Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ronin pisze:195/55/16 mają niższą "nośność", z reguły 87T zamiast 91T - ja odradzam zważywszy że profil niższy a w zimie łatwiej uszkodzić felgę.
55 to stosunek wysokości do szerokości , tak więc różnica niewielka i wizualnie nawet nie zobaczysz. Co do nośności to 87T -545kg , a 91T - 615kg więc nie ma obaw. Zmniejszy się co prawda średnica koła o jakieś 3,5 cm. ,ale od biedy można i tyle.
Witam .Mma pytanie odnosnie moich opon letnich a mianowicie jak zmienilem teraz na opony zimowe to przestało mi sciagac lekko auto na prawą strone .Opona z przodu od pasazera jest na rancie troche zjechana a była nowa niewiem czemu takie cos jest.Mam tak juz 2 raz.Czy miał ktos cos podobnego??? dziekuje za odpowiedzi i pozdr.
jeżeli teraz jest dobrze to może była to wina złego ciśnienia powietrza w kołach???
ja miałem podobnie tylko że w Sprinterze... było za niskie ciśnienie.. efekt... ściągało pojazd i zjechana na rancie opona... teraz na zimówkach jest ok
Ja bym wszystko po kolei i nawet jak będzie dobrze to geometrię sprawdzić nie zaszkodzi a lepiej dla opon.
Moja zosia myka na prawo czy to na letnich czy zimowych (alumy, stalowe,) i geometria była i dalej do prawego ale już mniej niż na letnich. Zimówki mam zjechane po rantach więc to pewnie ta wina bo poprzedni właściciel o geometri to zapomniał.
A geometria to nie duża kasa a na pewno się przyda