Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mam Taki problem silnik jest po generalnym remoncie z rana jak go odpalam kopci na biało i tak jak by nie pracował na wszyskie gary . Po dwóch minutach od uruchomienia silnik chodzi prawidłowo na wszystkie cylindry i po około 5 minutach biały dym ustępuje .
Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Korekty na wtryskach to :
1cyl : 0.92
2cyl :-0,95
3cyl : 2,20
4cyl :-2,17
Płynu chłodniczego nie ubywa oleju również , wtryskiwacze były wymienione na nowe.
Jest pełna moc silnika . Gdzie mogę zacząć szukać problemu ?
Dodam że z rana silnik zapala bez żadnego oporu ładnie .
Tutaj filmik . https://www.youtube.com/watch?v=xCjoXcD ... e=youtu.be
Mawerix, rozrząd był ustawiany na nowo. jeden walek .
Tak się dzieje tylko na zimny silniku przez chwilę pracuje tak jak by na 3 garnki i kopci potem spokój .
Ostatnio zmieniony 30 gru 2016, 22:21 przez baranxd13, łącznie zmieniany 2 razy.
jarecki69, Czujnik wysokiego ciśnienia na szynie cr był wymieniany jakies 3-4 miesiące temu bo auto samo gasło ale nic nie było programowane w op comie tylko stary wyciągnięty a nowy wsadzony .
Coś należy zaprogramować ?
Wtryski na pewno nowe? czy po regeneracji?Ja bym chyba je wyciągnął i zawiózł do sprawdzenia do innego warsztatu bo coć dziwnie pracuje.Patrzyłeś ile daje pompa na wolnych i podczas jazdy?
darek_s, Wtryski po regeneracji takie są korekty :
1cyl : 0.92
2cyl :-0,95
3cyl : 2,20
4cyl :-2,17
Martwi mnie ten 3 i 4 wtryskiwacz w Poniedziałek jadę na podmiane 3 i 4 i zobaczymy czy coś to zmieni .
Korekta na zimnym dla 3 i 4 to około -3,1 a po nagrzadniu to okolice ~2,20 (tak jak wyżej)
Jak po regeneracji to obstawiam ze zle zrobione,ja bym zawiózł do innego warsztatu na sprawdzenie musi coś być.U mnie czujnik na jałowych pokazuje 27 po dodaniu gazu wiecej tyle ile ma zadane.
darek_s, Mam stare wtryskiwacze które były w 100 % dobre więc w poniedziałek będą montowane do opelka i zobaczymy . Najgorsze korekty to ten 3 i 4 wtrysk i przy okazji świece idą do wymiany.