Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Roboty bardzo duzo, zeby rozebrac i zobaczyc czy gdzies szklo nie obciera i ewentualnie podlozyc gumowa podkladke/silikon itp.
Raczej ja odpuszcze.
Widze ze nikt nic nie kabinowal przy trzeszczeniu.
rafant4011 pisze:Makary, A coś się z nim dzieje? U mnie nie ma tam żadnego "smaru"...
Mam wrażenie jakby zasłonki z oporem przesuwały się podczas zamykania i otwierania. Pomyślałem sobie że watro byłoby przesmarować delikatnie miejsca w których się roletka przesuwa - są chyba tam jakieś prowadnice?
Jak chcesz, ja bym nie smarował, skontroluj w innej panoramie czy też tak jest i podejmij decyzję, roletki ogólnie wolno się rozwijają i zwijają. Nie ryzykował bym tam ze "smarem" kabina na słońcu bardzo się rozgrzewa i żeby nic Ci się nie zaplamiło
Pisząc "smar" miałem na myśli preparat np cx80. Lekko psiknąć w prowadnice. Dałeś mi do myślenia tylko nie mam nikogo z panoramą aby porównać sposób otwierania się zasłonek.
Jeżeli już smarować to na pewno nie preparatami typu CX-80 a białym smarem z prostego powodu- do białego smaru żaden syf się nie doczepia w przeciwieństwie do CX-80 bądź WD-40. Chociaż trzeba byłoby zagłębić się w temat jak wygląda sprawa z ruchomymi elementami (z czego one są zrobione, może Opel przewiduje konserwację jak w przypadku aut mających szyberdach).
Powiedzcie proszę czy jest możliwość aby zasłonki spadły z zaczepów nie psując sie całkowicie? Pytam, ponieważ jestem w trakcie realizacji kupna ZB z takim dachem i trzy nie chodzą a prowadnice słychać i sprzedający twierdzi, ze to tylko spadło wiec nie wiem czy wracać do niego i jeszcze negocjować cenę czy odpuścić sobie ten samochód i zrezygnować z kupna. Dzięki