Włączony tryb awaryjny błąd p1220 i p0725

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
ewamirek

#16 Post autor: ewamirek »

Witam,
Czy ktoś może pomóc mi zdekodować moje błędy które dziś udało mi się wyczytać z mojego 2,2 DTR (2003):
"Są zapisane usterki!
P1590 Aktywny
( 8 ) <Nieznany błąd>
P0105 Aktywny
( A ) <Nieznany błąd>
P1105 Aktywny
( A ) <Nieznany błąd> "

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#17 Post autor: MieHor »

P0105 Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circuit Malfunction
lub
P0105 Boost Pressure Sensor Circuit High Input C-08
P0105 Boost Pressure Sensor Circuit Low Input C-08
P0105 Boost Pressure Sensor Voltage Supply Circuit High Input C-08
P0105 Boost Pressure Sensor Voltage Supply Circuit Low Input C-08
lub
P0105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za mocne wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Za słabe wejście obwodu dopływu mocy sensora ciśnienia ładowania C-08
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 3 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
P0105 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) B-18
lub
P0105 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie
P0105 Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie

P1105 Secondary Vacuum Sensor Circuit
lub
P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09
P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-09
P1105 Ciśnienie atmosferycznie do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne B-29
lub
P1105 Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02
P1105 Za słabe wejście obwodu sensora ciśnienia barometrycznego C-02

P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za niskie C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, obwód otwarty C-21
P1590 Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, za wysoka temperatura stopnia mocy C-21

banzaj

#18 Post autor: banzaj »

witam!
podzielę się doświadczeniem z błędem p1220.
objawy miałem następujące :na zimnym silniku wszystko było ok,natomiast kiedy motor złapał tem 85* przy prędkości 120,130 włączała się awaria obroty z prędkością spadały i owa awaria (samochód z kluczem ) gasła i niby wszystko było ok. Podłączenie obdII i programu abcom dawało wynik p1220(o zgrozo w 99%pompa). Oczywiście diagnoza mechanika :shock: rege pompy.Czyli podwójna najniższa krajowa "poszła na koncert rege". Jednak coś mi nie dawało spokoju :> (gdyż samochód ostygnięty zachowywał się poprawnie), swoje cztery koła i litery skierowałem do OPLA .Po piętnastu minutach sprawdzania profesjonalnym sprzętem -prosta diagnoza "czujnik ciśnienia dolotowego" -cena usługi w oplu 258 euro.Małe urządzenie koło egr mocowane na jednej śrubce -koszt oryginalnego 100euro (niestety awaria dopadła mnie w belgi wizyta u opla 40euro plus czujnik) Belgijski fachura wymienił go za 135 euro(gdzie wydaje mi się że wystarczyło go wyczyścić ale to już historia ) . Morał z tego taki że przy większej wymianie zdiagnozowanej u zwykłego mechanika warto ową diagnozę potwierdzić w servisie opla. :D

szczepan122

#19 Post autor: szczepan122 »

Witam,

Mam problem ze swoja zafirą, dzisiaj rano po odpaleniu, załączył się wiatrak chłodnicy i zapaliła się kontrolka ( samochód z kluczem) po kilkunastu sek wiatrak się wyłaczyl, po przejechaniu 2-3 km kontrolka zgasla i bylo ok przez ok 5 km
Nagle zapalila sie kontrolka z samochodem i kluczem, obroty zaczely isc w gore 2-3 tys i gasiłem silnik po ponownym odpaleniu zapalila się rowniez kontrolka trakcji. dodam ze podczas wzrostu obrotów przy wrzuceniu biegu wstecznego obroty spadaly gdy wrzucalem na luz znowu rosly, ktos wie o co chodzi?












wrobel197777 pisze:Witam
Proszę o pomoc w sprawie mojej zafci. Włączył się tryb awaryjny no i nie idzie jeździć. Obroty silnika max 1500-2000. Podłączyłem moj komputer i wykazał dwa błędy
1. p1220
2. p0725
Dla pewności pojechałem z awrotną prędkością 30km/godz do mechanika aby potwierdzić moje odczyty no i sie potwierdziły - to samo.
Problem w tym że mechanik stwierdził że to walnięty komputer samochodu, ale troszkę poczytałem i mam mętlik w głowie. Z tego co piszą na forach to pompa, czy taka różnica poglądów jest możliwa?
Jeśli ktoś wie więcej o takim problemie będę wdzięczny jeśli pomoże
Z góry dziękuję.

Krótki opis zdarzenia.
Żona koło południa zakopała się w zaspie innym samochodem :evil: , nie dało sie nim wyjechać więc podjechałem zawcią i pech chciał że też się zakopałem. Po odkopaniu śniegu długo nie mogłem ruszyć ale jakoś poszło (troszkę zafcia przykopciła, przy wyjeżdżaniu zauważyłem czarny śnieg w okolicy wydechu), wziąłem żonkę na hol i wyciągnąłem z zaspy. Pojechałem do sklepu, a po wyjściu odpaliłem, ruszyłem i włączył się tryb awaryjny jest big problem!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”