Jaką Zosię wybrać A czy B ?
Moderator: Tunio999
Jaką Zosię wybrać A czy B ?
Witam
obecnie mam inne auto i szukam zośki tylko jaką ?
tak do 2007 roku na tyle mnie stać.
Jaki silnik wybrać ? (myślałem o zagazowaniu) lub ropniaka
co polecacie a raczej mnie interesuje co odradzacie co ma ukryte wady fabryczne.
mogę nawet kupić A chodź wolę B
obecnie mam inne auto i szukam zośki tylko jaką ?
tak do 2007 roku na tyle mnie stać.
Jaki silnik wybrać ? (myślałem o zagazowaniu) lub ropniaka
co polecacie a raczej mnie interesuje co odradzacie co ma ukryte wady fabryczne.
mogę nawet kupić A chodź wolę B
Ostatnio zmieniony 29 lis 2018, 20:28 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
Najważniejsze to ile chcesz na to przeznaczyć? bo lepiej kupić droższą ZA niż tanią ZB.
Benzyny do gazu z małą ilością problemów to najlepszy chyba 1,8. (tu i tu)
Diesel w ZB to tylko 1,9 (120 KM albo 150 KM wielkiej różnicy w kosztach naprawy nie ma) ale tu już jest prawie zawsze DPF
Diesel w ZA 2.0 lub 2.2 praktycznie te same silniki, krążą jednak plotki, że w 2.2 może pęknąć wał (niby taka wada). W tych dieslach jednak trzeba uważać na pompę wtryskową, która nie jest tania w ewentualnej naprawie.
Ja szukałem benzynowej ZB w automacie. Kupiłem ZA w dieslu w automacie (2.0) . Trochę ogarnąłem i lata jak ta lala (odpukać).
Czyli raz jeszcze ile chcesz wydać na auto i jego pakiet startowy po zakupie, oraz co się trafi w lepszym stanie. Tyle ode mnie
Benzyny do gazu z małą ilością problemów to najlepszy chyba 1,8. (tu i tu)
Diesel w ZB to tylko 1,9 (120 KM albo 150 KM wielkiej różnicy w kosztach naprawy nie ma) ale tu już jest prawie zawsze DPF
Diesel w ZA 2.0 lub 2.2 praktycznie te same silniki, krążą jednak plotki, że w 2.2 może pęknąć wał (niby taka wada). W tych dieslach jednak trzeba uważać na pompę wtryskową, która nie jest tania w ewentualnej naprawie.
Ja szukałem benzynowej ZB w automacie. Kupiłem ZA w dieslu w automacie (2.0) . Trochę ogarnąłem i lata jak ta lala (odpukać).
Czyli raz jeszcze ile chcesz wydać na auto i jego pakiet startowy po zakupie, oraz co się trafi w lepszym stanie. Tyle ode mnie
1500 £ to zakres do 2008 rocznika u mnie (UK)
Z naprawami to sobie rade dam ale nie chce codziennie czegos robic lub raz w roku silnika lub skrzyni wyjmowac ...
I nie wiem czemu ale 1.6 jest najwiecej na 15 zosiek takich przypada 1 inna a z gazem to tylko 1.6 sa
Scigac sie nie bede bo tu tylko 12 punktow na 3 lata
Z naprawami to sobie rade dam ale nie chce codziennie czegos robic lub raz w roku silnika lub skrzyni wyjmowac ...
I nie wiem czemu ale 1.6 jest najwiecej na 15 zosiek takich przypada 1 inna a z gazem to tylko 1.6 sa
Scigac sie nie bede bo tu tylko 12 punktow na 3 lata
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, 08:56 przez kubula, łącznie zmieniany 2 razy.
Raczej konieczności wyjmowania silnika lub skrzyni to nie będzie bo byś musiał trafić prawdziwego szrota, a te auta są raczej trwałe. Nie znam cen w UK, ale w tych pieniądzach w PL to bym celował w ZA z końca produkcji czyli jakieś 2005. choć za taką kwotę byłoby ciężko. Ostatnio forumowicz, ZA sprzedawał za 15 tyś PLN oczywiście
Ale są tu prawdziwi specjaliści, którzy na pewno lepiej doradzą niż ja
Ale są tu prawdziwi specjaliści, którzy na pewno lepiej doradzą niż ja
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016, 09:02 przez Skasowany użytkownik 21152, łącznie zmieniany 1 raz.
ZA sa tanie w granicach 500~900 £ ZB 800~2000
Wlasnie czytalem opinjie ze ZA jest Solidniej wykonana
ale podoba mi sie ZB .
Raczej chce prosty motor bezproblemowy (wiem ze to opel)
bo znudzila mi sie juz walka z dpf dwumasą turbiną i takimi tam
Wiec chcial bym wmiare bezproblemowy silnik co pojeździ z gazem
Wlasnie czytalem opinjie ze ZA jest Solidniej wykonana
ale podoba mi sie ZB .
Raczej chce prosty motor bezproblemowy (wiem ze to opel)
bo znudzila mi sie juz walka z dpf dwumasą turbiną i takimi tam
Wiec chcial bym wmiare bezproblemowy silnik co pojeździ z gazem
Ja w 21 letnim Audi 1.8 benzyna mam dwumasę, ale na 100% czy w każdej benzynie opla też jest nie wiem. Jednak skoro sprzedają dwumasy do benzyn w Zafirach, to raczej występują. Może nie padają jak w dieslach, ale raczej są w nich montowane.
Gdzieś na forum było, że jeśli przewody od pompy hamulcowej idą w stalowym oplocie to jest ESP (dotyczyło ZA). Czy tak samo w ZB Na pierwszy rzut oka podobno tak można stwierdzić. Ja mam przewody w stalowym oplocie i już się przekonałem na pierwszych śniegach, że ESP jest i działa.
Gdzieś na forum było, że jeśli przewody od pompy hamulcowej idą w stalowym oplocie to jest ESP (dotyczyło ZA). Czy tak samo w ZB Na pierwszy rzut oka podobno tak można stwierdzić. Ja mam przewody w stalowym oplocie i już się przekonałem na pierwszych śniegach, że ESP jest i działa.
http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-dwumas ... 62830.html
Nie, że się upieram, ale tu ktoś sprzedaje, dlatego mnie również ciekawi jak wreszcie jest z tą dwumasą w benzynie. Wypowie się ktoś jeszcze?
Nie, że się upieram, ale tu ktoś sprzedaje, dlatego mnie również ciekawi jak wreszcie jest z tą dwumasą w benzynie. Wypowie się ktoś jeszcze?
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Jakub stawiając na solidność postaw na ZA 2004/2005 benzyna 1.8.
Wersja OPC-line (NIE PEŁNE OPC).
Górkę $ jaka zostanie przeznacz na pełen pakiet startowy - płyny, hamulce, końcówki drążków, łączniki, świece, przewody, klima, może nową bateryjkę i na trzy lata masz spokój.
Opc Line nie tylko są ładne z wyglądu ale jak na ZA dobrze wyposażone.
I będzie Pan zadowolony
Wersja OPC-line (NIE PEŁNE OPC).
Górkę $ jaka zostanie przeznacz na pełen pakiet startowy - płyny, hamulce, końcówki drążków, łączniki, świece, przewody, klima, może nową bateryjkę i na trzy lata masz spokój.
Opc Line nie tylko są ładne z wyglądu ale jak na ZA dobrze wyposażone.
I będzie Pan zadowolony