Kupisz nowy za coś ponad tysiaka, używki w dobrym stanie za 700zł, ale z tego co się orientuje, to chyba gdzieś regenerują nasze amory z ids+ ... tu maszLink do aukcji z amorami z ids'emlukwierz pisze:Witam Amortyzator przedni mam do wymiany ale mechanik mówi że mam jakieś dziwne do OPC, które kosztują ok 1600 zł jeden a trzeba dwa co mogę dać innego lub jaki zamiennik
zielony jestem w temacie a temat drogi mechanik mówi że zamienników nie ma. Może ktoś mi pomoże chciał zakładać zwykłe za 200 zł ale powiedziałem że poszukam wolałbym aby było jak ma być, pomóżcie
[B]Amortyzatory i Resory/Sprężyny/Przód i Tył
- Rafoooo
- Zafiromaniak
- Posty: 1949
- Rejestracja: 02 lis 2014, 09:58
- Lokalizacja: Limanowa
- Model:
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2017, 21:36 przez Rafoooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie
wspominać.
wspominać.
Dzięki o to już wiem że mam szukać znaczy IDS + dzieki za link - jak używkę daje to także muszę dwa wymienić ?
EDIT
Jeszcze pytanie jak wstawię normalne amortyzatory to będzie to jakiś problem i co przez to stracę ?
Posty pisane w krótkim odstępie czasu edytuj... - rafant4011
EDIT
Jeszcze pytanie jak wstawię normalne amortyzatory to będzie to jakiś problem i co przez to stracę ?
Posty pisane w krótkim odstępie czasu edytuj... - rafant4011
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2017, 21:44 przez lukwierz, łącznie zmieniany 1 raz.
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
Temat z forum: http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=5389lukwierz pisze:Jeszcze pytanie jak wstawię normalne amortyzatory to będzie to jakiś problem i co przez to stracę ?
- dany1107
- Mieszkaniec
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 lis 2016, 22:02
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: UK.Bydgoszcz.
- Auto: Zafira B VXR 2.0 241KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Witam serdecznie. Mam pewien zgryz. Otóż dziś jak przestawiałem auto zauważyłem plamkę pod autem, pomyślałem że to płyn hamulcowy, ale jednak okazało się że to tylny amorek. Mam ids+, i teraz mam problem bo nie mogę takich znaleźć. I tu nasuwa się pytanie, czy można założyć zwykle zawieszenie zamiast tego co mam teraz. Ewentualnie z czym to się wiąże? Bo mniemam że pewnie jakieś błędy by wyskoczyły po odłączeniu amorków?
- czarekcw
- Zafiromaniak
- Posty: 738
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 11:09
- Imię: Cezary
- Lokalizacja: Mrągowo
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Masz 3 rozwiązania:
a) kupno nowego/2 nowych amortyzatorów
b) regeneracja obecnego/obecnych
c) kupno normalnych i ingerencja w oprogramowanie.
ad A: tani interes to nie jest https://allegro.pl/listing?string=Amort ... i-1-1-0802
ad B: raczej wybrałbym te rozwiązanie https://www.google.pl/search?q=regenera ... 8AfVyb34CQ
ad C: znawcą nie jestem ale nie wiem czy nie trzeba byłoby wszystkich amorów wymieniać, jak nie to tylko dwa tylne + grzebanie w sterowniku. Gdybym miał IDS to szedłbym mimo wszystko w regenerację.
a) kupno nowego/2 nowych amortyzatorów
b) regeneracja obecnego/obecnych
c) kupno normalnych i ingerencja w oprogramowanie.
ad A: tani interes to nie jest https://allegro.pl/listing?string=Amort ... i-1-1-0802
ad B: raczej wybrałbym te rozwiązanie https://www.google.pl/search?q=regenera ... 8AfVyb34CQ
ad C: znawcą nie jestem ale nie wiem czy nie trzeba byłoby wszystkich amorów wymieniać, jak nie to tylko dwa tylne + grzebanie w sterowniku. Gdybym miał IDS to szedłbym mimo wszystko w regenerację.
- dany1107
- Mieszkaniec
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 lis 2016, 22:02
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: UK.Bydgoszcz.
