[B] - Sumik - Zafira B OPC - 2.0 T, 241KM - 2007r.
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
W końcu co się dzieje Miałem chwilowy przestój z pracami przy Zofii, ale czekałem na paczuchę od Unit Racing.
W końcu (po prawie 2 miechach) dotarła kolejna i chyba jak na razie ostatnia paczka z elementami do silnika w tym sezonie ( zima na spokojnie, mody zapadają w sen zimowy)
Małe, niepozorne pudełeczko:
A w środku po otwarciu ukazał się diament
Powiem Wam, że jestem zaskoczony jakością wykonania
Tak więc wszystko już posiadam:
KIT do poprawy parametrów oddechowych
Teraz tylko muszę wygospodarować troszkę czasu, bo jak na razie jestem uziemiony. Nie mam z kim śmigać do pracy bo wszyscy chorują. Może w przyszłym tygodniu uda się coś po modzić. Uziemię auto na kilka dni ( bo mam w planach jeszcze parę kosmetycznych zmian). Jak wszystko ogarnę to zapewne się tym z Wami podzielę.
Mam nadzieję że efekt końcowy będzie zadowalający. Do tego skoczę na hamownię podregulować koło i zobaczymy co drzemie pod pokrywką.
Czytałem na forum Astry że należy cofnąć jakieś 5-7* chociaż zapewne i tak jest to uzależnione od silnika. Czas pokaże
W końcu (po prawie 2 miechach) dotarła kolejna i chyba jak na razie ostatnia paczka z elementami do silnika w tym sezonie ( zima na spokojnie, mody zapadają w sen zimowy)
Małe, niepozorne pudełeczko:
A w środku po otwarciu ukazał się diament
Powiem Wam, że jestem zaskoczony jakością wykonania
Tak więc wszystko już posiadam:
KIT do poprawy parametrów oddechowych
Teraz tylko muszę wygospodarować troszkę czasu, bo jak na razie jestem uziemiony. Nie mam z kim śmigać do pracy bo wszyscy chorują. Może w przyszłym tygodniu uda się coś po modzić. Uziemię auto na kilka dni ( bo mam w planach jeszcze parę kosmetycznych zmian). Jak wszystko ogarnę to zapewne się tym z Wami podzielę.
Mam nadzieję że efekt końcowy będzie zadowalający. Do tego skoczę na hamownię podregulować koło i zobaczymy co drzemie pod pokrywką.
Czytałem na forum Astry że należy cofnąć jakieś 5-7* chociaż zapewne i tak jest to uzależnione od silnika. Czas pokaże
Ostatnio zmieniony 17 paź 2016, 18:56 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
I chyba się delikatnie machnąłem. Poprzednie paczka nie była ostatnią. Dzisiaj dotarła kolejna. Dokupiłem wzmocniony zwór DV od Properfekta:
Co prawda w miejscu ori w tej chwili jest zaślepka ale postanowiłem że pokombinuję.
Czasami przy ostrej ściganinie BOV potrafi otworzyć się w nie do końca kontrolowany sposób. Stąd w opakowaniu tyle sprężyn. Producent dorzucił mi wzmocnione springi żeby troszkę opóźnić zawór Blow Off. Jeżeli to nie pomoże to od razu przystępuję do montażu DV i od razu robię BCS bypass żeby chodziło tak jak ma chodzić.
Rozmawiałem z kilkoma osobami które mają BOV w LER, LEH i zdarzało im się to samo co u mnie. Chyba nawet Wampir wspominał coś u siebie w garażu że też ma taką dolegliwość. Montaż DV i BOV jednocześnie eliminuje ten problem. Szczerze powiem że nie chciałbym rezygnować z BOV-a bo dźwięk jest rewelacyjny a miny przechodniów bezcenne
Kolejne testy moim kosztem ( tak jak z MBC) no ale robię to po to żeby rozwiać wątpliwości.
Może w przyszłym tygodniu uda się ogarnąć te wszystkie graty które leża w garażu. Jest tam już grubo ponad "tałzen", i szkoda żeby tak sobie to po prostu leżało.
Chciałbym to wszystko ogarnąć przed zimą żeby w kolejnym sezonie wystartować z grubej rury
Co prawda w miejscu ori w tej chwili jest zaślepka ale postanowiłem że pokombinuję.
Czasami przy ostrej ściganinie BOV potrafi otworzyć się w nie do końca kontrolowany sposób. Stąd w opakowaniu tyle sprężyn. Producent dorzucił mi wzmocnione springi żeby troszkę opóźnić zawór Blow Off. Jeżeli to nie pomoże to od razu przystępuję do montażu DV i od razu robię BCS bypass żeby chodziło tak jak ma chodzić.
Rozmawiałem z kilkoma osobami które mają BOV w LER, LEH i zdarzało im się to samo co u mnie. Chyba nawet Wampir wspominał coś u siebie w garażu że też ma taką dolegliwość. Montaż DV i BOV jednocześnie eliminuje ten problem. Szczerze powiem że nie chciałbym rezygnować z BOV-a bo dźwięk jest rewelacyjny a miny przechodniów bezcenne
Kolejne testy moim kosztem ( tak jak z MBC) no ale robię to po to żeby rozwiać wątpliwości.
Może w przyszłym tygodniu uda się ogarnąć te wszystkie graty które leża w garażu. Jest tam już grubo ponad "tałzen", i szkoda żeby tak sobie to po prostu leżało.
Chciałbym to wszystko ogarnąć przed zimą żeby w kolejnym sezonie wystartować z grubej rury
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Sumik, gdybyś poszedł sprawdzonymi ścieżkami uniknąłbyś nie potrzebnych kosztów.no ale i tacy ludzie sa potrzebni żeby na własnych błędach się uczyli.
po za tym BOV najlepiej pracuje z seryjną DV.
jest taki sam jak z PROPERFECT.wampir11111 pisze:Ja myslalem na DV z Forge
załóż stożek.lepsze efekty dźwiękowe i mniej problemów niż z BOV(płynność jazdy)Sumik pisze:że nie chciałbym rezygnować z BOV-a
po za tym BOV najlepiej pracuje z seryjną DV.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Seryjna DV poszła do innego LEH-a gdyż tamta umarła w tradycyjny sposób.
No w końcu dochodzimy do jakiegoś porozumieniaryba1 pisze:no ale i tacy ludzie sa potrzebni żeby na własnych błędach się uczyli.
Pzecież miałem. Zgodze się z Tobą że efekty są wręcz nie do opisania, ale żona powiedziałaże już ze mną nie wsiądzie. Zmieniłem spowrotem na puszkę CDTi.ryba1 pisze:załóż stożek.lepsze efekty dźwiękowe
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
hmm...raczej nie.Sumik pisze:No w końcu dochodzimy do jakiegoś porozumienia
BOV też syczy i wsiada.przecież to tez słychać wewnątrz jak i na zewnątrzSumik pisze:Pzecież miałem. Zgodze się z Tobą że efekty są wręcz nie do opisania, ale żona powiedziałaże już ze mną nie wsiądzie.