Tunning Z20 LET
Moderator: Mariusz
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Krzychu nie wybrał się pewnie jeszcze żadnym wynalazkiem na hamownie, bo jak mówi, kreskami się nie jeździ, więc od niego raczej nie dostaniesz
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Coś tam jest shamowane. Nie są to do końca realne wyniki ponieważ mało kto ma w 100% sprawne auto co przekłada się na końcowy rzeczywisty wynik
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Chce zobaczyć po prostu co się zmienia, nie potrzebuje wnikliwych naukowych analiz
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
Witam,
Jestem nowy na forum i świeży jeśli chodzi o opla, opc, turbo i te sprawy.
Wybrałem ZA 2.0 200km ale moje odczucia co do mocy są lekko rozczarowujące.
Moje pytanie gdzie powinienem sprawdzić czy auto ma taką moc jak powinno i nic go nie boli i jakie korzyści da mi tuning silnika i czy to sie opłaca. Dodam ze zależy mi na bezawaryjnosci wiec nie chciał bym żyłować auta na maksa.
Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za informację.
Jestem nowy na forum i świeży jeśli chodzi o opla, opc, turbo i te sprawy.
Wybrałem ZA 2.0 200km ale moje odczucia co do mocy są lekko rozczarowujące.
Moje pytanie gdzie powinienem sprawdzić czy auto ma taką moc jak powinno i nic go nie boli i jakie korzyści da mi tuning silnika i czy to sie opłaca. Dodam ze zależy mi na bezawaryjnosci wiec nie chciał bym żyłować auta na maksa.
Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za informację.
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Wymiana pre-kata na DP to jakaś głębsza filozofia ?
I od razu - czy ktoś ma namiar na "trójkątną" uszczelkę do opc ? Tą za pre-catem.
I od razu - czy ktoś ma namiar na "trójkątną" uszczelkę do opc ? Tą za pre-catem.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2018, 20:27 przez michanio91, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Ale zdziercy
Dzięki
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
- Cray123
- Zafiromaniak
- Posty: 519
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:21
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Ropczyce
- Auto: ZA OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
- Gender:
Odkręcać na zimnych rurach i liczyć, że się nic nie pourywa.
W motoryzacyjnym Ci powinni dobrać odpowiednią w cenie do 10 zł
W motoryzacyjnym Ci powinni dobrać odpowiednią w cenie do 10 zł
Ostatnio zmieniony 09 lip 2018, 23:31 przez Cray123, łącznie zmieniany 1 raz.
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Ta obejma przy turbo jest żywotna ?
Czy trzeba bedzie nowa kupić ?
Właśnie zamówiłem Ori za dychu.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2018, 10:52 przez michanio91, łącznie zmieniany 1 raz.
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
To powinno pójść, chociaż nawet nie wiem jak to wygląda
Uszczelki mam,DP mam, jeszcze by się zdało emulator sondy na wszelki wypadek
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."
- paweldm
- Zafiromaniak
- Posty: 946
- Rejestracja: 13 gru 2011, 00:03
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: GST (pomorskie)
- Auto: Peugeot 308SW
- Model: P308
- Oznaczenie silnika: A20DTH
Co do uszczelki, przed montażem DP, pojechałem z nim do sklepu motoryzacyjnego i dobrałem uszczelkę pod kształt kołnierza, dla pewności dodałem pastę uszczelniającą do wydechu.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2018, 00:01 przez paweldm, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Peugeot 308SW 2.0Bluehdi i Meriva B 1.7cdti
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
Była Zafira A 1.8 16v lpg i B 2.0 Turbo +lpg oraz zastawa, polonez, tempra, espace II i IV omega B, tigra, C3, C4 Grand Picasso, Outlander II, Berlingo III, Astra J 2.0cdti, Peugeot 308
- ryba1
- Zafiromaniak
- Posty: 1981
- Rejestracja: 09 lip 2017, 12:27
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: CGD/SB
- Auto: Zafira B 381KM/507NM
- Model: OPC
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Na 1-szego kata nie trzeba emulatoramichanio91 pisze: ↑13 lip 2018, 16:51To powinno pójść, chociaż nawet nie wiem jak to wygląda
Uszczelki mam,DP mam, jeszcze by się zdało emulator sondy na wszelki wypadek
Tu również ta uszczelka nie musi być a tym bardziej pasta. Tylko nie umiejętne założenie sprawia że pierdzi i jest nie szczelne
- michanio91
- Mieszkaniec
- Posty: 209
- Rejestracja: 26 sie 2017, 13:45
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Osiek
- Auto: Opel Zafira A OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z20LET
Nie mam obu katówryba1 pisze: ↑09 wrz 2018, 09:31Na 1-szego kata nie trzeba emulatoramichanio91 pisze: ↑13 lip 2018, 16:51To powinno pójść, chociaż nawet nie wiem jak to wygląda
Uszczelki mam,DP mam, jeszcze by się zdało emulator sondy na wszelki wypadek
Tu również ta uszczelka nie musi być a tym bardziej pasta. Tylko nie umiejętne założenie sprawia że pierdzi i jest nie szczelne
Uszczelka do DP jest bardzo łatwo dostępna w necie, jak również do następnego łączenia z wydechem.
"Nikt Ci nie zrobi tak,
jak sam sobie zrobisz."
jak sam sobie zrobisz."