Woytas napisał:
Skazany zostajesz na ASO w sprawach napraw tych jednostek ( CNG nie zastąpisz lpg, to jest inst fabryczna i silnik jest konkretnie pod to zbudowany-zupełnie inaczej niż przy dokładanych cng/lpg)],
Ja pociesze że w razie poważniejszej awarii(np: uszkodzony wtryskiwacz gazu) to nasze ASO rozkłada rączki... i wtedy trzeba się udawać do naszych zachodnich sąsiadów na serwis, a przy zbiorniku PB 15 litrów, to nie lada wyzwanie
Oczywiście sprzedający nie mówią, że eksploatacja poza tańszym paliwem wiąże się również z kosztami tj: przeglądy butli co trzy lata- koszt chyba 100 od butli-a jak wiadomo jest ich 4
Z reguły te autka nie posiadają tez ważnych w Polsce atestów tych butli więc już na start koszt wydania takich druczków przez UDT no i oczywiści cały czas trzeba pamiętać o ograniczonym zasięgu - wciąż nie wiele stacji
Sorki
Miehor - ubiegłeś mnie, zgłaszam samokrytykę
//scalone// - proszę edytować posty a nie pisać jeden pod drugim
oki, A co do zastąpienia instalacji, pytałem dziś w warsztacie w którym montowałem swoją instalkę i pytałem chłopaków czy wogóle jest taka fizyczna mozliwość?? Padła odpowiedz że akurat oni wymieniali w kilku fiatach (podobno ta sama firma dostarcza instalacje do Opla) z fabrycznej instalacji CNG (padły wtryski) na inną, ale też CNG, mówią że było niezbędnych kilka kombinacji ale wszystko jest oki. Po zastanowieniu stwierdzili, ze nie powinno być większych kłopotów aby zrobić z CNG LPG, ale koszty byłyby na pewno większe niż zwykły montaż i na pewno trwałoby to dłużej. Oczywiście nie wyobrażają sobie, aby zostawić ten oryginalny zbiornik paliwa, bo co raz w tygodniu trzeba by tankować, jednak co odpalenie jedziesz troszkę na benzynie...