Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
GRYGA4 pisze: ↑24 kwie 2018, 17:56
qtom ile ty kilometrow robisz rocznie??
jednym autem około 30-40 tyś a łącznie myślę ze okolo 60-70tyś jeżdżę bardzo dynamicznie i jestem wyczulony na wszelkie bicia drgania i szumy w układzie jedno-hamulcowym.
wampir11111 pisze: ↑25 kwie 2018, 22:23
A tak na marginesie to ATE robi części na pierwszy montaż do Opla jak tarcze, zaciski i klocki
żebyś pan się nie zdziwił tak na marginesie ze jest Textar
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2018, 19:19 przez qtom, łącznie zmieniany 1 raz.
możesz mieć i 500 kucy tylko patrz na drogę hamowania jest ta sama czy 500 czy 120 koni ze 100km/h śmieszy mnie porównanie mocy do auta do standardowych hamulców. Textar jest montowany juz od dobrych kilku lat zapewne sie to zmieni a może już się zmieniło co do ATE u mnie poległy. dobrym wskazaniem było by gdybyś powiedział mam 300kg w bagażniku i dają rade
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2018, 21:26 przez qtom, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam u siebie ATE Powerdisc i klocki ATE Ceramik i nic się nie dzieje a miałem okazję je sprawdzić i dały radę przy bardzo dużych prędkościach.
Co do Textara to powiem tylko tyle jak pracowałem w serwisie DAF to takie właśnie montowałem i nie powiedziałem że są złe.
Piszę tylko z własnych doświadczeń że ATE są bardzo dobre.
hehehe Ty dalej swoje ja nie napisałem ze są dobre czy złe tylko ze powiedzmy jeszcze do końca 2017 był textar nie mam nic przeciw Ate tylko napisałem ze u mnie poległy. jeśli chcesz pokazać prawdziwą klasę hamulców załaduj na full auto rozpędź sie do 140 i zahamuj do zera awaryjnie zrób tak z 10 razy pod rząd i wtedy powiesz które są najlepsze. ( Oczywiście nie napisałem ostatniego zdania na poważnie)
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2018, 07:50 przez qtom, łącznie zmieniany 1 raz.
Poniewaz w piatek uderzam moja zafirka do Polandii to zastanawiam sie nad wymiana tarcz i klockow hamulcowych bo cos zaczyna mi juz tam piszczec... na budziku 52 tys. km nie wiem czy to juz ten moment czy nie bo samochody to moja pienta ahillesa ale mysle ze jednak bym to wymienil gdyz w UK zapewne zaplace za ten temat jakies 200 funtów wiecej... Dokladne pytanie to - czy znacie gdzie mozna kupic tarcze ATE i klocki ceramiczne ATE oprocz allegro ?? Tam znalazlem caly komplet 4 klockow i tarcz za 1257,00 zl i nie jestem pewien czy to naprawde najnizsza cena czy mozna gdzies znalesc to taniej... prosze wiec o pomoc jesli mozna i z gory dziekuje
Chcesz sam wymieniac ? Bo zapewne jeśli to piętą achillesowa to zrobisz to u mechanika. Zadzwoń do miejsca, gdzie będziesz chciał to robić i zapytaj cenę. Jeżeli jest podobna, to oni już sobie to ściągną i po problemie.
Jeśli chodzi o ceramike to może tak nie pylą, nie brudzą felg ale skuteczność mają gorszą niż zwykłe hamulce. Prawdziwa ceramika jest w autach klasy porsche i innych gdzie taki zestaw kosztuje 13/15 tyś a nie 1200 zł.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 14:04 przez evolution1zafir, łącznie zmieniany 1 raz.
Zafira C Meriva B FL
Insignia A
Vivaro A FL,B
Vectra C FL
Corsa C AstraG,H ,J
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Megane-1(coupe,hatchbck, kombii) , Fiat:Punto, CC,Mazda 626,Ford Transit i Taunus )
nie no sam w życiu się tego nie będę podejmował nawet jeśli byłoby to łatwe... wolałbym czegoś nie zchrzanic… dojadę do Polandii to rozejrzę się za jakimś normalnym mechanikiem mam na myśli nie partacza co do samych hamulców… ktoś tu wcześniej polecał takie ceramiczne i jest zadowolony stad się tym zainteresowałem...
Dodano po 18 minutach 36 sekundach:
Swoja droga tarcze Ate i zwykle klocki to wydatek 1099.00 czyli jakieś 200 zł taniej... co do oryginalnych to sam nie wiem auto ma 4 lata 53 tys km. i padają nie sadze ze ktoś to przede mną wymieniał… kurde jak zawsze ilu ludzi tyle opinii...i trzeba będzie jakaś decyzje podjąć chciałbym być zadowolony i tyle żeby znów na jakieś 3-4 lata spokój był do tego wymiana oleju w skrzyni biegów ale na szczecie mam 20 km do pana Kamila z zielonej góry...
Pomimo moich 54 tys km. na zegarze 2 mechanikow stwierdzilo ze klocki sa w polowie i nie ma sensu ich wymieniac przynajmniej na razie...ale mam na uwadze to ze w przyszlosci jednak zdecyduje sie na ATE CERAMIC i do tego tarcze tej samej firmy jak to powyzej kilku panow polecalo pozdrawiam
Chcę wymienić klocki na lepiej hamujące. Pylenie nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Chcę zostawić oryginalne, gładkie tarcze które były w aucie na pierwszy montaż (Textar bodajże). Na pewno nie poleca się klocków ceramicznych do nacinanych lub nawiercanych tarcz i najlepiej żeby były tego samego producenta. Naczytałem się, że klocki ceramiczne Jurid White wyginają tarcze, dlatego że są skuteczniejsze, lepiej hamują i przez to bardziej rozgrzewają tarcze. No ale pisać w internecie może każdy i wszystko i podejrzewam, że robi to konkurencja. Czy ktoś z Was miał doświadczenia z tymi klockami i czy faktycznie niszczą tarcze?
Nie jestem gruby i nie mam nadwagi. Wyniki są poprawne ! Ale kurde wyszło mi, że mam znaczny niedobór wzrostu
i już wiem, że nie jestem stary - jestem po prostu RETRO ....
Te wszystkie ceramiki do naszych samochodow to pic na wode. Prawdziwa ceramika kosztuje kilka albo kilkanascie tys zl. Moze mniej pyla i to wszystko, takie jest moje zdanie.
myślę ze jak juz mówimy o dobrych hamulcach to taki zestaw z astry J spokojnie wystarczy dla zafiry C i zakończy dyskusje czy lepszy pseudoceramik czy fabryczny zestaw oczywiscie tarcze i klocki tez trzeba zmienić