- Auto: Zafira B VXR 2.0 241KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Kurde naprawdę to cholerstwo kosztuje. Wybiorę chyba jednak regenerację, z tym że mam problem bo mieszkam w UK i musiał bym coś założyć innego na czas jak bym odesłał mój do naprawy. Czy jak bym zamontowal zwykły amor to była by jakąś różnica w prowadzeniu auta?czarekcw pisze:Masz 3 rozwiązania:
a) kupno nowego/2 nowych amortyzatorów
b) regeneracja obecnego/obecnych
c) kupno normalnych i ingerencja w oprogramowanie.
ad A: tani interes to nie jest https://allegro.pl/listing?string=Amort ... i-1-1-0802
ad B: raczej wybrałbym te rozwiązanie https://www.google.pl/search?q=regenera ... 8AfVyb34CQ
ad C: znawcą nie jestem ale nie wiem czy nie trzeba byłoby wszystkich amorów wymieniać, jak nie to tylko dwa tylne + grzebanie w sterowniku. Gdybym miał IDS to szedłbym mimo wszystko w regenerację.
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Zapewne tak bo IDS ma inną charakterystykę pracy. Po prostu auto prowadziłoby się jak Zafira bez IDS-a. To też zależy od producenta i rodzaju amorów jakie wsadzisz: gaz, olej...
Jak zdemontujesz amory i je zastąpisz to będziesz miał błąd na desce i twarde zawieszenie bo CDC będzie widziało błąd i ustawi je jako twarde
Jak chcesz je całkowicie zastąpić i nie ładować worka pieniędzy to możesz kupić zwykłe i dołożyć emulatory IDS za ok 800 zł lub wyłączyć CDC OpComem lub VauxComem i będziesz miał dalej "Sport" bez IDSa i błędu na desce.
Ja bym je regenerował:
http://www.nagengast.pl/regeneracja-amortyzatorow.html
bo warto. Fajny bajer Jeżeli chodzi o cenę w IC to trzeba by zapytać ile coś takiego by wyszło
Jak zdemontujesz amory i je zastąpisz to będziesz miał błąd na desce i twarde zawieszenie bo CDC będzie widziało błąd i ustawi je jako twarde
Jak chcesz je całkowicie zastąpić i nie ładować worka pieniędzy to możesz kupić zwykłe i dołożyć emulatory IDS za ok 800 zł lub wyłączyć CDC OpComem lub VauxComem i będziesz miał dalej "Sport" bez IDSa i błędu na desce.
Ja bym je regenerował:
http://www.nagengast.pl/regeneracja-amortyzatorow.html
bo warto. Fajny bajer Jeżeli chodzi o cenę w IC to trzeba by zapytać ile coś takiego by wyszło
Ostatnio zmieniony 27 sie 2017, 23:22 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- dany1107
- Mieszkaniec
- Posty: 333
- Rejestracja: 13 lis 2016, 22:02
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: UK.Bydgoszcz.
- Auto: Zafira B VXR 2.0 241KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
Kupiłem dziś dwa używane amorki ids. Od astry. A ten mój co cieknie oddam do regeneracji.Sumik pisze:Zapewne tak bo IDS ma inną charakterystykę pracy. Po prostu auto prowadziłoby się jak Zafira bez IDS-a. To też zależy od producenta i rodzaju amorów jakie wsadzisz: gaz, olej...
Jak zdemontujesz amory i je zastąpisz to będziesz miał błąd na desce i twarde zawieszenie bo CDC będzie widziało błąd i ustawi je jako twarde
Jak chcesz je całkowicie zastąpić i nie ładować worka pieniędzy to możesz kupić zwykłe i dołożyć emulatory IDS za ok 800 zł lub wyłączyć CDC OpComem lub VauxComem i będziesz miał dalej "Sport" bez IDSa i błędu na desce.
Ja bym je regenerował:
http://www.nagengast.pl/regeneracja-amortyzatorow.html
bo warto. Fajny bajer Jeżeli chodzi o cenę w IC to trzeba by zapytać ile coś takiego by wyszło
- czarekcw
- Zafiromaniak
- Posty: 738
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 11:09
- Imię: Cezary
- Lokalizacja: Mrągowo
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo Panorama
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Przez 5 lat pracowałem w komórce odpowiedzialnej za drogi gminne w urzędzie- nikt nie uzyskał odszkodowania. Ubezpieczyciel zbywał poszkodowanych. Nawet dla pracownicy urzędu nie wypłacili odszkodowania. Więc tu byłbym ostrożny.jarnotp pisze:Rozpedzasz sie do znacznej predkosci, szukasz duzej dziury i wjezdzasz tym kolem gdzie cieknie Ci amor. Dzwonisz na Policje i Ubezpieczalnie -warunek musisz miec AC. Zglaszasz szkode i robisz wszystko za free.