Nierówno pracujący silnik, ciężkie palenie

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
marios2909

Nierówno pracujący silnik, ciężkie palenie

#1 Post autor: marios2909 »

Witam
Posiadam zafire 99 rok 1,8 automat .
Problem jest następującu; cieżko odpala tzn. trzeba czasami troszeczke pokrecic i dodac gazu zeby zalapal jak juz odpali to silnik faluje a najgorzej na postoju z wcisnietym hamulcem i na drivie, szarpie silinikiem aż auto sie trzesie.
Ostatni objaw to stuki zaworów ale tylko czasami niezaleznie od temperatury czasami sa czasami nie jezeli sa to tylko jak sie startuje , jak sie mu dobrze docisnie i zrzuci bieg na nizszy to zawory cichna. Dziwne.
Prosze o pomoc z diagnoza
i ostatnie , jakie obd zakupic do Zośki?
Dzieki :piwo:

Harry200
Zafiromaniak
Posty: 2531
Rejestracja: 15 sty 2009, 19:27
Imię: Henryk
Lokalizacja: Raszyn
Auto: Zafira
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Y22DTR
Gender:

#2 Post autor: Harry200 »

Co do ciężkiego odpalania to zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury i silniczka krokowego wolnych obrotów..

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#3 Post autor: MieHor »

A odnośnie OBDII to masz już w samochodzie - to jest gniazdo do podłączenia urządzeń diagnostycznych. Ty potrzebujesz właśnie jakiegoś urządzenia, ja polecam do użytku własnego Op-Com

marios2909

#4 Post autor: marios2909 »

Witam ponownie
Ponoc nierowna praca silnika to uszkodzona przepustnica (tak twierdzi mechanik)czekam na czesc i po zamontowaniu zobaczymy.,Mysle ze to prawdopodobne bo autko troszeczke za duzo pali.

[ Dodano: Pon Sty 31, 2011 22:24 ]
Kolejny problem jaki sie pojawil to rozladowywanie baterii i na wyswietlaczu zapalil sie komunikat PHONE i nie dziala radio tzn nie reaguje i nie idzie wylaczyc a po zamknieciu drzwi nadal jest podswietlenie wyswietlacza i tak pozostaje chyba ze sie wypnie radio z kosci .
Czy ktos sie z czyms takim juz spotkal?

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 14:11 ]
Witam ponownie
Czy ktos sie orientuje gdzie mozna kupic op coma i ile kosztuje?

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 14:13 ]
Witam ponownie
Czy ktos sie orientuje gdzie mozna kupic op coma i ile kosztuje? :piwo:

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 14:17 ]
H,Łajszczak pisze:Co do ciężkiego odpalania to zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury i silniczka krokowego wolnych obrotów..
Czujnik temperatury o.k. egr wyczyszczony,silniczek krokowy tez......
Zostala tylko ta przepustnica,ponoc ma luzy.Czekam na czesci.

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 23:51 ]
Witam ponownie
Po zmianie przepustnicy objawy przestaly byc widoczne ale tylko czesciowo wiec nastepna decyzja cisnienie na cylindrach.
Cisnienie powinno byc pomiedzy 13-17, 1-10,2-6,3-2,4-3 atmoswery...........
Diagne juz chyba znacie........
Dziwne jest tylko to ze przy takim cisnieniu wkreca sie na obroty bez problemu tylko ciezko pali a stan oleju normalny czyli pierscienie o.k. .............

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 23:53 ]
:cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”