open&start
-
- Przeglądacz
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 lut 2017, 14:02
- Imię: Filip
- Lokalizacja: Choszczno
- Auto: Astra h
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: Z20LER
open&start
Witam serdecznie czy jest ktoś na forum kto orientuje się w sprawie bez kluczykowego wejścia do auta
jestem w trakcie dokładania tej opcji i troszkę utknąłem
cantralny działa ale nie mogę włączyć zapłonu jak wciskam włącznik start stop to zapala się kłódka i nic więcej
czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być
jestem w trakcie dokładania tej opcji i troszkę utknąłem
cantralny działa ale nie mogę włączyć zapłonu jak wciskam włącznik start stop to zapala się kłódka i nic więcej
czy ma ktoś jakiś pomysł co to może być
- danielp
- Bywalec
- Posty: 127
- Rejestracja: 25 maja 2017, 13:17
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: RMI---->KTA
- Auto: Citroen
- Model: DS4
- Oznaczenie silnika: RHD
- Gender:
- Kontakt:
elektronika przekodowana?
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
- rafant4011
- Zafiromaniak
- Posty: 6706
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 15:53
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
- Auto: Zafira B
- Model: Cosmo
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
-
- Przeglądacz
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 lut 2017, 14:02
- Imię: Filip
- Lokalizacja: Choszczno
- Auto: Astra h
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: Z20LER
Ale co dokładnie przekodowanedanielp pisze:elektronika przekodowana?
CIM kupiłem z carpass i to tylko tyle
A co do rzeczy które są potrzebne to:
cim razem ze stacyjką
Klamki zewnętrzne, mocowania klamek, zamki plus instalacja drzwi
Moduł open&start
Anteny wewnetrzne oraz antena pod tylnym zderzakiem
Włącznik start stóp
Kluczyk piolot
Ja osobiście kupiłem całe wiązki drzwi oraz kompletną instalację wewnętrzna
Wiązki drzwi podmienilem a resztę instalacji dokladalem z oryginalnej bo tak było wygodniej bo inaczej musiał bym wywalić wiązki aż z pod komory silnika a robiąc odrazu klimatronic to robiłem wszystko za jednym zamachem
Co do kosztów open&start kosztował mnie nie mało bo 1000 zł
Na obecną chwilę zamki i centralny wszytko działa jak należy tylko nie mogę uruchomić zapłonu
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Na pewno całą elektronikę musisz przeprogramować, trzeba po dodawać we wszystkich modułach które komunikują się z O&S, no i oczywiście programowanie immo na pewno trzeba dodać tak jakby kluczyk, nie wiem jak to w zafirach działa czy też jest kluczyk czy jakaś karta kodowa lub coś innego, trzeba dopisać to, bo inaczej nie uruchomisz auta. A przy próbie uruchomienia nie mrygała ci czasem kontrolka serwisowa autko z kluczykiem?
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
- danielp
- Bywalec
- Posty: 127
- Rejestracja: 25 maja 2017, 13:17
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: RMI---->KTA
- Auto: Citroen
- Model: DS4
- Oznaczenie silnika: RHD
- Gender:
- Kontakt:
Jak kupiles sam cim z kluczem to jeszcze daleka droga przed toba,synchro trzeba zrobić z cala reszta i reszta jw. kolega pisze,pododawac funkcje w modulach,moze ale to może dopiero wtedy zaświeci ci się zapłon.Finalnie może się okazac ze ktorys z modułów nie obsluguje tego systemu i będzie lipa,ale badzmy dobrej nadziei
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz
-
- Przeglądacz
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 lut 2017, 14:02
- Imię: Filip
- Lokalizacja: Choszczno
- Auto: Astra h
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: Z20LER
już to wszystko zrobiłem TECH poustawiałem we wszystkich modułach że występuje o&s pożniej wszystkie moduły wylogowałemkysiu241 pisze:Na pewno całą elektronikę musisz przeprogramować, trzeba po dodawać we wszystkich modułach które komunikują się z O&S, no i oczywiście programowanie immo na pewno trzeba dodać tak jakby kluczyk, nie wiem jak to w zafirach działa czy też jest kluczyk czy jakaś karta kodowa lub coś innego, trzeba dopisać to, bo inaczej nie uruchomisz auta. A przy próbie uruchomienia nie mrygała ci czasem kontrolka serwisowa autko z kluczykiem?
