyłem przepalony jeden element na płytce obok przekaźnika. Z tego co czytałem tutaj na forum to może wynikać że zwarcia przewodów wychodzących do tylnych drzwi. Już kiedyś lutowałem tam przewód od elektrycznych szyb, teraz jednak wszystko działa jak należy.
Mam uniwersalny sterownik centralnego zamka i pomyślałem że podłączę go do tego oryginalnego tylko nie bardzo wiem jak, ktoś może to robił, albo ma rozpisane konkretne przewody od sterownika, sprawdzałem nawet miernikiem ale nie mogę dojść końca.
Mam uniwersalny sterownik centralnego zamka i pomyślałem że podłączę go do tego oryginalnego tylko nie bardzo wiem jak, ktoś może to robił, albo ma rozpisane konkretne przewody od sterownika, sprawdzałem nawet miernikiem ale nie mogę dojść końca.
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Ciebie interesuje złącze 12 pinowe.
Pin 2 i pin 6
Podajesz masę na pin 2 auto zamyka się. Na pin 6 otwiera się.
Zobacz w swoim uniwersalnym sterowniku jaki kabel odpowiada za zamykanie i otwieranie i podpinaj
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
A w trakcie programowania to zamyka i otwiera się auto?
Nie montowałeś ostatnio w aucie czegoś np. innego radia?
Bo źle podpięte radio, tzn Podtrzymanie spięte ze stałym plusem (czerwony z żółtym) też wyłącza centralny zamek.
Wtedy cały czas napięcie jest na tzw. "styku W" i sterownik myśli że kluczki są w stacyjce i nie zamkniesz auta z pilota.
Nie montowałeś ostatnio w aucie czegoś np. innego radia?
Bo źle podpięte radio, tzn Podtrzymanie spięte ze stałym plusem (czerwony z żółtym) też wyłącza centralny zamek.
Wtedy cały czas napięcie jest na tzw. "styku W" i sterownik myśli że kluczki są w stacyjce i nie zamkniesz auta z pilota.
No właśnie nic nie robiłem przy radiu, przestał działać nagle. Nie da się zaprogramować wogóle tzn. ani nie otwiera ani nie zamyka. Po naprawie sterownika przez elektronika założyłem go i przy pierwszej próbie zaprogramowania słychać było pyknięcie w sterowniku i znowu ten sam element się stopił. Tak jakby gdzieś było zwarcie, dziwne tylko że wszystkie zamki i szyby działają normalnie ale da się zamknąć i otworzyć tylko z kluczyka.