Witam Wszystkich serdecznie,
Kupiłem sobie w Niemczech Zafirę od znajomego .
Sprawa miała się następująco jest to Zafira A po Liftingu 1.8-125KM z Automatyczną Skrzynią Biegów w Fajnej Wersji Wyposażenia Czarna na Xenonie duża kolorowa Navi itp. Kupowałem ją mówił do mnie, że ma nie równą pracę silnika. Wiec po przywiezeniu - Odkreciłem swiece, zmieniłem na nowe + Nowa cewka i silnik zaczał pracować wzorowo po skasowaniu błedów check engin zgasł silnik pracuje równo itp
Lecz na desce została kontrolka samochodu z kluczykiem + kontrola trakcji.
Chciałem się nią przejechać auto wycofało super lecz gdy ruszyłem do przodu nie bardzo chciała jechać - nie działa Fukcja SPORT oraz SNOW - skrzynia wydaje się pracować w trypie Awaryjnym.
Ze skrzynią biegów program DELPHI nie chce się połaczyć
Błedy jakie wyskakują pod podpięciem do silnika to:
C0256 REgulacja momentu napędowego - uszkodzona redukcja mocy,
U2106 Komunikacja CAN do modułu sterującego SPRINTSHIFT jest nieprawidłowa - brak komunikacji
oraz coś takiego miałem Nieprawidłowy sygnał ze sterownika skrzyni biegów (TCM) - gdy go kasuje po chwili zapala się jak bląd nie stały .
Proszę o pomoc - bo już sam nie wiem co robić ...
Problem z Zafirą A po Lifcie na Automacie
Moderator: Sebu$
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1162
- Rejestracja: 31 gru 2014, 21:17
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Pruszków
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
Był tutaj na forum jeden Kolega, który też miał 1.8 w automacie i całą masę dziwnych błędów - jakby ECU skrzyni nie komunikował się z ECU silnika. Napisał wystawiając auto na sprzedaż, że w końcu zdiagnozowano że przyczyną problemów jest czujnik skrętu (auto z TC & ESP). Jeżeli Ty też masz ESP to może jest to jakiś trop...lahoopel pisze: Proszę o pomoc - bo już sam nie wiem co robić ...
Janusz
Kolego mam po VIN-ieJanus pisze:Był tutaj na forum jeden Kolega, który też miał 1.8 w automacie i całą masę dziwnych błędów - jakby ECU skrzyni nie komunikował się z ECU silnika. Napisał wystawiając auto na sprzedaż, że w końcu zdiagnozowano że przyczyną problemów jest czujnik skrętu (auto z TC & ESP). Jeżeli Ty też masz ESP to może jest to jakiś trop...lahoopel pisze: Proszę o pomoc - bo już sam nie wiem co robić ...
NW9 Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
czyli mam i ESP i TC,
tylko gdzie jest ten czujnik skrętu wiem, że coś w innych autach jest w kierwonicy w tej taśmie hmm
Masz może jakiś kontakt z tym kolegą ?
Był bym wdzięczny za info