witam mam problem z obrotami w zafirce na zimnym silniku jest oki natomiast jak zlapie tak okolo 70* i mam wlaczony np. nadmuch lub jake kolwiek dodatkowe obciazenie to po wcisnieciu sprzegla podczas zmiany biegu obroty leca ostro w dol tak do 500 potem podbijaja do normalnych chodzi wlasnie o ten spadek obrotow
czy ktos mial podobny przypadek prosze o podpowiedzi co moze byc tego przyczyna
Kolego kawalek84 - zgodnie z regulaminem działu posty pisane w krótkim odstępie czasu scalamy :>
brak mocy i szarpanie na zimnym silniku x18xe1
Moderator: Sebu$
Dzień Dobry od jakiegos czasu borykam sie z problemem jakim jest nie równa praca silnika, zaczelo sie od pękniecia wężyka(na zdjeciu) wymienilem na nie orginalny z troche mniejsza srednica otworu.
Na zimnym z rana jak odpalam silnikiem telepie dławi sie przy dodaniu gazu spadaja obroty czasem przy dodaniu gazu mocniej strzela nie wiem chyba w kolektor, z rury pierdzi jak z traktora trzeba odczekac z 2 -3 minuty i jest dobrze z tym że na cieplym na biegu jałowym tez słychac jak by lekkie dlawienie . Nie ma problemow z przyspieszaniem itp w trakcie jazdy nic sie nie dzieje.Na komputerze pokazalo wypad zapłonu z 2 cylindra wymienilem cewke jak mi doradzono ale to nie pomoglo.Po niżej pokazuje błedy jakie jeszcze wykazało:
P0115 -obwód temp.płynu chłodzącego silnika , sygnał wejściowy zbyt wysoki , nieciągle
P0135 - obwód grzałki o2 (bank 1,czujnik 1) , układ otwarty ,nieciągle
P0704 - obwód wejściowy wyłącznika sprzęgła , sygnał wejsciowy zbyt wysoki
P0170 -ubogi skład spalin , stale
P0110 - obwód temperatury powietrza wlotowego , sygnał wejściowy zbyt wysoki , nieciągle
P0100 - obwód przepływu masy lub objętosci powietrza , niskie wejscie
i oczywiscie wypad zapłonu z cylindra drugiego po skasowaniu bledów podczas pracy silnika od razu pokazuje P0170 -ubogi skład spalin , stale
Przepływomierz ma wartosci przeplywu 11-12 kg/h temp powietrza zasysanego 20 °C
Sonda Lambda (rząd cylindrów 1 ,sonda 1) 59mV
Sonda Lambda (rząd cylindrów 1 ,sonda 2) 176mV
Dodam że na gazie i benzynie tak samo pracuje przepustnica umyta została EGR był zaślepiony odkąd kupiłem
pomóżcie gdzie szukać bo ja nie mam pomysłu . Pozdrawiam
Na zimnym z rana jak odpalam silnikiem telepie dławi sie przy dodaniu gazu spadaja obroty czasem przy dodaniu gazu mocniej strzela nie wiem chyba w kolektor, z rury pierdzi jak z traktora trzeba odczekac z 2 -3 minuty i jest dobrze z tym że na cieplym na biegu jałowym tez słychac jak by lekkie dlawienie . Nie ma problemow z przyspieszaniem itp w trakcie jazdy nic sie nie dzieje.Na komputerze pokazalo wypad zapłonu z 2 cylindra wymienilem cewke jak mi doradzono ale to nie pomoglo.Po niżej pokazuje błedy jakie jeszcze wykazało:
P0115 -obwód temp.płynu chłodzącego silnika , sygnał wejściowy zbyt wysoki , nieciągle
P0135 - obwód grzałki o2 (bank 1,czujnik 1) , układ otwarty ,nieciągle
P0704 - obwód wejściowy wyłącznika sprzęgła , sygnał wejsciowy zbyt wysoki
P0170 -ubogi skład spalin , stale
P0110 - obwód temperatury powietrza wlotowego , sygnał wejściowy zbyt wysoki , nieciągle
P0100 - obwód przepływu masy lub objętosci powietrza , niskie wejscie
i oczywiscie wypad zapłonu z cylindra drugiego po skasowaniu bledów podczas pracy silnika od razu pokazuje P0170 -ubogi skład spalin , stale
Przepływomierz ma wartosci przeplywu 11-12 kg/h temp powietrza zasysanego 20 °C
Sonda Lambda (rząd cylindrów 1 ,sonda 1) 59mV
Sonda Lambda (rząd cylindrów 1 ,sonda 2) 176mV
Dodam że na gazie i benzynie tak samo pracuje przepustnica umyta została EGR był zaślepiony odkąd kupiłem
pomóżcie gdzie szukać bo ja nie mam pomysłu . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2017, 18:45 przez adams88, łącznie zmieniany 1 raz.