REC na 100% obsługuje o&s bo jak kupiłem REC to miał tą funkcję ustawioną
nie mryga mi kontrolka auta z kluczykiem bo nie uruchamia mi się wcale zapłon
dziś podłączyłem TECHa i pokazał mi błąd w cim (nowym)
usterka w obwodzie elektro-hydraulicznej blokady kolumny kierowniczej i nie wiem czy tu jest pies nie pogrzebany bo generalnie po podpieciu aku powinna zacząć działać blokada kierownicy a nie działa
jeszcze dziś postaram sie sprawdzić kabel idący od PEPS do CIM jest tak przewód który nosi nazwe sygnał pętli blokady elektro-hydraulicznego wspomagania kierownicy
Flora ja to wszystko co opisałeś wymieniłem i to wszystko jest z jednego auta więc tu nie powinno być problemu
danielp gdybym tylko uruchomił zapłon to napewno bym wszystko synchronizował ale na obecną chwilę nie wiele mogę zrobić
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
Może to i fajna sprawa jak wszystko działa ale jak coś się rypnie jak to bywa z elektroniką to powodzonka życzę w poszukiwaniu usterki lub awaryjnym uruchomieniu auta. Jakoś nie przypada mi ten system do gustu czasem lepiej zrezygnować z komfortu na rzecz niezawodności choć patrząc na moją zafirę to mogę pozazdrościć tego ostatniego.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC.
-
- Przeglądacz
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 lut 2017, 14:02
- Imię: Filip
- Lokalizacja: Choszczno
- Auto: Astra h
- Model: AH
- Oznaczenie silnika: Z20LER
Wszystko było bomba gdyby udało się to uruchomić bo zaczynają mi się pomysły kończyć co może być przyczyną że nie mogę uruchomić na nowym Cimie zapłonu.
Jak wszystko podlacze i wyloguje wcześniej rec,przednią skrzynkę i moduł silnika to centralny działa a nic więcej. W momencie kiedy włączę przycisk start stop a kluczyk mam poza autem to nowy Cim daje sygnał dźwiękowy i zapala się kontrolka z kludka a kiedy kluczyk jest w aucie to zapala się tylko kontrolka. Ale kiedy podmienie na swojego CIMA to jak przekrece kluczyk na zapłon to kontrolki się zapalają i wtedy mogę kluczyk wyjąć a zapłon się nie wyłącza czyli wnioskuję że peps działa. Zastanawiam się jeszcze czy pompa ABS nie powinna też być inna bo do niej z kostki od CIM idzie także jeden kabel w miejsce w które przy starym Cim też idzie kabel. Zastanawiam się także dlaczego nie załącza mi się blokada kierownicy w nowym CIM. Szkoda że nie ma nikogo kto by taką modyfikacje u siebie robił. Jak narazie błądze po omacku. Koledzy pomyślcie może komuś przyjdzie do głowy jakiś pomysł
Zmiana klimy manualnej na klimatronic to była czysta przyjemność a tu ku.... ciągle coś nie tak.
Sporo forsy zainwestowalem żeby tak to zostawić
Jak wszystko podlacze i wyloguje wcześniej rec,przednią skrzynkę i moduł silnika to centralny działa a nic więcej. W momencie kiedy włączę przycisk start stop a kluczyk mam poza autem to nowy Cim daje sygnał dźwiękowy i zapala się kontrolka z kludka a kiedy kluczyk jest w aucie to zapala się tylko kontrolka. Ale kiedy podmienie na swojego CIMA to jak przekrece kluczyk na zapłon to kontrolki się zapalają i wtedy mogę kluczyk wyjąć a zapłon się nie wyłącza czyli wnioskuję że peps działa. Zastanawiam się jeszcze czy pompa ABS nie powinna też być inna bo do niej z kostki od CIM idzie także jeden kabel w miejsce w które przy starym Cim też idzie kabel. Zastanawiam się także dlaczego nie załącza mi się blokada kierownicy w nowym CIM. Szkoda że nie ma nikogo kto by taką modyfikacje u siebie robił. Jak narazie błądze po omacku. Koledzy pomyślcie może komuś przyjdzie do głowy jakiś pomysł
Zmiana klimy manualnej na klimatronic to była czysta przyjemność a tu ku.... ciągle coś nie tak.
Sporo forsy zainwestowalem żeby tak to zostawić
Ostatnio zmieniony 03 lip 2017, 21:18 przez Filip, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja osobiscie bym sobie czegos takiego nie zamontowal. Mialem i uzywalem taki system w Mondeo mk4 i poza komfortem, ze kluczyk mialem w kieszeni przy odpalaniu i gaszeniu, wiecej plusow nie ma. Mialem kilka klopotow z odpalaniem bo padal czujnik polozenia sprzegla a sa dwa. Wiec trzeba bylo to wymienic. Poza tym jak sie odapli samochod i odejdzie od auta to samochodem mozna odjechac az do momentu jak sie nie skonczy paliwo w baku albo nie zgasi silnika. Nie ma zadnej blokady, wiec potencjalny zlodziej ma problem rozwiazany.
Dla mnie zbedny gadżet a tylko dodatkowy klopot w razie awarii.
Dla mnie zbedny gadżet a tylko dodatkowy klopot w razie awarii.