[B] - wampir - ZAFIRA 2.0T
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Moja leży w garażu i czeka na swoją kolej, aż coś z nią zrobię, tak więc :>
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2017, 23:11 przez Sumik, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Piotr rozmawiałem z Panem z PERUN i powiedział mi że hybryda z Z20LEH na 320km sporo więcej wytrzyma niż seria na 300km bo masz zapas i nie chodzi na 110% tylko na 85%
A zapomniałem o kolejnych fantach
Filtry oleju MAHLE plus pasek rozrządu Gates czwarty już na 20 tysięcy km :> nowy termostat i zimering Reinz wału korbowego od strony pompy oleju
Co do termostat to jest identyczny, tego samego wykonawcy tylko nie ma logo GM
A zapomniałem o kolejnych fantach
Filtry oleju MAHLE plus pasek rozrządu Gates czwarty już na 20 tysięcy km :> nowy termostat i zimering Reinz wału korbowego od strony pompy oleju
Co do termostat to jest identyczny, tego samego wykonawcy tylko nie ma logo GM
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2017, 22:29 przez wampir11111, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
333,3 x 3 = 999,9 i 0,1 braknieWojti pisze:Michał na 320 to za mało he he Minimum na 333,3 razy 3 to daje 1000 ps
Wojti damy radę
Pomalu i do przodu
Hybryda dopiero po dotarciu silnika pod warunkiem że wszystko będzie dobrze
Jak chcesz to wyślemy razem
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2017, 22:40 przez wampir11111, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wegry_29
- Mieszkaniec
- Posty: 413
- Rejestracja: 24 cze 2015, 21:44
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Lubin [DLU]
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Michał Ty wogole z warsztatu wychodzisz? . Ale będzie Zoska chodziła jak to wszystko zrobisz i poskladasz do kupy. Będzie pięknie
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2017, 14:16 przez Wegry_29, łącznie zmieniany 1 raz.
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
- Czesławo Moreno
- Zafiromaniak
- Posty: 1811
- Rejestracja: 22 lis 2015, 21:06
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: Zafira B 1.8 +
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
- Kontakt:
- wampir11111
- Zafiromaniak
- Posty: 3561
- Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Domasławice [DOL]
- Auto: Zafira B 340KM/480Nm
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LER
- Gender:
Kupiłem firmy WAHLER i okazało się że ori GM też jest WAHLERCzesławo Moreno pisze:wampir11111,
Mam pytanko odnośnie termostatu,też szukam.do siebie tylko nie wiem co będzie dobre,jaki Ty kupiłeś?
PS. Głowica dostarczona i jest zrobią tak jak chcę z tymi kanałami wydechowymi
Koszt całości remontu głowicy to 500 zeta plus głowica za 290 więc myślę że jest dobrze
PS 2. Wyważyłem korby i różnica jest 0,3 grama gdzie ori korby mają różnice 1 grama Tłoki wyszły fabrycznie około 0,4 grama więc ich nie ruszałem
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2017, 20:02 przez wampir11111, łącznie zmieniany 1 raz.