Montaż koła zapasowego
Moderator: Sebu$
Montaż koła zapasowego
Witam
W związku z faktem, iż duża część naszych ZA w benzynie ma załozoną instalację gazową, uciążliwe staje się koło zapasowe(czy też dojazdówka), zestaw naprawczy stosuje się na krótki przebieg, zastanawia mnie rozwiązanie polegające na zamontowaniu koła zapasowego na zewnątrz auta na klapie bagażnika, wg mnie jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, jednakże niespotkałem się ażeby ktoś taki pomysł zaimplementował w ZA. Co sądzicie o takim rozwiązaniu czy ktoś cos w tej sprawie myślał tak jak ja. Nasuwa się tylko jeszcze pytanie jak rozwiązać problem z otwieraniem bagażnika ale chętnie bym takie rozwiązanie zastosował. Ktoś ma jakieś sugestie i swoje zdanie? Czekam na odpowiedzi i propozycje
W związku z faktem, iż duża część naszych ZA w benzynie ma załozoną instalację gazową, uciążliwe staje się koło zapasowe(czy też dojazdówka), zestaw naprawczy stosuje się na krótki przebieg, zastanawia mnie rozwiązanie polegające na zamontowaniu koła zapasowego na zewnątrz auta na klapie bagażnika, wg mnie jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, jednakże niespotkałem się ażeby ktoś taki pomysł zaimplementował w ZA. Co sądzicie o takim rozwiązaniu czy ktoś cos w tej sprawie myślał tak jak ja. Nasuwa się tylko jeszcze pytanie jak rozwiązać problem z otwieraniem bagażnika ale chętnie bym takie rozwiązanie zastosował. Ktoś ma jakieś sugestie i swoje zdanie? Czekam na odpowiedzi i propozycje
Sugerowałem się autami typowo terenowymi które mają koło zapasowe z tyłu na klapie, i wg mnie nie wyglądałoby to żleM@rio pisze:nawet nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić ale jak to robię to wydaje mi się że samo koło na klapie popsuje wygląd auta plus jak z kołem podnosić klapę? - musiał bym zobaczyć u kogoś jak to wygląda ale jakoś nie bardzo mi się to widzi
oczywiście że wszystko kwestia gustudariusz.siuchta pisze:i wg mnie nie wyglądałoby to żle
domyśliłem się - ale one chyba mają drzwi/klapę tylną otwieraną w bok - w wielu to koło jest w nie wiem jak nazwać - takiej maskownicydariusz.siuchta pisze:Sugerowałem się autami typowo terenowymi które mają koło zapasowe z tyłu na klapie
terenowe to inny typ auta i do nich pasuje ale w zafirce jakoś nie wiem
mi się jakoś nie widzi bo zafira to nie to samo co terenówka
Z innej beczki widziałem już 2 ZB fajnie orurowane dookoła i mi się podobało a niektórzy patrzeć na coś takiego nie mogą
jak coś powodzenia
ale klape mają otwieraną do boku albo koło zapasowe jest w specjalnym odchylanym koszu...dariusz.siuchta pisze:Sugerowałem się autami typowo terenowymi które mają koło zapasowe z tyłu na klapie
przy zmianie amortyzatorów klapy na mocniejsze pewnie potrzebowałbyś silniczka elektrycznego do opuszczania... bo mógłby być baaardzo duży opór...
EhhZdzich pisze:To dlaczego jej nie ma ?dariusz.siuchta pisze:na dole po prawej jest miejsce na tablice rejestracyjna
Trzeciej tablicy z hologramem nie dostaniesz w urzędzie a z kolei za nie oryginalną jest mandat .
Koleś który te zdjęcia wstawił tak jak pisze zrobił to na szybko i nie zmienił jeszcze lokalizacji tablicy rejestracyjnej
LINK do Explorera
Darek
Jak jeździsz do pracy przez Marki to można podziwiać taki wynalazek na Fiacie Cienkocienko. Nawet fajnie to wygląda
Samo koło na bagażniku w Zafirze za mną nie przemawia. Musiał bym zobaczyć na własne oczy. Orurowanie Zafir bardzo fajna sprawa. Więc może ciekawie by wyglądała Zocha w kompletnym osprzęcie od terenówki.
Decyzja należy do Ciebie.
Ja bym zrobił tak jak podpowiadają przedmówcy czyli koło zapasowe za trzeci rząd.
Jak jeździsz do pracy przez Marki to można podziwiać taki wynalazek na Fiacie Cienkocienko. Nawet fajnie to wygląda
Samo koło na bagażniku w Zafirze za mną nie przemawia. Musiał bym zobaczyć na własne oczy. Orurowanie Zafir bardzo fajna sprawa. Więc może ciekawie by wyglądała Zocha w kompletnym osprzęcie od terenówki.
Decyzja należy do Ciebie.
Ja bym zrobił tak jak podpowiadają przedmówcy czyli koło zapasowe za trzeci rząd.